آموزش های بازیماب ها

نحوه پیدا کردن Village در ماین کرافت | صفر تا صد Village

به دنبال یک دهکده Minecraft هستید؟ یا فقط می خواهید سر خود را بپیچانید که چگونه این شهرهای کوچک زیبا کار می کنند؟ دهکده ها در Minecraft یک منبع عالی برای جمع آوری وسایل هستند، ما در این آموزش نحوه پیدا کردن Village در ماین کرافت را به شما یاد میدهیم

یک دهکده Minecraft بسته به میزان تختخواب در روستا ، باعث ایجاد تخم Villager در روستاها خواهد شد و شامل farmers, fishermen, fletchers, butchers, clerics, armorers و موارد دیگر می شود. یک دهکده Minecraft دارای ساختمان ها ، خانه ها و چاهی است که به عنوان مرکز روستا شناخته می شود. Villager ها به طور طبیعی تخم ریزی می شوند و میزان ساختمان ها و ویژگی های دهکده به طور تصادفی تولید می شود ، از جمله Villager های موجود برای تجارت با آنها و موقعیت خود روستا. این باعث میشود پیدا کردن یک دهکده دشوار باشد ، اما ارزشش دارد.

راهنمای نحوه پیدا کردن Village در ماین کرافت ما چگونگی پیدا کردن یک دهکده در Minecraft ، چگونگی جلوگیری از محاصره زامبی ، و بهترین مکان برای کشف غارت روستای Minecraft را در بر می گیرد.

ویلیجر یاب ماین کرافت !

آیا می دانید چگونه یک دهکده در Minecraft را پیدا کنید؟ روستاهای Minecraft را می توان در دشت ها ، ساوانا ، تاگا ، تندرا برفی و بیوم بیابانی یافت و به طور طبیعی تولید کرد.

آموزش استفاده از ویلیجر یاب در ماین کرافت

Minecraft Village Finder یک ابزار داخلی است که به طور خودکار نزدیکترین Village را پیدا میکند و موقعیت آنرا به شما نشان میدهد. اگر شما نمی خواهید سرگردان باشید و شانسی Village پیدا کنید، این بهترین راه برای پیدا کردن یک سریع است.

زمان مورد نیاز: 30 دقیقه.

آموزش استفاده از ویلیجر یاب در ماین کرافت

  1. دستور /locate village

    کنسول فرمان را باز کنید و دستور /locate village را بزنید و اینتر کنید.نحوه پیدا کردن Village در ماین کرافت

  2. مشاهده نزدیک ترین Village

    بعد از زدن دستور بالا مختصات نزدیک ترین Village را به شما نشان میدهد.نحوه پیدا کردن Village در ماین کرافت

  3. مشاهده مختصات خود

    دکمه F3 را بزنید تا مختصات خود را ببینید.مشاهده مختصات خود در ماین کرافت

  4. حرکت به سمت Village

    باتوجه به مختصات خود به سمت مختصات Village حرکت کنید میتوانید از fly نیز استفاده کنید.ویلیجریاب

مشاهده کنید
آموزش اسپاون کردن و کشن ویدر Wither در ماین کرافت MineCraft

ویژگی های دهکده Minecraft شامل موارد زیر است:

  • Wood huts
  • Small houses
  • Large houses
  • Butcher’s shops
  • Libraries
  • Farms
  • Wells
  • Blacksmiths
  • Churches
  • Lamp posts
  • Roads
  • Iron golems

می توانید مکانهای دهکده ها را با کاوش ، پیاده یا پرواز در حالت Creative پیدا کنید. برای شروع بازی نزدیک به یک روستا ، می توانید از یک سِد Minecraft با یک دهکده در کنار تخم ریزی استفاده کنید.

همچنین می توانید از مکان یاب Minecraft برای یافتن مختصات به نزدیکترین روستا استفاده کنید. سکوهای زیر از این فرمان کنسول Minecraft ، Java Edition ، Pocket Edition ، Windows 10 Edition و Edition Edition پشتیبانی می کنند. فرمان گپ را بکشید و “/ find Village” را تایپ کرده و Enter را فشار دهید تا مختصات را به نزدیکترین روستا بازیابی کنید.

تجارت دهکده Minecraft

دهکده های Minecraft میزبان تجارت Villager خواهند بود و شما می توانید برای خرید و فروش کالاهای مختلف با این اوباش Minecraft ارتباط برقرار کنید. در Bedrock Edition این احتمال وجود دارد که یک معامله گر سرگردان و لاملا معامله گر در محل ملاقات روستا تخم ریزی کنند.

با کلیک راست بر روی یک روستایی می توانید با آنها تجارت کنید. همه موارد مورد نیاز شما از یک روستائی با هر تعامل در دسترس نخواهد بود ، اما تجارت با همان دهکده چندین بار باعث ایجاد شهرت خوبی با آن دهکده می شود ، که احتمال بیشتری برای تخفیف ها دارد. روستاییان همیشه با تجارت خود منصفانه نخواهید بود ، بنابراین مطمئن شوید که قبل از تحویل زمردهای خود ، پاره پاره نمی شوید! ینی تو پاچتون نره !!

روستاییان دارای پنج سطح شغلی هستند که با تجارت با آنها قابل افزایش است ، بنابراین تجدید نظر در همان روستا سودمند است. با بالا رفتن سطح روستایی ، از افراد تازه کار ، کارآموز ، مسافر ، متخصص و در نهایت موارد پیشرفته استاد ارائه می شود. روستائیان حرفه ای دارند و پیشنهادات آنها توسط حرفه آنها تعریف می شود ، مانند یک کشاورز که نان در سطح تازه کار را ارائه می دهد ، به یک هویج طلایی در سطح کارشناسی ارشد.

شغل های Villager در ماین کرافت

  • زره پوش – Blast Furnace 
  • قصاب – Smoker
  • نقشه بردار – Cartography Table
  • روحانی – Brewing Stand
  • مزرعه دار – Composter
  • ماهیگیر – Barrel
  • تیرساز – Fletching Table
  • کارگر چرم سازی – Cauldron
  • کتابدار – Lecturn
  • سنگ تراش / ماسون – Stonecutter
  • شبان – Loom
  • ابزار ساز – Smithing Table
  • اسلحه ساز – Grindstone
مشاهده کنید
آموزش ساخت گیت آهنی در ماین کرافت

نحوه پیدا کردن یک Golem Iron

Golem های آهنی محافظ از دهکده ها هستند و اگرچه یک آهن سنگ آهن معمولاً با یک دهکده تخم ریزی می کند ، اما این جمعیت بزرگ منفعل برای احضار بسیار ساده هستند ، گرچه گران هستند. داشتن ماهیچه های اضافی برای مراقبت از ساکنان روستا به این معنی است که می توانید شب ها به آرامی بخوابید زیرا مردم روستا از آن بی خطر هستند. در اینجا نحوه احضار Iron Golem در Minecraft آورده شده است ، می توانید با استفاده از راهنمای مزرعه Minecraft Iron Golem ما مزرعه ایجاد کنید.

به چهار بلوک آهنی و یک کدو تنبل احتیاج دارید. بلوک های آهنی را به شکل T قرار دهید ، یک بلوک را روی زمین و سه باقی مانده را در بالا قرار دهید. کدو حلوایی را در بالا قرار دهید و تماشای ماده آهن گلم را در مقابل خود مشاهده کنید.

Minecraft zombie villages

یک دهکده در Minecraft 2٪ احتمال ایجاد یک Villager زامبی را دارد. در عوض همه روستاییان تولید شده روستاییان زامبی خواهند بود. روستاهای زامبی Minecraft درها یا مشعل ندارند و بعضی از سنگفرش های روستای معمولی جای خود را با چوب پنجه سنگی گذاشته و صفحات شیشه ای را با صفحه های شیشه ای آغشته به قهوه ای جایگزین می کنند. اگر حداقل 20 نفر از اهالی روستا و 10 یا بیشتر درب وجود داشته باشند ، زامبی ها در Minecraft نیز 10٪ فرصت ظهور در نیمه شب را دارند.

پیدا کردن یک دهکده در Minecraft نیمی از نبرد است ، اما به محض ورود به یک پناهگاه از چیزهای خوب ، استقبال از روستاییان محلی و ارائه پیشنهادهای شگفت انگیز از سرنشینان دهکده ، همه به نظر می رسد که ارزشش را داشته باشد. اگر می بینید که یک گولم آهنین در آن می چرخد ، با روستائیان مهربان باشید ، آنها به آنها حمله نمی کنند تا زمانی که به آنها حمله شود یا با آنها برخورد کنند.

مشاهده کنید
آموزش ساخت معجون در ماین کرافت

اگر سوالی بود در بخش کامنت پاسخگو هستم.

لوت village در ماین کرافت

chest ها به طور تصادفی در خانه ها تولید می شود و بسته به بیوم دارای غنایم مختلفی خواهد بود. بنابراین ، یک صندوق خانه صحرای روستا دارای یک بوته مرده است. اما یک صندوق خانه روستای دشت یک نهال بلوط دارد. خانه های آهنگران که با نام جعل نیز شناخته می شوند دارای یک صندوق غنیمت هستند که شامل موارد ارزشمندی مانند الماس Minecraft ، شمش ، زره آهن و غنایم نادر است. صندوق های خانه قصابی دارای مجموعه ای از گوشت ها مانند گوشت گاو و گوشت گوسفندی ، بلکه همچنین ذغال سنگ و گاهی زمرد است. صندوق نقشه بردار حاوی کاغذ ، نان ، چوب و سایر موارد با ارزش است.

حملات دهکده Minecraft

در اینجا یکی از مواردی که باید مراقب آن باشید وجود دارد: اگر در حالی که از اثر وضعیت Bad Omen رنج می برید. وارد یک دهکده در Minecraft شوید. این اثر را با کشتن یک raid captain ، که ممکن است در بین Illagers اسپاون شود. دریافت می کنید. اما می توانید با نوشیدن شیر یا انتظار برای از بین رفتن آن را به راحتی از بین ببرید.

اگر برای یک چالش آماده هستید. می توانید با مراجعه به یک دهکده در Minecraft ، اثر وضعیت Bad Omen را حفظ کرده. و از آن برای ایجاد حمله Illager استفاده کنید. این باعث می شود که تعدادی موج ایلاگر ، اووکر ، جادوگر ، ویندیزاتور و راجرز تخم ریزی کنند. که به بازیکن و هر روستایی حمله می کنند. شکست دادن این دشمنان به شما زمرد ، زین و بسیاری دیگر از وسایل سخت پیدا می کنید. در حالی که با از بین بردن همه موج های حمله ، موقتاً برای خرید زمرد از اقلیم تخفیف خواهید گرفت.

نحوه پیدا کردن Village در ماین کرافت

‫59 دیدگاه ها

  1. من رفتم به یه روستای شنی و اونجا خونه ساختم و شروع کردم به زندگی کردم. بعد یه مدت همه روشتایی ها ناپدید شدن(سرم گرم بازی کردن بود نفهمیدم چطوری) چرا همشون رفتن؟ آیا مردن؟

    1. آیا دیوار دور روستا چینده بودین ؟
      باید یک دیوار دور روستا میکشیدید و روشن میکردید + تعدادی Iron golem برای محافظت از روستایی ها قرار میدادید

    2. بله شما باید بعد از ساکن شدن در روستا یا گالم بسازید و یا دور روستا را دیوار بکشید چون اگر گالم محافظ روستا بمیرد زانبی ها به جان روستایی ها میوفتند

        1. برو تو تنظیمات بزن رو show c بقیه شو بلد نبودم ولی میدونم بعد از دکمه فریندی فایر هست اگه بزنی روشن میشه و گوشه صفحه مثل نوار میاد

    3. شاید حمله شد بهشون بیشتر موقه ها میشه اگر تو یک روستا تار عنکبوت بود یعنی با plejarحمله کرده یا iron Golomمرده

    4. چون غذا ها شون رو برداشتی و احتمالا ایرون گالمشون رو کشتی و این باعث شده که همشون دی اسپاون بشن

    5. نه نمردن
      زامبی ها تبدیلشون کردن به زامبی روستایی ها
      باید نجاتشون بدی

      1. من تا حالا خیلی ساعت ها گشتم به دنبال ویلیج
        توی اقلیم های مختلف قطبی
        جنگل‌های کاج زمین های پهناور
        اما خبری نبود امیدوارم با روشی که تو این سایت هست موفق بشم
        دوستانی اگه روشی بلدید پیشنهاد بدین

        1. من همیشه برای پیدا کردن روستا یه رودخونه که میبینم اون رو ادامه میدم بعد به یک روستا میرسم

        2. برای پیدا کردن دهکده
          ۱ یک اکانت بسازید
          ۲ در مرحله ساختن اکانت در seed کد زیر رو وارد کنید
          1111356927
          با اینترنت روشن چندین مپ رو میاره که خودتون انتخاب میکنید

    6. ببین حاجی
      اگه بری تو دهکده
      خود ب خود زامبی ها پیش مکانت اسپاون میشن و اگه به ویلچر ها دمیج بزنن یا تبدیل میشن ب زامبی ویلچر یا میمیرن

    7. رفتی بدبخت گالن رو کشتی و زامبی ها در رو اگر رو هارد یا نورمال باشه در رو میشکونن و محافظی هم نیست که نجاتشون بده

    8. الا مال من یه روستا بود به چه بزرگی بگم همه ناپدید شدن یه جوری خودم فهمیدم شب زامبی حمله کردش یه دونه کم بود منم خابیدم دیدم هیچکی نیست مود کردم بعد همه رو دیدم بودن بعد یه اسپانر ویلیجر گذاشتم کم نشن

    9. منم بازی میکردم همه ی زامبی ها و عنکبوتا و …
      کلا هیولا ها ناپدید شدن
      حتی شبا هم نمیان😂

    10. داش کشتی شون اگه یه زامبی یه روستایی رو بخوره اونم زامبی میشه از رو لباسشون میشه تشخیص داد.

    11. سلام برای من هم این اتفاق افتاد همه ی روستایی ها ناپدید شده بودن و فقط یک ویلیجر زامبی اونجا راه میرفت تقریبا اونجا پر از آیرو گولم بود همشون مرده بودن!

  2. این اتفاق برای من هم افتاده
    اونا یا بخاطر لگ پاک شدن و یا کشته شدن
    نحوه پیدا کردن ولیجر ها
    Ender eye رو پرت کنید به هر سمتی که رفت به همون جهت ببین تا به روستا برسین

  3. من 2تا خونه دارم ولی هی چند نفر بهم حمله میکنن و پشتشون پرچم هست یک بار 2 تاشون کشتم الان هم بهم حمله کردن 1 نفر بود اون که کشتم یک علامتی اومده گوشه بالا سمت راست و 3 تا دیگه هم اومدن من الان تو خونم گیر افتادم چی کار کنم لطفا بگید میشه بعد روستا چجوری پیدا کنم یا همون دکده

    1. اونا ایلیجر هستن وارد بحث داخلی نمی شم که چی هستن و از کجا امدن.
      اونی که پرچم داره ریسشون هست اگه بکشی بهت یه افکت به نام بد اُمن می ده اگه درست گفته باشم.
      برای از بین بردن این افکت باید شیر گاو بخوری تو بازی.
      و اینو بدون اگه اون افکت رو داشتی و لولت پایین بود به هیچ وج نرو داخل و یا نزدیک ویلجی که بهت حمله می کنن.

    2. سلام
      ببین اون ها پیلیجر هستند و دشمن ویلیجر ها هستن
      اگر توی حالت عادی بکشیدشون مشکلی نیست یه مدت میان و میرن اما اگه ولیج ساختی یا توی ویلیج زندگی میکنی یعنی خوندم جزو ویلیجه و روستایی محسوب میشی اونا رو نکش چون یه جنگ بزرگ راه میوفته و میان بدبختت میکنن اما در حالت عادی مشکلی نیست

    3. باید بری جنگ کنی هیجوره بیخیالت نمیشن چند تا راند داره اگه همه رو زندی راند هاش تموم شد روستا ای ها بهت تخفیف میدن تازه اگر پیلیجر هارو بکشی بهت امرال میدن

  4. من 2تا خونه دارم ولی هی چند نفر بهم حمله میکنن و پشت شو پرچم هست یک بار 2 تاشون کشتم الان هم بهم حمله کردن 1 نفر بود اون که کشتم یک علامتی اومده گوشه بالا سمت راست و 3 تا دیگه هم اومدن من الان تو خونم گیر افتادم چی کار کنم خواهش میکنم بگید میشه بعد روستا چجوری پیدا کنم یا همون دهکده

  5. من 2تا خونه دارم ولی هی چند نفر بهم حمله میکنن و پشت شو پرچم هست یک بار 2 تاشون کشتم الان هم بهم حمله کردن 1 نفر بود اون که کشتم یک علامتی اومده گوشه بالا سمت راست و 3 تا دیگه هم اومدن من الان تو خونم گیر افتادم چی کار کنم خواهش میکنم بگید میشه بعد روستا چجوری پیدا کنم یا همون دهکده

  6. من 2تا خونه دارم ولی هی چند نفر بهم حمله میکنن و پشت شو پرچم هست یک بار 2 تاشون کشتم الان هم بهم حمله کردن 1 نفر بود اون که کشتم یک علامتی اومده گوشه بالا سمت راست و 3 تا دیگه هم اومدن من الان تو خونم گیر افتادم چی کار کنم خواهش میکنم بگید میشه بعد روستا چجوری پیدا کنم یا همون دهکده
    لطفا بگید

    1. داداش اون ها غارت گر بودن و اون علامت نشانه ی اینه که دارن دنبالت میکنن وقتی به یک روستا میشی اون غارت گر ها حمه ناگهانی میکنن با یه ارتش! و چند تا هیولا و چند جادوگر وباید از روستا دفاع کنی بعد وگتی اون ها رو شکست دادی هیرو ی روستا میشی و بهت مجانی و با تخفیف وسیله های زیادی میدن!!!! بعد اون ادما دشمن ویلیجر ها هستن خدا حافظ

    2. بسه دیگه اسپم نکن یکی نیس این اسپمرو بن کنه اقا ده تا جواب به پیام قبلیت دادن بخون دیگه خنگی؟

  7. بهترین راه پیدا کردن روستا ۱ شما کامند بلاک بسازید ۲ درون کامند بلاک پسورد tp @a را وارد کنید و در قسمت چت بنویسیدlocate village / کد که میاد رو به این صرت بنویسید مثلا یه شماره اومده ۱۰۰ و بعدش یه شماره نوشته ۲۰۰ شما در کامند بلا بنویسید
    tp @a 100 120 200
    ۱۲۰ ارتفاع شما در انتقال است و بعدش یک کلید بزارید بغل کامند بلاک برید روش و انتقال میابید

  8. سلام دوستان من میخوام به ویلیجر ها آهن بفروشم ولی نمیدونم کدوم دستگاه رو بزارم از من آهن بخرن،لطفا کمکم کنید

    1. عزیزم نیاز ب وسیله نیس .
      تو لیست خرید و فروس ویلجر ها ر اگر ببینی بعضیا آهن میخوان بهشون بفروش

  9. سلام
    ببین اگه منظورت ابزار کاره من تا حالا بهشون اهن نفروخته و نمیدونم چه ویلیجری میخری و شاید اصلا نباشه اما از من به تو نصیحت اهن اگر هم تونستی بفروشی نفروش چون خیلی به دردت میخوره حتی اگه ۱ میلیون اهن داری

  10. سلام ببخشید من تو ماینکرفت ۱.۱۷ به ویلیجر ها ده استک هویج ده استک سیب زمینی و دو استک نون دادم اون قلبا میاد بالاسرشون ولی یهو قلبا تبدیل به یه بخار که وسطش اتیشه میشه و برید نمیشن مشکل چیه

  11. من داخل پلی استیشن بازی می‌کنم امید وارم که کار کنه ولی اگه ویلج پیدا کردید با ی سری حساب کتاب پورتال بسازید و جلوی خونه خودتون بیارید با ریل وبعد ولیجر را در جای امن بگذارید و یک ویجر دیگر بیاورید با دو تا ویلیجر ویلیجر بریدر درست کنید و بینهایت ویلیجر بگیرید با دو بار زامبی کردن و خوب کردن میتوانید بینهایت امرالد بگیرید مثلا اگه ویلیجر شغل اینچنتینگ را داشته باشد از ویلیجر ۱ کتابخانه با ۱ امرالد می‌خریم و خرابش میکنیم بهمون ۳ کتاب میده حالا ۳ کتاب را می‌فروشیم و ۳ امرالد میگیریم ۲ تا سود کردیم با این کار می‌توان امرالد بینهایت بدست آورد

  12. سلام میخواستم بدونم که برای خرید نیم تگ از ویلیجرا اون ویلیجری که نیم تگ میفرشه چه شغلی هست
    ممنون میشم جواب بدید

  13. شغل librarian
    وسیله کارش هم lectern است
    باهاش خرید و فروش کن تا اپدیت بشه تا اخر بعد نیم تگ میده

  14. سلام ببخشید من چند وقت هست ماین کرافت بازی می کنم هروز هم جا رو می گردم ولی یک ویلیچ متروکه هم پیدا نکردم اگه میشه یکی کمکم کنه یا بگید توی مختصاتی می تونم ویلیچ پیدا کنم و یک سوال دیگه آیا توی تنظیمات دکمه ای هست برای اینک ویلیچ نباشد و من فعالش کرده باشم خیلی ممنون میشم جوابم را بدید

  15. سلام من اومدم تو یه ویلیج جدید بعد دیدم یه دونه آیرون گلم هست ۳ تا ویلیجر اومدن تو خونم بعد چند روز ۵ تا آیرون بود و این ویلیجر های دزد از آهن های من برداشته بودند خلاصه به ویلیجر ها اعتماد نکنید

  16. سلام ببخشید من این کارایی که گفتید برای پیدا کردن ویلیج را انجام دادم اما ارور میده نمی‌دونم چرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا