آموزش های بازی

آموزش اسکای بلاک ماینکرفت – قسمت دوم

ما در پست قبلی در مورد مود اسکای بلاک ماینکرفت توضیحاتی کلی درباره خود مود و چالش های این مود داده ایم و در این پست میخوایم توضیحات مربوط به چالش هارو ارائه بدیم

1. Build a Cobblestone Generator

Cobblestone جایی تشکیل می شود که گدازه و آب با لاوا باشد. یک ژنراتور Cobblestone تولید بی نهایت Cobblestone را فراهم می کند! هنگامی که دنیای SkyBlock خود را شروع می کنید ، یک سطل لاوا و یک قطعه یخ درون Chest پیدا خواهید کرد. برای ساخت ژنراتور Cobblestone ساده خود ، کارهای زیر را در یک خط چهار بلوک انجام دهید:

  1. یک بلوک را پایین بیاورید و بلوک یخ را در بالا قرار دهید.
  2. دو بلوک در سمت راست بلوک یخ را حفر کنید.
  3. بلوک خاک بعدی را در جای خود بگذارید.
  4. یک بلوک را پایین بیاورید و لاوا را در بالا قرار دهید.

هنگامی که ژنراتور سنگفرش خود را تنظیم کردید ، بلوک یخ را بشکنید. یخ تبدیل به آب خواهد شد و درون سوراخ عمیق دو بلوک در کنار آن جاری می شود. بلوک خاکی سوم اکنون باید تنها چیزی باشد که آب و گدازه را از هم جدا می کند. شکستن بلوک خاکی باعث به هم خوردن آب و گدازه خواهد شد و بلوکی از سنگفرش ایجاد می شود. برای شروع استخراج آماده شوید

Skyblock - Cobb Gen
Skyblock - Cobb Gen

2. Build a House

پس از استخراج چند استک Cobblestone ، می توانید ساخت خانه را شروع کنید. از آنجایی که اکنون Cobblestone بی نهایت دارید ، بهترین مصالح ساختمانی برای استفاده است. همیشه می توانید بعداً با چیزی جالب تر آنرا تعویض کنید! فرقی نمی کند خانه شما چقدر بزرگ باشد ، تا زمانی که یک تختخواب و سایر اشیاء با ارزش در داخل قرار گیرند. یک خانه سنگ فرش شما را از شر اوباش خصمانه محافظت خواهد کرد تا زمانی که بتوانید از خود دفاع کنید. من دوست دارم مواد مهمی را در خانه خود نگه دارم ، مانند یک میز کاردستی ، کوره و Chest.

مشاهده کنید
زمان انتشار Minecraft Dungeons

Skyblock - Cobb Gen
Skyblock - Cobb Gen

3. Expand the Island

دسترسی به Cobblestone بی نهایت به شما امکان می دهد تا جزیره را گسترش داده و فضای لازم را برای پروژه های آینده فراهم کنید. برای شروع مزرعه و تهیه یک منبع غذایی به خاکی جزیره احتیاج دارید. هر چه زودتر شروع به گسترش جزیره کنید وdirt ها را جمع کنید ، بهتر است. برای جمع آوری هر dirt باید به زیر جزیره بروید. با یک سطل آب می توانید یک آبشار در لبه جزیره ایجاد کنید تا پایین بیاید و یک سکوی زیر خاک ایجاد شود. هر کاری را که برای شما بهتر است انجام دهید ، تا زمانی که در این روند خاک خود را از دست ندهید!


اسکای بلاک – ماینکرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا