ایده های ساختفارم هافیلم آموزشی بازی ماین کرافت

ایده های ساخت فارم در ماین کرافت به همراه فیلم آموزشی – فارم Wool

به دنبال ایده های عالی فارم Minecraft هستید؟ فارم ها در Minecraft یک روش کارآمد ، ایمن و آرامش بخش برای دستیابی به منابع مهم مورد نیاز شما است. که می توانید برای ساخت معجونهای Minecraft یا پرورش محصول برای تغذیه و سیراب شدن خود استفاده کنید. در این آموزش ساخت مزرعه ماین کرافت ما یک فیلم آموزشی به همراه توضیحات در مورد فارم Wool ماین کرافت قرار دادیم.

قسمت های قبل اموزش ساخت فارم ماین کرافت

در قسمت قبل آموزش فارم اسلایم ماین کرافت ما در مورد ساخت یک فارم Slime فیلم آموزشی قرار دادیم. در این پست قصد داریم یک فیلم آموزش در مورد فارم wool به صورت اتوماتیک در ماین کرافت ( automatic wool farm ) قرار دهیم.

شما می توانید فارم Minecraft خود را در نزدیکی خانه Minecraft خود راه اندازی کنید. تا بتوانید از حمل و نقل سبزیجات به آشپزخانه Minecraft ، تا پرورش خوک های کوچک خود برای برخی خورشت های خوشمزه ایجاد کنید. و همچنین محصولات زراعی و مواد غذایی . فارم Minecraft می توانند. برای برداشتن بلوک و منابعی مانند آهن و سنگ قرمز به ویژه برای ساختن وسایل جدید با استفاده از ماسک Minecraft یا برای ذوب در کوره انفجار Minecraft خود مفید باشند.

مشاهده کنید
ایده های ساخت فارم در ماین کرافت به همراه فیلم آموزشی – قسمت سوم( فارم آیرون )

فارم Wool ماین کرافت

مزرعه پشم اتوماتیک راهی عالی برای تهیه همه رنگهای مختلف پشم موجود است. دقیقاً مانند مزرعه گیاهان زنبور عسل ، شما باید یک گلخانه برای ایجاد گوسفند ایجاد کنید که در نهایت تمام پشم تصور شما را فراهم کند. از پشم برای اهداف تزئینی مانند ساخت تخت ، فرش و نقاشی استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا