ایده های ساختفارم هافیلم آموزشی بازی ماین کرافت

ایده های ساخت فارم و مزارع در ماین کرافت به همراه فیلم آموزشی – قسمت اول

به دنبال ایده های عالی فارم Minecraft هستید؟ فارم ها در Minecraft یک روش کارآمد ، ایمن و آرامش بخش برای دستیابی به منابع مهم مورد نیاز شما است که می توانید برای ساخت معجونهای Minecraft یا پرورش محصول برای تغذیه و سیراب شدن خود استفاده کنید. دل این آموزش ساخت فارم در ماین کرفت قسمت اول ما یک فیلم آموزشی به همراه توضیحات قرار دادیم.

شما می توانید فارم Minecraft خود را در نزدیکی خانه Minecraft خود راه اندازی کنید تا بتوانید ، از حمل و نقل سبزیجات به آشپزخانه Minecraft ، تا پرورش خوک های کوچک خود برای برخی خورشت های خوشمزه ایجاد کنید. و همچنین محصولات زراعی و مواد غذایی ، فارم Minecraft می توانند برای برداشتن بلوک و منابعی مانند آهن و سنگ قرمز به ویژه برای ساختن وسایل جدید با استفاده از ماسک Minecraft یا برای ذوب در کوره انفجار Minecraft خود مفید باشند.

اگر به دنبال طراحی فارم Minecraft هستید ، با الهام گرفتن از آخرین به روزرسانی زنبورهای Minecraft و به روزرسانی Minecraft Nether ، در اینجا چند ایده برای نحوه تولید فارم خود آورده شده است. این طرح فارم ها برای مبتدیان تازه وارد Minecraft بسیار مناسب است .

اگر تازه شروع به ساخت اولین مزرعه Minecraft خود کرده اید ، در این آموزش ساخت فارم ماین کرافت دقیقاً همان چیزی است که شما از ابتدا تا انتها برای یک مزرعه بسیار ساده و اساسی نیاز دارید. این یکی بسیار بزرگ است ، بنابراین شما می توانید بسته به نیاز محصول خود ، چه محصول گندم ، سیب زمینی ، هویج و یا چغندر ، مقادیر بالا و پایین را اندازه بگیرید.

مشاهده کنید
ایده های ساخت فارم در ماین کرافت به همراه فیلم آموزشی – فارم Wool

فیلم آموزش ساخت فارم ماین کرافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا