آموزش های بازی

آموزش اسکای بلاک SkyBlock ماین کرافت – قسمت چهارم

ما در پست آموزش اسکای بلاک ماین کرافت قسمت سوم در مورد چالش های مود اسکای بلاک MineCraft توضیح دادیم و در این پست هم میخوایم توضیحات را ادامه و کامل کنیم.

11. Make an Infinite Water Source

آموزش اسکای بلاک ماین کرافت

یک منبع آب بی نهایت اجازه می دهد آب بدون سطحی منبع را با سطل جمع کند. ساده ترین راه برای ایجاد منبع نامتناهی آب خود ساخت مستطیل 3×1 پر شده از آب است. شما فقط با برداشتن آب از بلوک میانی ، هر چقدر آب بخواهید میتونید بردارید! آب برای مزارع ضروری است و برای ساختن آبشارهای حاشیه یک بلوک برای عبور از آن بسیار عالی است. شما همچنین می توانید از آب برای درست کردن دریاچه خود برای صید ماهی استفاده کنید.

12. Make a Small Lake

آموزش اسکای بلاک ماین کرافت

چرا یک دریاچه کوچک در جزیره SkyBlock خود درست می کنید؟ در حالی که یک دریاچه یک منبع آب نامتناهی حتی بزرگتر را نیز فراهم می کند ، می توانید از آن برای گرفتن ماهی نیز استفاده کنید. اگر با مزرعه گندم ، خربزه یا کدو تنبل شانس زیادی ندارید ، ماهی می تواند یکی از اصلی ترین بقای شما باشد. هنگامی که یک دریاچه کوچک دارید ، به یک میله ماهیگیری نیاز خواهید داشت. برای تهیه میله ماهیگیری ، سه چوب را به صورت مورب با دو رشته از انتهای آن قرار دهید. برای ماهیگیری ، کلیک راست کنید تا در دریاچه خود ریخته شود. هنگامی که باب ماهیگیری در زیر آب غرق می شود (به دنبال صدای پاشش) ، دوباره کلیک راست کنید. برای حداکثر امتیازات گرسنگی می توانید ماهی را در کوره بپزید!

مشاهده کنید
آموزش ماینکرفت ( قسمت دوم )

13. Build a Platform for Mobs to Spawn

ساختن موب فارم مخصوص خود یک راه عالی برای بدست آوردن موادی مانند رشته ، گوشت پوسیده ، استخوان و فلش است. یک سکوی 24 بلوک به دور از خانه SkyBlock خود ایجاد کنید تا موب spawn شود. برای جلوگیری از فرار ، منطقه را با حصار یا سد دیگری احاطه کنید. سعی کنید یک سکوی بالاتر در بالای این یکی با سوراخ در وسط ایجاد کنید تا اوباش از بین بروند. اگر این سکو به اندازه کافی بالا باشد ، اوباش بر اثر ضربه خواهند مرد و غارت خود را روی زمین انداختند تا شما جمع کنید. به یاد داشته باشید ، با ساختن سکوی پایین و خارج از صفحات می توانید از تخلیه اوباش جلوگیری کنید!

آموزش اسکای بلاک ماین کرافت

14. Collect Arrows and Craft a Bow

آموزش اسکای بلاک ماین کرافت

هنگامی که سکوی Mob spawn را تنظیم کردید ، جمع آوری Arrows از اسکلت ها یک نصیب خواهد بود. شما نمی توانید کمان بدون Arrows را شلیک کنید ، و کار با Arrows در SkyBlock غیرممکن است. برای ساختن Arrows ، شما به یک چوب ، یک پر و یک flint نیاز دارید. پرها و چوبها با چوب و مرغ در دسترس هستند ، اما سنگ چخماق فقط از شن قابل استخراج است. از آنجا که در SkyBlock هیچ ماسه ای وجود ندارد ، اسکلت ها تنها منبع Arrows شما هستند! هنگامی که Arrows دارید ، کمان را از سه چوب و سه رشته تهیه کنید. حالا می توانید جزیره خود را از راه دور محافظت کنید!

15. Collect Bonemeal

مشاهده کنید
آموزش اسکای بلاک ماینکرفت – قسمت دوم

آموزش اسکای بلاک ماین کرافت
آموزش اسکای بلاک ماین کرافت

درختان ، گندم و سایر محصولات زراعی برای رشد زمان لازم دارند ، و گاهی اوقات زمان آن زمان است که ما نداریم. استفاده از Bonemeal در نهال ها ، گندم و گیاهان دیگر باعث رشد آنها می شود ، اما چند بار تلاش می کند. Bonemeal از استخوان های اسکلت بدست می آید ، بنابراین به کار روی اسپاونر خود بپردازید! Bonemeal همچنین برای رشد چمن و گرفتن بیشتر بذر گندم برای کاشت یا تغذیه مرغها بسیار مناسب است. Bonemeal همچنین برای رشد قارچ های غول پیکر در مکان های تاریک (مانند شبح) ضروری است.

با بروزرسانی جدید ، بازیکنان همچنین می توانند با استفاده از یک composter ، bonemeal تهیه کنند. کمپوست سازنده مواد غذایی و مواد گیاهی (بجز بامبو و گوشت) را به گندم سیاه تبدیل می کنند. در هنگام افزودن مواد خوراکی شانس بیشتری برای تولید کمپوست وجود دارد ، در حالی که اقلام گیاهی مانند دانه و نیشکر احتمال کمتری دارند. کمپوست ها با سه تخته چوب و چهار نرده چوبی ساخته می شوند.

16. Build and Light a Nether Portal

آموزش اسکای بلاک ماین کرافت

بله ، می توانید در SkyBlock به سمت nether بروید! اما ورودی پرتال nether نیز در یک جزیره شناور خواهد بود. رفتن به سمت nether هنوز فرصت های جدیدی را برای شما باز می کند. شما می توانید یک سکوی برای تخم ریزی پیگمنت ها بسازید و آنها را برای وسایل طلا بفرستید. نجت های طلا را می توان به شمش های طلا تبدیل کرد ، که می توان آن را به زره ، ابزار و سلاح ساخت. از همه مهمتر داشتن زره طلا بهتر از نداشتن زره پوش است. سیب های طلایی نیز با احاطه یک سیب با نگت های طلایی ساخته می شوند. سیب های طلایی چهار نقطه سلامتی را بازیابی می کنند ، اما آنها به مدت پنج ثانیه بازسازی می کنند!

مشاهده کنید
چیت بازی ماینکرفت

17. Make a Giant Red Mushroom

آموزش اسکای بلاک در ماین کرافت

nether مکان مناسبی برای پرورش قارچ های غول پیکر است! قارچ های غول پیکر با استفاده از گیاه خامه ای روی قارچ قرمز یا قهوه ای رشد می کنند. از بین بردن این قارچ ها بیشتر از نوع رشد یافته باز می گردد. یک قارچ قرمز غول پیکر قارچ قرمز را رها می کند ، و یک قارچ قهوه ای غول قارچ قهوه ای را رها می کند. این یک روش عالی برای برداشت و جمع آوری قارچ ها برای تهیه مواد غذایی در سوپ قارچ است. قارچ های غول پیکر برای رشد در تاریکی کل به منطقه 7x7x6 احتیاج دارند. بنابراین ، استفاده از عصره برای پرورش قارچ بسیار مؤثرتر از جزیره SkyBlock شما است. سوپ قارچ شش نقطه گرسنگی را بازیابی می کند و از یک کاسه ، یک قارچ قهوه ای و یک قارچ قرمز تشکیل شده است.

ما در این چهار پست آموزش اسکای بلاک ماین کرافت به توضیح در مورد خود مود بازی ماین کرافت و آموزش انجام 17 چالش اصلی اسکای بلاک در ماین کرافت آن پرداختیم اگر سوالی داشتید کامنت بزارید تا در صورت لزوم آموزش بیشتر ارائه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا