بلاک ها

همه چیز در مورد ماین کرافت trident

Trident Minecraft از زمان بروزرسانی Aquatic (Java Edition 1.13) به عنوان یک اصلحه غرق شده ، در نسخه Minecraft Java Edition وجود دارد. Trident به راحتی یکی از بهترین سلاح های Minecraft است. زیرا نه تنها می تواند در معرکه های جنگی و درگیری های طولانی مورد استفاده قرار گیرد. بلکه حتی شکل غیر مسحور کننده آن نیز می تواند بیش از شمشیر الماس را بشکند. اگرچه سرعت حمله آن کمی پایین تر است. بعلاوه ، اگر هدف خود را دنبال کنید می توانید یک تریدنت را تا 80 بلوک دور بیندازید.

جالب اینجاست که شما نمی توانید یک trident Minecraft درست کنید. بنابراین در واقع نمی توانید یک دستورالعمل برای این سلاح زیر آب پیدا کنید. درعوض ، باید یکی از اینها را از دستان سرد ، مرده و نمناک یک اوباش غرق شده ، یکی از زامبی های جدید معرفی شده با به روزرسانی Aquatic ، بگیرید.

این واقعیت که trident Minecraft یک انبوه جمعیت است و به اندازه یک شمشیر الماس قدرتمند است. آن را به یک سلاح عالی در اوایل ماجراجویی Minecraft تبدیل می کند. به شرط آنکه از قدرت کافی برای بیرون کشیدن یک غرق شده برخوردار باشید. در زیر شما را در مورد چگونگی تهیه سه تایی Minecraft خود و همچنین موارد جادویی Minecraft که می توانید آن را ارتقا دهید ، بررسی خواهیم کرد.

چگونه می توان trident Minecraft را بدست آورد

به زیر آب بروید و به دنبال جمعیت زامبی بنام غرق شده باشید. گاهی اوقات ، این بخش ها به دنیا می روند که یک تریسا را در دست دارند ، بنابراین شما به راحتی مجبور خواهید شد آنها را شکست دهید تا یک سقوط مثلث سقوط کند. اما این احتمال بسیار کم است و 8.5٪ است. با این حال ، اگر شما در Bedrock یا Pocket Edition بازی می کنید. احتمال کمتری وجود دارد که یک Trident از Drowned که یک ماین کرافت trident را نگه ندارد. سقوط کند ، بنابراین ارزش دارد که هر غرق شده ای را که به آن برخورد می کنید. بکشید هنگام تلاش برای دستیابی به یک مشکل از اینها شما همچنین می توانید از بذرهای Minecraft برای ایجاد دنیاهای زیر آب استفاده کنید تا فرصتی برای تخم ریزی تعداد زامبی های Downed ایجاد شود.

مشاهده کنید
آموزش ماینکرفت ( قسمت سوم )

در نسخه جاوا ، فقط 6.25٪ از افراد غرق شده تخمریزی می کنند که دارای یک مثلث هستند. در حالی که این احتمال در Bedrock Edition با 15٪ کمی بیشتر است. اگر افسون غارتگری داشته باشید ، می توانید شانس خود را افزایش دهید. بنابراین مطمئن شوید که با تجهیزات مجهز به کار خود ادامه می دهید تا کشاورزی شما را کارآمدتر کند.

تعمیر ماین کرافت trident

این نرخ های افت به این معناست که کنترل سه گانه Minecraft بسیار مشکل است و شما به دنبال یافتن یکی از آنها ساعت ها غواصی خواهید کرد. شما می خواهید چند مورد از اینها را نیز مزرعه کنید. زیرا دوام تصادفی به این معنی است که تا شکستن آن فقط به زمان نیاز دارد. برای تعمیر یک تریدنت در Minecraft شما به سادگی دو تریدنت را در یک سندان ترکیب می کنید.

دوام یک ماین کرافت trident همان شمشیر آهنی است – 250 – و دوام با هر بار استفاده با یک نقطه کاهش می یابد. اگر نمی خواهید زمان زیادی را برای کشاورزی برای تریزان صرف کنید ، آن را با Mending مسحور کنید تا ماندگاری از خود مراقبت کند.

Minecraft trident enchantments

یکی دیگر از ویژگی های زیبا این سه گانه این است که می تواند افسون های بی نظیری داشته باشد. در اینجا لیست کاملی از افسون های سه گانه Minecraft وجود دارد:

  • Loyalty – گودی های پرتاب شده پس از چند ثانیه به سمت بازیکن برمی گردند.
  • Channeling – اگر سه گانه پرتاب شده در هنگام رعد و برق به اوباش برخورد کند ، یک صاعقه فراخوانده می شود و با خسارات زیادی برخورد می کند.
  • Riptide – انداختن یک مثلث در زیر آب یا در زیر باران بازیکن را منتقل می کند ، و باعث آسیب دیدگی چلپ چلوپ می شود.
  • Impaling – خسارات اضافی و خسارات زیادی را به انبوه آبزیان وارد می کند (غرق نشده) در Bedrock Edition این گاو نر به همه اوباش که در زیر باران یا زیر آب هستند گسترش می یابد.
  • Unbreaking – دوام را افزایش می دهد.
  • Mending – وقتی trident مجهز است ، هر گوی XP جمع شده به جای تقویت XP بازیکن ، trident را ترمیم می کند.
  • Curse of Vanishing – پس از مرگ ناپدید می شود.
مشاهده کنید
آموزش پیدا کردن End portal در ماین کرافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا