بلاک ها

آموزش پیدا کردن End portal در ماین کرافت

سعی دارید یک End portal در ماین کرافت پیدا کنید؟ اگر می خواهید به End سفر کنید. تنها یک وسیله حمل و نقل وجود دارد. یک درگاه End. جهش به بعد دیگر! ، لطفا دقت کنید. زیرا وقتی انگشت خود را در پورتال End فرو ببرید. دیگر هیچ گونه عقب نشینی انجام نمی شود.

ما مطمئن هستیم که دلایل خود را برای بازدید از End دریافت کرده اید. شاید شما می خواهید Ender Dragon ترسناک را از بین ببرید. شاید به منابع ارزشمندی مانند End Stone یا Chorus نیاز داشته باشید. یا شاید مانند ما ، منظره بی پایان و تاریک خلا را دوست داشته باشید. به هر دلیلی که باشید ، برای رفتن به آنجا باید به یک پورتال End بروید.

پورتال های End را فقط می توانید در اتاق پورتال یک سنگر پیدا کنید. و برای پیدا کردن آن باید در عمق دژ عمیق خود وارد شوید. اما اگر این کار را انجام دهید ، می توانید آن را بالای استخر گدازه آویزان کنید. برای فعال کردن پورتال End ، باید Eye of Ender را روی هر 12 قاب موجود در پورتال قرار دهید. اکثر درگاه های End از قبل برخی از چشم های Ender را فعال کرده اند و 10 درصد احتمال تولید با چشم موجود را دارند.

پیدا کردن End Portal برا خروج از سرزمین Ender

پس از ورود به End portal در ماین کرافت فعال شده ، بلافاصله به End منتقل می شوید. بدون اینکه راهی برای متوقف کردن آن داشته باشید. پس از رسیدن به پایان ، در وسط یک جزیره مرکزی اسپاون می کنید. و جزایر کوچکتر برای کاوش در اطراف دیده می شوند. برای دسترسی به این جزایر بیرونی ، یا ترک End ، باید Ender Dragon پیدا شده در جزیره اصلی را شکست دهید. این یک پورتال را باز می کند تا بازی “تکمیل” شود و همانطور که می دانیم به دنیای عادی Minecraft برگردید – یا در جزایر خارجی بیشتر کاوش کنید.

مشاهده کنید
همه چیز در مورد ماین کرافت trident

قرار دادن Eye of Ender در شیار برای فعال سازی ، نحوه ایجاد یک پورتال End در Minecraft است

Endportal ماین کرافت

نحوه ساخت End portal در ماین کرافت

اگرچه در حالت survival ، برای فعال کردن پورتال End باید یک دژ مستحکم پیدا کنید. اما در creative ، می توانید End Portal خود را ایجاد کنید.ابزار لازم:

  • 12 x Eyes of Ender
  • 12 x Portal Frame Blocks

یک قسمت 3 × 3 را روی زمین مشخص کنید. سپس یک بار در داخل آن منطقه ایستادید. باید بلوک های قاب قاب خود را در امتداد محیط مربع 3 × 3 قرار دهید. در آخر ، تمام 12 چشم Eynder را در بلوک های مربوطه خود قرار دهید تا پورتال End فعال شود. شما می دانید که وقتی نتوانستید گدازه (اگر به نسخه مستحکم نگاه می کنید) یا زمین (نسخه ایجاد شده خودتان) کار کرده است. کار کرده است. اگر به انتها سفر می کنید ، مطمئن شوید که آماده شکست Ender Dragon و سایر گروههای Minecraft که در کمینند هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا