اخبار

اضافه شدن ژوراسیک DLC پک به ماین کرافت

ژوراسیک ماین کرافت:
مود نویسان از قبل پروژه هایی مانند JurassiCraft را Minecraft و Jurassic Park طراحی کرده بودند ، اما اکنون موجانگ با یک بسته DLC با موضوع Jurassic World این مود را به شکل رسمی را می سازد. این مود در حال حاضر در مارکت پِلِیس Minecraft موحود است و 60 دایناسور و 21 اسکین را به بازی اضافه می کند. همه افراد همچنین در ایجاد خالق شخصیتی که پس از رپتور آبی با مضمون ایجاد شده است ، یک هدیه رایگان دریافت می کنند.

می توانید Jurassic World DLC را با قیمت 7.99 دلار در Marketplace بخرید. برای خرید از مارکت پِلِیس ماین کرافت نیاز به ماین کوین دارید که میتوانید از فروشگاه MC-Premium ماین کوین را خریداری کنید. همانطور که در توضیحات رسمی توضیح داده شده است ، “نه تنها می توانید دایناسورها را آموزش داده و آموزش دهید ، نمایشگاه هایی بسازید و هم مشکلات را حل کنید ، بلکه می توانید برای کشف DNA دایناسورها به سفرهای اعزامی بروید! از وسایل نقلیه و تیم NPC خود برای حل فاجعه استفاده کنید و امتیاز بالایی کسب کنید! “

این تریلر یک نمایشگاه بسیار چشمگیر را نشان می دهد ، با داشتن وسایل نقلیه قابل حمل از جمله بالگرد ، وانت و چهارچرخ در بالای دایناسورهای با انیمیشن بسیار جذاب – خوب ، به همان اندازه چشمگیر که انیمیشن می تواند حداقل در Minecraft بدست آورد.

تریلر ژوراسیک ماین کرافت:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا