آموزش های بازی

آموزش صفر تا صد ساخت بنر در ماین کرافت به همراه فیلم آموزشی

آیا میخواهید ساختمان ها و خانه های خود را در ماین کرافت با بنر تزئین کنید ؟ به دنبل فرمول های زیبا سازی بنر در ماین کرافت هستید ؟ ما در این پست آموزش ساخت بنر ماین کرافت کامل ساخت بنر با استفاده از فیلم های آموزشی را برای شما آماده کرده ایم.

آموزش ساخت بنر ماین کرافت

بنر های ساخته شده ماینکرفت از پشم ساخته میشوند ، و رنگ پشم در طراحی بنر شما تأثیر می گذارد. این بنر را می توان روی Crafting- Table ، کنار هم در شبکه 3 side 3 قرار داد.

نحوه ساخت بنرهای Minecraft

ساخت یک بنر در Minecraft آسان است. اگرچه طرح های بی شماری برای انتخاب وجود دارد که باعث می شود کمی مشکل ایجاد شود. اول ، شما مقدار زیادی پشم و یک چوب می خواهید. وارد صفحه میز کار خود شوید و قطعات را با چوب در شکاف وسطی پایین قرار دهید و شش شکاف بالا را همه پشم اشغال کنید. برای انتخاب یک طرح ، شما باید یک ماشین بافندگی بسازید ، با آن تعامل کنید ، بنر را در شکاف بالا سمت چپ قرار دهید و مواد رنگی را در شکاف بالا سمت راست قرار دهید ، که باید منویی از طرح های ممکن را به شما معرفی کند. در غیر اینصورت می توانید از جدول کاردستی استفاده کنید و رنگهای اطراف بنر خود را مرتب کنید تا الگوی مناسب شما را پیدا کنید.

الگوهای بنر Minecraft

تعداد زیادی از الگوهای بنر Minecraft وجود دارد ، از پس زمینه آجرکاری ساده گرفته تا طرح های جمجمه و استخوان های ضربدری ، و حتی می توانید با این دو مطابقت داشته باشید. به راحتی می توانید رنگ ها را به راحتی و با چیدمان رنگهای مختلف اطراف بنر ، در مقادیر و موقعیت های مختلف ، کشف کنید ، اما در اینجا برخی از الگوهای بنر پیچیده تر وجود دارد:

  • الگوی آجرکاری: بلوک آجر و بنر را با هم ترکیب کنید
  • الگوی آجرکاری رنگارنگ: بلوک آجر ، رنگ و بنر را ترکیب کنید
  • حاشیه فانتزی: ترکیب رنگ ، تاک و بنر
  • صورت خزنده: سر و بنر خزنده را ترکیب کنید (رنگ اختیاری)
  • جمجمه و استخوان های ضربدری: Witer head و banner را ترکیب کنید
  • گل: دیزی و بنر oxeye را با هم ترکیب کنید
  • آرم Mojang: یک سیب و بنر طلایی مسحور شده را ترکیب کنید
مشاهده کنید
آموزش ساخت معجون در ماین کرافت

به یاد داشته باشید ، شما می توانید هر یک از این طرح ها را به راحتی لایه بندی شده در بالای بنر خود با یک طرح جدید مخلوط کنید و مطابقت دهید ، به این معنی که شما می توانید حاشیه ها ، رنگ ها و آرم ها را مخلوط کنید.

بنر های حروفی ماین کرافت

اگر واقعاً خلاق باشید ، حتی می توانید بنر های حروفی خود را ایجاد کنید. در حالی که فضای محدود به این معنی است که ایجاد هر حرف به طرز قانع کننده ای دشوار است ، اما بیشتر آنها ممکن است ، بنابراین اگر می خواهید مقدماتی خود را روی محافظ خود بگذارید ، قطعاً قابل انجام است. اگرچه به خاطر داشته باشید که برای این طرح ها به منابع زیادی احتیاج دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا