آموزش های بازیبلاک ها

آموزش ماینکرفت ( قسمت سوم )

آموزش ماینکرفت قسمت سوم : شب اول بازی را زنده بمانیم !

آموزش ماینکرفت قسمت سوم:
در هنگام شب ، ماب های دشمن ظاهر می شوند و سعی می کنند به شما حمله کنند. اگر بمیرید ، در همان نزدیکی باز خواهید گشت ، اما باید به عقب برگردید و تمام موارد خود را جمع کنید. بهتر نیست در Minecraft بمیرید زیرا می توانید موارد خود را گم کنید یا موقعیت مکانی قبلی خود را گم کنید. بنابراین برای جلوگیری از این امر ، برای شب اول باید یک پناهگاه سریع احداث کنیم.

برای راحت تر ساختن آن ، به سادگی بیل را با فشار دادن شماره کلید مربوطه به دست بگیرید . ما در تصویر زیر باید دکمه 1 را فشار دهیم . سپس ، به زمین نگاه کنید و راست کلیک کنید تا سه بلوک را بشکنید.

آموزش ماینکرفت

در مرحله بعد ، به جستجوی خود بپردازید ، و بلاک dirt را که تازه به دست آورده اید به دست بگیرید. باید روی کلید 4 باشد. در مرحله بعدی ، کلیک راست کنید تا یک بلوک ایجاد شود. اکنون تاریک می شود. اما نکته مهم این است که شما در امان هستید.

اکنون باید تا صبح صبر کنید. باید حدود 7 دقیقه طول بکشد. بنابراین یا صبر کنید و موجودات خطرناک را که در خارج از خانه قدم می زنند صبر کنید و بشنوید ، یا سریع استراحت کنید و در مدت 7 دقیقه دوباره برگردید. بازی شما باید باز بماند ، در غیر این صورت زمان بازی مکث خواهد شد.

در مدت زمان 7 دقیقه ، می توانید نگاه کنید و کلیک چپ کنید تا خاک را بیرون بیاورید تا نور صبح روشن شود. اگر هنوز تاریک است ، دوباره خاک را کنار بگذارید و کمی بیشتر صبر کنید. به محض اینکه صبح شئ ، می توانید جلوی خود بلوک ها را حفر کنید تا یک پله کوچک برای پرش روی آن ایجاد شود تا بتوانید در سوراخی که در آن مخفی شده اید بیرون بیایید.

مشاهده کنید
آموزش دستورات ماینکرفت

بنابراین اکنون که خانه اول خود را ساخته اید ، باید یک پناهگاه واقعی درست کنید تا هرگز مجبور نشوید دوباره در یک سوراخ پوشیده از خاک مخفی شوید. فقط چند مورد نیاز دارید – دیوارها ، سقف ، درب و تختخواب. با یک تختخواب ، می توانید بخوابید ، بنابراین نیازی نیست تمام شب صبر کنید. شب به طور خودکار رد می شود.

آموزش ماینکرفت

دیوارها و سقف ها از هر چیزی ساخته شده اند. می توانید فانتزی بگیرید و آنرا از تخته ها بسازید ، یا آن را به راحتی با خاک بسازید. با استفاده ابزارهایی که قبلاً ساخته اید می توانید این منابع را از درختان یا زمین جمع آوری کنید. شما به بلوک های زیادی احتیاج دارید.

در بعضی مواقع ، Minecraft می تواند کسل کننده باشد – شما نیاز به جمع آوری تعداد زیادی بلوک از طریق قطع درختان ، حفر و استخراج از معادن دارید.

آموزش ماینکرفت

با به دست گرفتن بلاک ها و قرار دادن آنها در نوار پایین inventory میتونید ساخت خانه را شروغ کنید . درب یکی دیگر از وسایل crafting است که می توان در صفحه crafting با تابلوهایی ساخت. کافیست crafting-table را باز کنید و از رابط کاربری در سمت چپ استفاده کنید تا بتوانید دری را برای ساخت آن انتخاب کنید.

آموزش ماینکرفت

تختخواب قطعه نهایی است و می تواند کمی بیشتر چالش برانگیز باشد. شما باید در همان نزدیکی اکتشاف کنید و گوسفند را جستجو کنید. اگر گوسفند پیدا کردید ، به آنها حمله کنید. پس از کشته شدن ، پشم و گوشت گوسفند را بردارید. این اولین ماجراجویی شما برای رفتن و جستجوی گوسفند خواهد بود!

مشاهده کنید
آموزش اسکای بلاک ماینکرفت - قسمت اول

آموزش ماینکرفت

شما باید بتوانید در طی چند دقیقه از موقعیت فعلی خود مواردی پیدا کنید ، فقط مطمئن شوید که راه بازگشت به خانه را به خاطر دارید. برای ایجاد تختخواب در جدول کاردستی ، شما نیاز به سه بلوک پشم به همان رنگ و سه تخته مانند تصویر فوق قرار داده شده است.

اکنون اولین خانه خود را خواهید داشت. برای پرش از شب می توانید در شب در این تختخواب بخوابید. مهمتر از این ، اگر بمیرد ، در آینده در رختخواب خود بازخوانی خواهید کرد.

قبل از شروع تحقیق بیشتر در Minecraft ، دو مورد دیگر نیز وجود دارد. ما برای نگهداری وسایل خود باید یک چست بسازیم و یک کوره نیز برای پخت و پز مواد غذایی باشد.

آموزش ماینکرفت

سپس می توانید با کلیک راست روی چست ها و کشیدن وسایل در موجودی قفسه چست ، وسایل را داخل آن قرار دهید.

آموزش ماینکرفت
آموزش ماینکرفت قسمت سوم

برای کوره ، باید cobblestone جمع کنید. این مورد را می توان با ماین کردن از زیر زمین استخراج کرد. با استفاده از بیل شروع کنید تا خاک را از بین برید. خیلی سریع سنگ می بینید بهترین کار این است که با ایجاد پله هایی مانند شکل بالا حفر شوید تا اینکه به سنگ ضربه بزنید.

آموزش ماینکرفت
آموزش ماینکرفت قسمت سوم

سپس می توانید از pickaxe خود برای جمع آوری سنگ استفاده کنید. برای ساختن یک کوره به هشت cobblestones نیاز دارید. طرح ساخت کوره را در بالا مشاهده می کنید. کوره را در خانه خود قرار دهید. اکنون زمان آن رسیده است که به میله های بالای اسلات های سریع خود توجه کنید. اینها میله های سلامتی و غذایی شما هستند.

غذای شما به آرامی پایین می رود و اگر خیلی کم شود ، سلامتی خود را از دست خواهید داد. اگر کامل باشد ، به آرامی سلامت خود را بازیابی خواهید کرد. برای پر کردن آن ، شما باید غذا بخورید. قبلاً باید از گوسفندهایی که قبلاً کشته اید ، گوشت گوسفندی داشته باشید ، اما باید آنرا بپزید.

مشاهده کنید
آموزش اسکای بلاک SkyBlock ماین کرافت – قسمت چهارم

آموزش ماینکرفت
آموزش ماینکرفت قسمت سوم

برای طبخ غذای خود ، روی کوره راست کلیک کنید. بعد ، گوشت را در جعبه بالا و در جعبه پایین ، سوخت قرار دهید. این می تواند هر نوع چوب یا زغال سنگ باشد.

اگر چوب ندارید می توانید به راحتی چوب درختان را جمع کنید. در نهایت ، غذا پخته می شود و آن را در جعبه خروجی در سمت راست مشاهده خواهید کرد. می توانید با قرار دادن آن در شکاف نوار سریع ، تجهیز آن و نگه داشتن کلیک راست ، غذا بخورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا