آموزش های بازی

آموزش اسکای بلاک SkyBlock ماینکرفت – قسمت سوم

ما در پست های قبلی در مورد مود اسکای بلاک – SkyBlock ماینکرفت توضیحاتی کلی درباره خود مود و چالش های این مود داده ایم و در این پست میخوایم توضیحات مربوط به چالش هارو ارائه بدیم

4. Craft a Bed

تختخوابها کالاهای مهمی در SkyBlock هستند. اگر هنگام بازی می میرید ، تضمین نمی شود که در جزیره spawn کنید. ممکن است شما مجبور شوید تا هشت یا ده مرتبه respawn کنید تا دوباره به جزیره شناور خود برگردید. با داشتن یک تختخواب ، می توانید نقطه spawn خود را تنظیم کنید تا از دردسر جلوگیری کنید. در حالی که در SkyBlock گوسفند ندارید ، می توانید به جای آن از رشته ای استفاده کنید. هنگامی که شب سقوط می کند ، به دنبال عنکبوتهایی بروید که در جزیره SkyBlock شما spawn می کنند. هنگامی که یک سکوی spawn ماب دارید ، این کار ساده تر می شود.

5. Make a Wheat Farm

در حالی که شما می توانید بر روی گوشت پوسیده زنده بمانید ، چه کسی می خواهد این کار را انجام دهد؟ پرورش یک مزرعه گندم یک راه عالی برای تأمین یک منبع غذایی پایدار است. گندم چند روز طول می کشد تا رشد کند و می توان آنرا به نان درست کرد که شش مورد از گرسنگی را بازیابی می کند. دانه های گندم از شکستن چمن های بلند حاصل می شوند. تا زمانی که بلوک های خاکی خود را در یک مربع قرار دهید و بگذارید چمن ها پخش شوند ، دانه می گیرید. هویج گرسنگی بیشتری را نسبت به گندم بازیابی می کند ، اما بازیکنان با استفاده از هویج در SkyBlock شروع نمی کنند. تنها راه دریافت هویج لوت خوش شانس از یک زامبی کشته شده است.

مشاهده کنید
آموزش اسکای بلاک SkyBlock ماین کرافت – قسمت چهارم

6. Make a Pumpkin Farm

در حالی که کدو تنبل یک ضرورت نیست ، به داشتن یک مزرعه کوچک کمک می کند. بازیکنان می توانند از کدو تنبل برای تهیه پای کدو تنبل استفاده کنند. پای کدو تنبل هشت نقطه گرسنگی (بیشتر از نان) را بازیابی می کند و کدو تنبل شما را به خوبی استفاده می کند! برای تهیه صنایع دستی پای کدو تنبل به یک کدو تنبل ، یک قند و یک تخم مرغ احتیاج دارید. شکر از نیشکر به دست می آید و مرغ تخم می گذارد. اگر یک سکوی 24 بلوک از جایی که بیشترین زمان را می گذرید ، مرغ می تواند به دنیای شما تخم ریزی کند. روی این سکو تمام بلوک های خاکی خود را قرار داده و اجازه دهید چمن ها پخش شوند. هنگامی که همه بلوک های خاک تبدیل به بلوک چمن شوند ، مرغ ها شروع به تخم ریزی می کنند.

7. Make a Sugarcane Farm

نیشکر علاوه بر تهیه شکر برای پای کدو تنبل ، در SkyBlock به هیچ وجه خدمت نمی کند. در ابتدا ، بازیکنان می توانند قفسه های کتاب را با کاغذ (از نیشکر) و چرم (از گاوها) تهیه کنند. اما سرعت تخم حیوانات کاهش یافته است و گاوها و گوسفندان دیگر احتمالاً در جزیره شما تخم ریزی نخواهند کرد. جوجه ها و خوک ها هنوز در مناطق زیادی از بلوک های چمن زنی تخم ریزی می کنند.

8. Craft a Furnace

بازیکنان یک کوره با هشت بلوک cobblestone را در یک crafting table درست می کنند. بلوک های گرما را کوره کرده و آنها را به موارد دیگر تبدیل می کند. به عنوان مثال ، سنگ آهن فقط در كوره به آهن ذوب می شود. در SkyBlock ، کوره ها برای تهیه ذغال و پخت و پز مواد غذایی مهم هستند. شما نمی توانید ذغال سنگ را در SkyBlock استخراج کنید زیرا جایی برای معدن وجود ندارد! ذغال سنگ از سوختن بلوک های چوبی در یک کوره ناشی می شود. برای به دست آوردن چند تکه اول ذغال سنگ ذغال سنگ ، می توانید بلوک های چوبی را با استفاده از نهال یا سایر چوب بلوک به عنوان سوخت بسوزانید. سپس می توانید ذغال چوب را در کوره قرار دهید تا وسایل بیشتری پخته شوند ، یا در crafting table برای ساخت مشعل.

مشاهده کنید
آموزش ماینکرفت ( قسمت دوم )

آموزش اسکای بلاک
آموزش اسکای بلاک
آموزش اسکای بلاک

9. Craft Torches

مشعلها برای زنده ماندن از اوباش موجود در SkyBlock ضروری هستند. وقتی جزیره خود را گسترش می دهید ، سطح بیشتری (غیر مجاز) وجود دارد که اوباش بتواند شب ها تخم ریزی کند. خیلی از اوباش می تواند به معنای فاجعه باشد ، به خصوص اگر خانه شما به خوبی ساخته نشده یا استحکام نیافته باشد. برای تهیه مشعل ، تمام آنچه شما نیاز دارید چوب و توده های زغال سنگ یا ذغال سنگ است. قرار دادن مشعل در کنار بلوک آب نیز باعث جلوگیری از یخ زدن آن در یخ بلوک می شود. از آنجا که نقشه اصلی SkyBlock در یک بیوم یخ وجود دارد ، استفاده از مشعل از این راه بسیار مفید است.

10. Craft Stone Slabs

آیا می دانید که اوباش نمی توانند روی نیم صفحه‌ها تخم ریزی کنند؟ فرقی نمی کند که صفحات ساخته شده از تخته سنگ ، سنگ فرش ، سنگ ، چوب و غیره برای ساخت تخته سنگ ، سه ماده مشابه ساختمانی را به صورت ردیفی در یک crafting table قرار دهید. به عنوان مثال ، سه سنگفرش در یک ردیف ، اسلب های سنگفرشی را ایجاد می کنند. وقتی جزیره خود را گسترش می دهید ، از اسلب استفاده کنید تا از تخم ریزی اوباش خصمانه جلوگیری کنید. اما قرار دادن بلوک های دیگر بر روی اسلب ها باعث می شود آنها شناور شوند. و اوباش هنوز هم می توانند روی صفحات دوتایی تخم ریزی کنند ، بنابراین مراقب باشید!

crafting table

ادامه دارد..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا