اسکین

بهترین اسکین های ماین کرافت

به دنبال چند اسکین جالب Minecraft هستید؟ ما در اینجای لیستی از بهترین ، جالب ترین و پرطرفدارترین اسکین های ماین کرافت را قرار دادیم. در توضیحات هر مورد لینک دانلود اسکین ماین کرافت را قرار داده ایم.

اگر که به دنبال اسکین زیبا خاصی نباشید. در دنیای شگفت انگیز ایجاد شده توسط بهترین ذهن ها هیچ چیز بهم ریخته نیست. اگر در Bedrock Edition Minecraft بازی می کنید. سازنده شخصیت جدید به شما امکان می دهد مدل شخصیت خود را با پوسته های رایگان و ممتاز Minecraft شخصی سازی کنید. بنابراین می توانید در جالبترین مناطق بازی تولید شده توسط بذرهای Minecraft به عنوان نسخه پیکسل خود پرسه بزنید.

اما اگر به دنبال چیزی کمی خارق العاده تر هستید تا بتوانید با بهترین حالت های Minecraft سازگار شوید. هنوز اسکین ها راهی برای انجام هستند. لیست اسکین های جالب Minecraft ما را در زیر بررسی کنید.

اسکین chewbacca

دانلود اسکین chewbacca

قابل اغماض اما کشنده ویژگیهایی است که همه ما در جستجوی پوسته های Minecraft برای آنها تلاش می کنیم – و در زندگی واقعی به فکر آن می افتند. اکنون می توانید با تجهیز آواتار خود به این پوسته Chewbacca ، فقط آن را داشته باشید. دوستی را که کمی شبیه هریسون فورد است بگیرید و با هم به کشف کهکشان بپردازید – بازیهای جنگ ستارگان زیاد نیستند که به شما اجازه دهند به عنوان یک ووکی بازی کنید ، اما اکنون می توانید در نهایت Wookie را آزاد کنید.

اسکین Master Chief

اسکین Master Chief در ماین کرافت

اسپارتان مورد علاقه همه اینجاست تا مبارزه را در Minecraft به پایان برساند. در حالی که چند اسکین Master Cheif برای انتخاب وجود دارد، ما این یکی را انتخاب کرده‌ایم زیرا یادآور Halo 4 Cheif است که بسیار بد بود. هر چند می‌توانید هر کدوم رو که میخواید انتخاب کنید، به‌ویژه اگر دنبال زیبایی‌شناسی دوران «OG» هستید.

اسکین Among Us

اسکین among-us
اسکین among us

از این پوسته های Among Us Minecraft با تنظیمات بازی مناسب استفاده کنید. پوسته‌هایی برای همه رنگ‌هایی که معمولاً در لابی کامل Among Us پیدا می‌کنید وجود دارد، اما در اینجا می‌توانید بنفش، قهوه‌ای، فیروزه‌ای و سبز لیمویی را پیدا کنید.

اسکین Jabba the Hutt

دانلود اسکین ماین کرافت Jabba the Hutt

از این پوست Minecraft Star Wars استفاده نکنید تا به یکی از بدنام ترین و تأثیرگذارترین گانگسترها / لکه های ژلاتینی کهکشان شباهت داشته باشد.

اسکین darth maul

دانلود اسکین ماین کرافت darth maul

ما کاملاً مطمئن نیستیم که چگونه جلوی چراغ تابان دو تیغه دارت ماول را بیرون می کشید ، اما افراد دیگر در سرور احتمالاً بیش از حد مشغول فرار هستند تا متوجه شوند که شما فقط یک کلنگ مفرغی استفاده می کنید.

اسکین iron man

دانلود اسکین ماین کرافت iron man

Shelhead Ol شخصیت های بسیار مشهور مارول است ، که بخش عمده ای از زره های قرمز میله داغ نمادین او نیست. این یک کپی دقیق از زره کلاسیک اوست که با قطعه سینه مثلثی و دافع کف دست کامل می شود.

اسکین Thanos

دانلوداسکین ماین کرافت Thanos

بد فیلم بزرگ سری فیلم های انتقام جویان Marvel به عنوان یک پوست Minecraft ترسناک تر به نظر می رسد. اکنون فقط به یک حالت «کلیک Thanos» نیاز داریم که شبانه موب ها Minecraft را حذف کند.

مشاهده کنید
نحوه ساخت اسکین skin ماین کرافت

اسکین batman

دانلود اسکین ماین کرافت batman

با نسیم ناز سر و گوش های کوچک سرحالش ، هیچ وقت باور نمی کنید که بتمن می تواند چنین گذشته غم انگیزی داشته باشد. با پوشیدن این پوسته Minecraft Batman و ساختن یک گاتهام بهتر ، بدون کوچه و خیابان های کوچک عجیب و غریب که می تواند در آنجا آویزان شود ، به او کمک کنید تا انتقام والدین خود را بگیرد.

اسکین elsa

دانلود اسکین ماین کرافت elsa

رویاهای منجمد خود را رها نکنید. با این پوست Elsa لباس بپوشید ، مستقیماً به نزدیکترین بیوم برفی بروید و یک قلعه یخی بزرگ را برای یک شاهزاده خانم دیزنی درست کنید.

اسکین panda

دانلود اسکین ماین کرافت پاندا

پاندا خزدار ، نازپرورده و مورد علاقه همه است. اگر صدای آن سبک زندگی را دوست دارید ، این پوست جذاب Minecraft را بگیرید. برای امتیازات بیشتر نقش آفرینی ، وقت خود را صرف خوردن بامبو و غلتیدن چیزها کنید به گونه ای که باعث می شود اینترنت یک برنامه جمعی عمومی ایجاد کند.

اسکین pug

دانلود اسکین ماین کرافت pug
دانلود اسکین ماین کرافت

این سگهای صورت صاف در زندگی بسیار بد هستند و حتی نمی توانند به درستی نفس بکشند. از این پوست سگ جذاب Minecraft استفاده نکنید و احتمال ویروسی شدن مشکلات شما به شدت افزایش می یابد … احتمالاً.

اسکین Billie Eilish

دانلود اسکین ماین کرافت Billie Eilish

این پوست بیلی الیش Minecraft با الهام گرفتن از موزیک ویدئو بسیار جالب و به طور کلی عالی برای Bad Guy ، از دور ساده است ، اما از نزدیک با جزئیات بسیار زیبا – به سایه زدن موهای آبی او نگاهی بیندازید.

اسکین unicorn

دانلود اسکین ماین کرافت رنگین کمان

ما اهمیتی نمی دهیم که بزرگسالان چه بگویند ، تک شاخ ها وجود دارد ، خوب! این پوست تک شاخ Minecraft ممکن است فقط یک دختر مو بلوند باشد که یک لباس تک شاخ پوشیده است ، اما ایمان ما به اسبهای جادویی شاخدار ثابت نمی ماند.

اسکین ash ketchum

دانلود اسکین ماین کرافت ash ketchum
دانلود اسکین ماین کرافت

بازی در یک سرور Pixelmon Minecraft بدون پوشیدن لباس صحیح مربی Pokémon یا پوسته Minecraft درست نیست. کلاه بیس بال ، جلیقه و دستکش های بدون انگشت در این پوست Minecraft Pokemon با صدای بلند فریاد می زند که شما یک حرفه ای Pokemon هستید. هر Snorlax در زمین پلک بالا می آورد.

اسکین Bob the Builder

دانلود اسکین ماین کرافت Bob the Builder

این پوست ممکن است توسط برخی از خوانندگان جوان ما از بین رفته باشد ، اما کافی است بگوییم که این سازنده کارتون دهه 90 در رفع مشکلات بسیار عالی بود. بدیهی است که شما باید به دانش Minecraft خود متکی باشید تا در واقع مشکلات را در این جهان برطرف کنید ، اما حداقل بخشی را با این پوست Bob the Builder به نظر خواهید رسید. برای یکی از بهترین بازی های سازنده در رایانه بسیار مناسب است.

اسکین Tracer

دانلود اسکین ماین کرافت Tracer
دانلود اسکین ماین کرافت

او سریع ، باحال و لهجه غیر معتبر لندنی است. این پوسته Tracer فقط یکی از این نکات را پوشش می دهد ، اما با جزئیات کافی که نیازی به ایجاد صدا یا دویدن سریع ندارید – همه شما را به عنوان یکی از بهترین شخصیت های Overwatch تشخیص می دهند.

مشاهده کنید
گذراندن تعطیلات کریسمس در ماین کرافت

اسکین glados

دانلود اسکین ماین کرافت glados

سیستم عامل نابود شده پا را با این پوست GlaDOS رشد می دهد. ما مطمئن نیستیم که آیا این مسئله او را کم و بیش ترسناک کرده است ، اما ما عاشق آن هستیم.

اسکین tetris

دانلود اسکین ماین کرافت tetris
اسکین های ماین کرافت

بازی کلاسیک انباشت شکل ، به معنای واقعی کلمه ، در این تقریب انسان شکل تتریس زنده می شود. یکی از بهترین بازی های پازل در همه زمان ها سزاوار یکی از بهترین پوسته های Minecraft است.

اسکین guybrush threepwood

دانلود اسکین ماین کرافت guybrush threepwood

Guybrush از Monkey Island 2 یکی از بهترین پوسته های Minecraft است که صحبت از تفریحات بازی می شود. گرافیک مبتنی بر بلوک Minecraft کاملاً جلوه و احساس بازی ماجراجویی کلاسیک LucasArts را به تصویر می کشد.

اسکین solid snake

دانلود اسکین ماین کرافت solid snake
اسکین های ماین کرافت

با این پوست Solid Snake سری به Minecraft بزنید. ایده آل برای نفوذ به ساخت و سازهای دوستان خود برای کمی خرابکاری دوستانه به عنوان قهرمان یکی از بهترین بازی های مخفی کاری در رایانه شخصی.

اسکین transplant

دانلود اسکین ماین کرافت transplant

اغلب اوقات Minecraft ناخالص نیست ، اما اگر اصرار دارید چیزی را به سختی به بازی خود بچسبانید ، این پوست Minecraft Transplant را امتحان کنید. این یک “شخص” ساخته شده از کره چشم است که به قلب پیوند زده می شود ، که روی انگشت شست قطع شده به اطراف می پرد.

اسکین creeper

دانلود اسکین ماین کرافت creeper

واقعیت زیبا: ظاهراً كراپرها مانند برگ های پاییز احساس خشكی و تردی می كنند ، مانند بسیاری تصور نمی كنند. این واقعیت به شما کمک نخواهد کرد که بیشتر با لباس خزنده و لباس کریپر Minecraft (که انجام پاها غیرممکن است) عمل کنید.

اسکین CTHULHU

دانلود اسکین ماین کرافت CTHULHU

ترسناک لاوکرفتین خود را از طریق پوسته Minecraft زنده کرد. کار روی ریش شاخکدار وی به ویژه چشمگیر است. نمی توانید انکار کنید که به طرز وحشتناکی لزج به نظر می رسند. منظره این پوست زیرزمینی که در اعماق مین ها در کمین است ، مطمئناً باعث ترس دوستان شما خواهد شد – چه کسی به بازی های ترسناک احتیاج دارد؟ اگر بتوانید دست خود را به یکی از آن ها برسانید ، احتمالاً می توانید با یک سه گانه Minecraft نیز متناسب باشید.

اسکین doge

دانلود اسکین doge
اسکین های ماین کرافت

بسیار بافت بسیاری از پیکسل ها چنین پوستی ماینکرفت خنده دار. بنابراین دوج چند ضلعی بامزه ایه !.

اسکین herobrine

دانلود اسکین herobrine

شبح برادر مرده ناچ ، جاودانگی را در کد Minecraft اعطا کرد. و اکنون به عنوان یکی از برترین پوسته های Minecraft در دسترس است. البته ، داستان چیزی بیشتر از ماکارونی خزنده نیست ، اما این باعث نمی شود شما وانمود کنید واقعی است ، نه؟

اسکین zombie taco

دانلود اسکین zombie taco

سرانجام ، پوستی که به طور موثر به یکی از بزرگترین سوالات زندگی پاسخ می دهد: انسانی که دارای پوست صدف تاکو و شکم گوشت گاو است . پس از حمله مرگبار زامبی ، چگونه خواهد بود؟

اسکین over world

دانلود اسکین over world
اسکین های ماین کرافت

مشاهده کنید
بهترین اسکین های ماین کرافت در سال 2024

این پوست جالب Minecraft برای کمک به ترکیب شدن با محیط شما طراحی شده است. برای آن روزهایی که در بالای سطح زمین کار می کنید ، این پوست Over World را یک استتار کامل بدانید.

اسکین SPACE PALADIN

دانلود اسکین ماین کرافت SPACE PALADIN

اگر می خواهید ظاهر بدی داشته باشید که به همه بگوید از بیگانگان شیطانی دست نخواهید کشید. پس این زره پوش قدرت Space Paladin دقیقاً همان چیزی است که شما نیاز دارید. نور ستون فقرات با الهام از Dead Space لمس خوبی است.

اسکین BRIGHT GIRL

دانلود اسکین دخترانه ماین کرافت

یافتن پوست های زن مناسب برای Minecraft کمی کابوس است. به نظر می رسد که همه آنها دقیقاً چهره و مدل موی یکسانی دارند و همین امر فردیت را به چالشی تبدیل می کند. Bright Girl ممکن است همان چهره خواهران کلون خود را داشته باشد ، اما این کاپشن آبی روشن و شلوار استرچ راه راه قطعاً شما را از جمعیت متمایز می کند.

اسکین شرک

دانلود اسکین شرک در ماین کرافت

شرک غولی سبز رنگ است، لباس‌های سنتی می‌پوشد و مانند هر غولی دیگر جثه بزرگی دارد. بله دانلود اسکین ماین کرافت شرک ! اما شاید شما می خواهید یک همراه الاغ در کنار شما راه برود. در این صورت ، به بیوم دشت بروید و یکی را با همان روش رام کردن اسب های Minecraft رام کنید ، در عوض از سیب های طلایی یا هویج طلایی استفاده کنید تا آنها شما را دنبال کنند.

اسکین بابانوئل !

دانلود اسکین ماین کرافت بابانوئل

سانتا همه خوب و خوب است ، اما آیا وقت آن نیست که ما آن را ارتقا دهیم؟ این مدل جدید از مهاجمان خانه مورد بررسی لیست و پخش اسباب بازی مورد علاقه هرکدام به صورت HD ارائه می شود – این جشن کمتر ، قدرت بیشتری دارد. در بیوم برفی فروشگاه خود را راه اندازی کنید و کریسمس بسیار ماین کرافت را برای خود برگزار کنید.

اسکین Rainbow Golem

اسکین Rainbow Golem

صحبت از پوسته های Minecraft مبتنی بر اوباش Minecraft ، اسکین Rainbow Golem تقریباً کاملاً محافظان عظیم هر روستا را تقلید می کند. با این حال ، این مورد خاص است زیرا ترکهای کمی روی سنگ ایجاد می شود و الگوی رنگین کمان ظریف را در معرض دید قرار می دهد. این یک اثر چشمگیر است که ما کمی منصفانه آن را دوست داریم.

اسکین Homer Simpson

اسکین Homer Simpson

در حالی که اینترنت هنوز متقاعد شده است که دیگر هیچ کس سیمپسونها را تماشا نمی کند ، واقعیت این است که هنوز هم میلیون ها نفر هنوز هم اپیزودها را تماشا می کنند. این اعداد در نزدیکی اوج خود قرار ندارند ، اما تلویزیون بسیار تغییر کرده است. هومر سیمپسون یکی از محبوب ترین شخصیت های این نمایش است ، بنابراین پوستی که از او جدا شده است کاری فکری نیست.

اسکین Deadpool

اسکین deadpool

بله ! ددپول! اسکین ددپول هم اکنون توسط یکی از طراح های اسکین که به صورت خصوصی و شخصی کار میکنه با دقت پیکسلی بسیار بالا طراحی و برای شما عزیزان آماده دانلود قرار داده است.

‫13 دیدگاه ها

  1. اونی که گفتید مرد عنکبوتی،ددپول بود!ظاهر مرد عنکبوتی کاملا متفاوت است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا