آپدیت ها

دانلود و نصب اسنپ شات Caves and Cliffs 21w03a ماین کرافت 1.17

Caves and Cliffs بروزرسانی آینده ماین کرافت 1.17 – که انتظار می رود. در تابستان 2021 منتشر شود. دارای بلوک های جدید ، موب ها و بیوم های جدید به عنوان بخشی از بسته است. Snapshots روشی است که Minecraft می تواند به تدریج محتوای جدیدی را برای بازیکنان منتشر کند تا هنگام آزمایش کیفیت ، آنها را تجربه و امتحان کنند. این جدیدترین موارد – ماین کرافت اسنپ شات 21w03a تعداد کمی از آیتم ها و بلوک های جدید را به همراه یک گروه ویژه برای بازی بازیکنان به بازی تحویل داده است. در اینجا چیزی است که بازیکنان می توانند در آخرین snapshot فوری پیدا کنند. ( ماین کرافت اسنپ شات 1.17 )

تغییرات snapshot 21w03a

ماین کرافت اسنپ شات 21w03a

هدف اصلی ماین کرافت اسنپ شات 21w03a انتشار آخرین اوباش – ماهی مرکب درخشش Minecraft – برای بازی است.
این ماهی مرکب پس از رقابت با دو گروه دیگر از افراد بالقوه ، Iceologer و Moobloom ، برنده مسابقه Minecraft Community Mob Vote 2020 شد. این ماهی مرکب زیبا را از دور می توان دید. زیرا با شاخک های روشن و چشم هایش اقیانوس را روشن می کند.

ماین کرافت اسنپ شات 21w03a

ین اوباش جدید یک Drop جدید وارد بازی میکند. که می تواند قاب درخشان آیتم را طراحی کند . این قاب بدون توجه به نور اطراف ، موارد را درون خود روشن نگه می دارد. همچنین می تواند مانند سایر قاب های مورد استفاده قرار گیرد.

ماین کرافت اسنپ شات 21w03a

یک بلوک نهایی که به بازی اضافه می شود گلسنگ درخشان است – یک بلوک جدید مانند انگور که به صورت عمودی و افقی روی بلوک های دیگر قرار گرفته است. می توان این گلسنگ را مشاهده کرد که غارهای زیر سطح را روشن می کند. آنها همچنین از دیوارها و سقف غارها بالا می روند. آنها را می توان با استفاده از گیاه بوموئیل (انگور) در انگورها به سایر مناطق دیواره یا سقف گسترش داد.

مشاهده کنید
تغییرات و فیکس باگ ها ماین کرافت 1.17.1

ماین کرافت اسنپ شات 21w03a

بازیکنان متوجه شده اند که گلسنگ بهترین ماده انتقالی برای ادغام بلوک ها در سنگ است. به عنوان مثال ، بلوک هایی مانند چمن ، خاک یا حتی انواع مختلف سنگ می توانند این گلسنگ را در بالا داشته باشند تا آنها را به بلوک های سنگی منتقل کنند. تصویر بالا یک نمونه در ماین کرافت اسنپ شات 1.17 است.

آموزش دانلود و نصب ماین کرافت اسنپ شات

در نظرات پست های مختلف کاربران در مورد فعال سازی اسنپ شات ها سوال کردند. به همین جهت ما یک آموزش تصویری استفاده از اسنپ شات های ماین کرافت در لانچر اصلی ماین کرافت آماده کردیم. تا کاربران بتوانند اسنپ شات های جدید ماین کرافت را تست کنند و از بازی لذت ببرند.

ماین کرافت اسنپ شات 21w03a

برای دریافت این اسنپ شات جدید ، بازیکنان باید لانچر Minecraft خود را باز کرده و به سمت تب install نصب شوند. از آنجا ، بازیکنان می توانند نسخه هایی را که می خواهند در صفحه نصب خود نمایش داده شود ، بررسی کنند.

ماین کرافت اسنپ شات 21w03a

با کلیک بر روی دکمه ‘snapshots’ به بازیکنان امکان دسترسی به آخرین عکس فوری برای بازی را می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا