اخبار

میوت کردن بازیکنان دیگر در ماین کرافت 1.16.4

Minecraft 1.16.4 ( ماین کرافت 1.16.4 ) سرانجام گزینه بی صدا کردن تک تک بازیکنان را به عنوان بخشی از صفحه چت جدید در اولین نسخه پیش از انتشار پچ ، اضافه می کند. بله ، در تمام این مدت نسخه Java vanilla بدون گزینه بی صدا کردن بازیکنان خاص بوده است. اما صفحه جدید تعاملات اجتماعی در نهایت “مخفی کردن چت شخصی که کمی سیب زمینی پوسیده است” را آسان می کند.

به طور پیش فرض ، قادر خواهید بود روی P ضربه بزنید. برای دیدن لیستی از بازیکنان ها در سرور ، می توانید ضربه بزنید. سپس می توانید به سرعت روی دکمه ای در کنار نام هر بازیکن ضربه بزنید تا پیام های گپ را به طور خاص از آن شخص پنهان کنید. بی صدا کاملا سمت بازیکنان است و در حال حاضر ، هر زمان که از سیستم خارج می شوید ، دوباره تنظیم می شود. همانطور که Medang Mikael “slicedlime” Hedberg در Reddit توضیح می دهد. اما او می گوید تیم “ایده های زیادی در مورد کار دیگری که می توانیم در اینجا انجام دهیم.” دارد ، و “بازخورد و تجارب بازیکنان و متولیان بازیکنان جوان بسیار قدردانی می شود.!”

بقیه این به روزرسانی ماین کرافت 1.16.4 عمدتا از تغییرات فنی تشکیل شده است. از جمله یک طرح پروتکل شبکه جدید که برای هر کسی که سرورهای سفارشی Minecraft خود را ایجاد می کند. بسیار کاربردی خواهد بود.

می توانید در ویدئوی زیر یک نمای کلی از ویژگی های جدید را بررسی کنید. می توانید عکس را مستقیماً از راه انداز Minecraft بارگیری کنید.

مشاهده کنید
ماین کرافت بدراک و جاوا هردو به Xbox Game Pass خواهد پیوست

اگر پیش از تاریخ انتشار ماین کرافت 1.17 به دنبال موارد بیشتری در غارها و صخره ها هستید. به نظر می رسد که به زودی باید شاهد این تصاویر فوری باشیم. همانطور که هفته گذشته تهیه کننده Adrian Östergård گفت که نسخه ماین کرافت 1.16.4 از قبل ارائه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا