آموزش های بازی

آموزش grindstone در ماین کرافت

در این پست آموزش grindstone در ماین کرافت را به شما عزیزان همراه با روش ساخت و تفاوت آن با anvil را به شما عزیزان توضیح خواهیم داد grindstone Minecraft نوعی بلوک است که به طور طبیعی در روستاهای Minecraft ، به طور خاص در آهنگران روستا تولید می شود. برای استفاده از سنگ تراش Minecraft ، باید دو مورد از یک نوع را ترکیب کنید ، یک مورد جدید را با دوام ترکیبی به اضافه 5٪ تا حداکثر دوام آن نوع کالا جعل کنید. هر دو مورد در این فرآیند مصرف می شوند و تمام انچانت ها برداشته می شوند و هزینه انچانت را در قالب xp به شما باز می گردانند.

grindstone Minecraft همچنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای حذف تمام انچانت های غیر نفرین از یک مورد واحد. نگران نباشید ، آیتم مسحور خود را در هر شکاف ورودی قرار دهید و باعث دی انچانت خواهد شد. grindstone Minecraft همچنین مجازات کار قبلی را از موارد غیر از موارد انچانت حذف می کند.

ساخت grindstone در ماین کرافت

برای ساخت grindstone در ماین کرافت به مواد زیر نیاز دارید.

  • 2 sticks
  • 2 wooden planks
  • 1 stone slab

ساخت grindstone در ماین کرافت
آموزش grindstone در ماین کرافت

تفاوت grindstone و anvil در ماین کرافت

anvil موارد شما را نیز تعمیر می کند ، اما می توانید وسایل انچانت و تغییر نام موارد را نیز ترکیب کنید ، بنابراین اگر می خواهید انچانت ها باقی بمانند ، پس توصیه می کنیم از anvil استفاده کنید. یا اگر فقط می خواهید دی انچانت کنید و نیازی به تعمیر وسایل خود نداشته باشید ، یک grindstone بهترین ابزار است.

مشاهده کنید
آموزش استفاده از Elytra

پایان آموزش grindstone در ماین کرافت

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا