ماینکرفت PEمربوط به سرور

راه اندازی سرور ماینکرفت PE بر روی گوشی !

راه اندازی سرور ماینکرفت PE روی گوشی

راه اندازی سرور ماینکرفت PE بر روی گوشی اندروید:
در این آموزش نحوه راه اندازی سرور ماینکرفت PE بر روی گوشی اندرویدی را با شما عزیزان آموزش دهیم.
این آموزش برای کسانی مناسب است که توانایی هزینه کردن برای سرور های مجازی ندارن یا سیستم دسکتاپ مناسبی برای اینکار ندارند.

ابتدا با گوشی اندرویدی خود نرم افزار Pocket-mine را دانلود و نصب کنید و تنظیمات port forwarding را انجام دهید ( اگر فقط میخواهید لوکال وصل شوید نیاز به port forwarding نمیباشد )

سپس باید گوشی خود را روت کنید. پیشنهاد میشه قبل از روت کردن از گوشی خود بکاپ بگیرید.
برای روت کردن روش های زیادی موجود میباشد میتوانید از Kingroot برای روت کردن استفاده کنید ( لینک دانلود را در انتها قرار دادیم )

با توجه به اینکه این نرم افزار ممکن است فشار نسباتا زیادی به گوشی اندرویدی خود وارد کند، پیشنهاد میشه قبل از نصب نرم افزاری برای افزایش عملکرد باطری نصب کنید.
پیشنهاد ما Greenify میباشد.

راه اندازی سرور ماینکرفت PE

در Greenify نرم افزار های غیر ضروری را Kill کنید

دستگاه اندرویدی خود را به شارژ بزنید و برای جلوگیری از داغ شدن گوشی از کولپد استفاده کنید

نرم افزار PocketMine را باز کنید و آنرا فعال کنید و سپس وارد سرور خود شوید

دانلود Kingoroot

مشاهده کنید
دانلود گیم مود آماده BedWars برای ساخت سرور ماین کرافت

‫10 دیدگاه ها

    1. بعضی از مودم ها نیاز به port forwarding دارن تا بازیکنان دیگر بتوانند به صورت آنلاین به سرور ساخته شده روی گوشی یا سیستمشون متصل بشن
      اما خیلی کم پیش میاد که نیازی به port forwarding باشه

    1. ببینید Port forwarding مربوط به مباحث شبکه میباشد و در بحث این سایت نمی گنجد برای راهنمای Port forwarding باید یک پست کامل گذاشته شود با توجه به اینکه این پست به موضوع سایت ما نمیخورد من یک توضیح کلی در همین کامنت به شما میدم، Port forwarding برای راه اندازی سرور روی سرور مجازی اصلا به کار نمیاد فقط روی سرور هایی که روی سیستم خانگی با مودم راه اندازی میشوند پس زیاد نیاز به یادگیری ندارد
      پورت‌ها به طور پیش‌فرض روی روترها مسدود شده‌اند. این یک ویژگی امنیتی ضروری است و از رسیدن درخواست‌های خرابکارانه به سرویس‌های اصلی در اجرا روی رایانه جلوگیری می‌کند. بدیهی است که این مسئله می‌تواند موجب بروز مشکلاتی برای اپلیکیشن‌های مختلف که به اطلاعات ارسالی روی آن پورت مسدود شده نیاز دارند می‌شود.

      برای این که داده‌ها بتوانند از اینترنت به یک رایانه داخلی مبادله شوند، رایانه باید به روتر بگوید که یک پورت خاص را فوروارد کند. این بدان معنی است که وقتی روتر یک بسته اختصاصی برای یک پورت دریافت می‌کند باید آن را به یک رایانه خاص فوروارد کند.

      برای این که دردسرهای تنظیم دستی فوروارد پورت کاهش یابد فناوری UPnP ابداع شده است. UPnP پروتکلی است که یک اپلیکیشن به وسیله آن می‌تواند یک پورت درخواست کند و به طور خودکار قواعد فوروارد پورت در مورد آن اجرا شود. در اغلب موارد UPnP عملکرد مناسبی دارد و فوروارد پورت را بدون این که اطلاع داشته باشید به خوبی انجام می‌دهد.

    2. شما اگر با اجرای پاکت ماین روی گوشیتون بدون ایجاد port forwarding سرور بالا نیومد بگید من یه پست در رابطه با port forwarding در سایت قرار میدم

  1. سلام من برنامه مود ساز دانلود کردم نسخه بتا دارم مود دانلود میکنم نمیاره چیکار کنم

  2. من یه سرور روی پی سی خودم ساختم برای اینکه دوستام بتونن بیان چیکار باید بکنم؟
    و اینکه فک کنم پورت فورواردینگ برای پی سیم نیازه چون دوستم گفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا