آموزش های بازیفیلم آموزشی بازی ماین کرافت

آموزش طراحی و ساخت برج در ماین کرافت: به ستاره ها دسترسی پیدا کنید !

به دنبال چند طراحی برج Minecraft جالب هستید؟میخواهید نحوه ساخت برنج در ماین کرافت را آموزش ببینید ؟ اگرچه به نظر می رسد خانه ها راهی ایده آل برای به نمایش گذاشتن مهارت های Minecraft شما هستند. و یک خانه درختی Minecraft یک موفقیت خارق العاده است . اما در مورد کنار هم قرار دادن برجی که به آسمان می رسد. حرف هایی برای گفتن است. این به زمان و انرژی زیادی نیاز خواهد داشت. اما پسران ارزش این را ندارند.

این برنج های زیبا قابل کوهنوردی هستند و مطمئناً شما را از شر مزاحمان در امان نگه دارند. البته مگر اینکه ، آنها در قسمت پایه شروع به خرد شدن کنند. ، ما لیستی از برج های Minecraft مورد علاقه خود را به همراه فیلم آموزشی قرار داده ایم. که باید به اندازه کافی باشد تا تخیل شما را به آسمان برساند.

برج جادویی – Wizard در ماین کرافت

برج های جادوگر زیبایی زیبایی افسانه برج های فانتزی را با کمی جادو مخلوط می کنند. این برج جادوگر Minecraft که توسط Pixlriffs ساخته شده است. انبوهی از جذابیت و چندین برجک را در خود جای داده است. این ساخت همچنین با صندوقچه ها و آزمایشگاه معجونات Minecraft به شما کمک می کند تا نوشیدنی های جادویی خود را ترکیب کنید.

برج نور در ماین کرافت

شب های Minecraft تاریک است. اما این ساخت A1MOSTADDICTED MINECRAFT مطمئناً چراغی از گرما خواهد بود (یا می توانید یک چراغ راهنمای Minecraft واقعی را امتحان کنید) – و احتمالاً می توانید آن را از فضا نیز مشاهده کنید.

برج روستایی در ماین کرافت

این برج روستایی از Avomance به همان اندازه زیبا و یکپارچه است که در بالای تپه ای مشرف به یک دهکده بندری قرار گرفته است.

بلندترین برج جهان در ماین کرافت

بازگشت به جراکرفت در اینجا ، و اکنون سازنده فقط در حال نمایش است. این برج سنگی و بنفش عظیم است و از نظر معماری غیرممکن است – حداقل فکر می کنیم اینگونه باشد.

برج فانوس دریایی قرون وسطایی ماین کرافت

چیزی که کمی متفاوت است ، این فانوس دریایی قرون وسطایی باعث ایجاد افکت “Beacons of Gondor” می شود.

برج آسمان خراش Minecraft

اگر این طرح های برج را دوست دارید ، می توانید از ساخت های جدید خود برای ساختن شهر خود در Minecraft استفاده کنید. اکنون به ارتفاع این طرحهای بزرگ تسلط دارید ، نگاهی به افق چشمگیر مکانهای ساخته شده در Minecraft ، Mattupolis بیندازید. اگر شما به یک نقطه پرش ساده تر نیاز دارید ، ما نحوه ساخت یکی از آسمان خراش های مورد علاقه خود در Minecraft ، یک ساختمان ماسه سنگی و بلوط تاریک با صفحه های شیشه ای را که در دهه 1920 نیویورک به نظر نمی رسد ، قرار داده ایم.

برج مراقبت Minecraft

این برج مراقبت قرون وسطایی مکان مناسبی برای بیرون کشیدن چشم خود در سراسر زمین و حیرت از سایر کارهای خلق و خوی شما است. فضای داخلی به همان اندازه چشمگیر است ، که شب هنگام با فانوس هایی که دیوارها را آراسته اند زنده می شود ، همانطور که از یک پله مارپیچ بالا می روید تا چشم از مأموران کمین کرافت در بیاورید.

این بهترین طرح های برج Minecraft است که با آن روبرو شده ایم ، اما اگر می خواهید کمی کوچکتر شروع کنید ، در اینجا چند ایده جالب Minecraft در مورد خانه وجود دارد کوچکتر از این؟ این ایده های شیک آشپزخانه Minecraft را بررسی کنید تا بالشتک خود را بدل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا