اخبار

بازی Minecraft Earth در تاریخ 30 ژوئن به پایان می رسد

مایکروسافت در ماه ژوئن ، به دلیل همه گیر شدن بیماری ، بازی موبایل Minecraft Earth خود را تعطیل می کند. هدف این بازی Minecraft Earth جاه طلبانه رقابت با پوکمون گو و پوشاندن جهان در بلوک های مجازی برای دیدار و گفتگو بازیکنان با یکدیگر بود.

تیم Minecraft می گوید: “Minecraft Earth حول حرکت آزاد و بازی مشترک طراحی شده است. دو چیزی که در شرایط جهانی فعلی تقریباً غیرممکن شده است.” “در نتیجه ، ما تصمیم دشواری را برای تخصیص مجدد منابع خود به مناطق دیگر که ارزش جامعه Minecraft را فراهم می کنند. و پایان دادن به پشتیبانی از Minecraft Earth در ژوئن 2021 تصمیم گرفتیم.”

ساخت نهایی بازی امروز در حال انتشار است که باعث کاهش مدت زمان ساخت بازی و هزینه برخی مواد می شود. این برنامه ریزی شده است. تا در ماه های آینده قبل از اینکه بازی در 30 ژوئن غیرفعال شود. به بازیکنان اجازه می دهد تا راحت تر و با خیال راحت در خانه کار کنند. بازیکنان دیگر نمی توانند Minecraft Earth را پس از 30 ژوئن بارگیری یا بازی کنند. و مایکروسافت در تاریخ 1 ژوئیه داده های بازیکن را حذف می کند.

پایان بازی Minecraft Earth

Minecraft Earth چه زمانی منتشر شد ؟

مایکروسافت برای اولین بار از Minecraft Earth در ماه مه سال 2019 رونمایی کرد. هدف این بود که تجربه بازی Minecraft را در دنیای واقعی از طریق واقعیت افزوده دوباره ایجاد کنید. و به بازیکنان اجازه دهید ساختمانهای مجازی را از مواد ساخته کنند. این بازی بر تعاملات اجتماعی با دیگران متمرکز بود. و این بخشی از تلاش بیشتر مایکروسافت برای استفاده از تیم های سرور ابری HoloLens و Azure بود. قبل از انتشار بازی ، اپل حتی در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC) از مایکروسافت برای نمایش عنوان جدید در صحنه دعوت کرد.

مشاهده کنید
ماینکرفت Realms Plus

بازیکنان اکنون دیگر نمی توانند اقلام Minecraft Earth را خریداری کنند و موجودی یاقوتی پرداخت شده به Minecoins تبدیل می شود که می توانید برای خرید پوسته ، نقشه و بازی های کوچک در Minecraft Marketplace استفاده کنید.

تیم ماین کرافت می گوید: “ما برای ابدی از استعداد شگفت انگیز جامعه Minecraft سپاسگزاریم.” “این تصمیم آسانی نبود ، و ما همه تلاش خود را می کنیم تا مطمئن شویم که شما قبل از غروب آفتاب ، از حداکثر بهره مندی از Minecraft Earth بهره مند می شوید.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا