چیت ماینکرفت

آموزش و نحوه نصب ماین کرافت فورج

ما در این پست نحوه نصب ماین کرافت فورج برای مدیریت مود های ماین کرافت خود را قرارداده ایم. راه اندازی آن بسیار ساده است و پس از شروع کار ، یک مکان برای پیگیری همه مود های خود خواهید داشت. خواه این کار رابط کاربری شما را مرتب کرده یا اکتشاف خود را تقویت کنید.

مود های Minecraft کم نیستند .بنابراین وقتی صحبت از مدیریت مود های Forge می شود که در بازی Sandbox Mojang استفاده می کنید . حجم زیاد مود های ماین کرافت می تواند طاقت فرسا باشد. Minecraft Forge فقط برای نسخه جاوا کار می کند ، بنابراین اگر شما در نسخه اصلی PC خود بهترین زندگی را ندارید ، لذت کافی برای کاوش در دانه های Minecraft PE وجود دارد تا ساعت ها مشغول کار خود باشید.

وقتی برای اولین بار به Minecraft Forge نزدیک می شوید ، می تواند کمی دلهره آور باشد. اما خسته نباشید ، ما یک راهنمای آسان گام به گام برای نصب Forge for Minecraft ایجاد کرده ایم تا بتوانید به سرعت و یکپارچه تجربه Minecraft خود را تغییر دهید.

آموزش و نحوه نصب ماین کرافت فورج

  • Minecraft Forge را از وب سایت رسمی بارگیری کنید. مطمئن شوید که نسخه خود را دو بار بررسی می کنید ، بنابراین نسخه صحیح آن را بارگیری می کنید. لیست نسخه ها را می توان در سمت چپ پیدا کرد.
  • نصب کننده بارگیری شده را باز کنید ، که روند نصب را نشان می دهد. مطمئن شوید که “نصب مشتری” هنوز انتخاب شده است تأیید کنید و “تأیید” را فشار دهید.
  • Minecraft Launcher را باز کرده و نمایه را به ‘چیت’ تغییر دهید. هنگامی که بازی بارگیری می شود ، در ابتدا منوی جدید “Mods” را مشاهده خواهید کرد.
مشاهده کنید
مود Obfuscate ماین کرافت

اکنون ، شما می توانید به پوشه “Mods” دسترسی پیدا کرده و تمام افزودنی های مورد علاقه خود را با استفاده از Minecraft Forge به بازی نصب کنید.

دانلود فورج

دانلود ماین کرافت فورج از سایت رسمی minecraft forge

‫8 دیدگاه ها

  1. من وقتی رفتم داخل سایت اون لیستی که شما گفتید رو دیدم 1.12.2 رو زدم و بعدش میگید تایید رو فشار بدم من اصلا تاییدی نمیبینم چه کار کنم بهم بگید

    1. سلام لطفا با تصویر توضیح بدید اصلا معلوم نیست چجوریه

      من بعد از کلیک روی نصاب وارد یه سایت شلوغ میشم بعد دکمه بالا بالا سایتو میزنم و بعدش یچی دانلود میشه که وقتی روش میزنم میگه:( هیچ برنامه ای برای انجام این کار یافت نشد)

  2. ببخشید من دانلود کردم ماینکرافت فورج رو منتهی برای من یک فایل زیپ هست چطور باید باهاش کار کنم؟

  3. ببخشید من ماینکرافت فورج رو دانلود کردم ولی برای من یک فایل زیپ هست چطور باید باهاش کار کنم ؟؟ من با اندروید هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا