بلاک هافارم ها

همه چیز در مورد Pumpkin – کدو تنبل در ماین کرافت

آیا می خواهید بدانید که چگونه از کدو تنبل در ماین کرافت Minecraft استفاده کنید؟ کدو تنبل فقط برای هالووین نیست. با چندین کاربرد شگفت آور یکی از متنوع ترین بلوک ها در Minecraft است. آنها به طور طبیعی در بیشتر بیوم ها ظاهر می شوند. اما برای تخم ریزی به یک بلوک چمن با هوای بالای آن نیاز دارند. آنها همچنین به طور طبیعی در اتاق های مزرعه ساقه ای در داخل عمارت های جنگل های جنگلی نشان داده می شوند. اما یافتن این موارد بسیار مشکل است – خوشبختانه ، ما یک بذر Minecraft را شناسایی کرده ایم. که شما را در فاصله 100 بلوک از یک بلوک قرار می دهد.

کدو تنبل های carved – خواهر و برادر شبح کدو تنبل های معمولی – را نیز در اتاق های ریلی در عمارت های جنگلی خواهید یافت. کدو تنبل های تراشیده شده در ایستگاه های ستون دار داخل چادرها در کنار کدو تنبل های معمولی و بالای مترسک ها خودنمایی می کنند. کدو تنبل ها به جای بسته های یونجه در خارج از دهکده های تایگا و برف های تولیدی برف تولید می کنند. روش های بیشتری وجود دارد که می توانید دست خود را به یک کدو تنبل برسانید. آنها 15.6٪ احتمال نشان دادن در صندوق های داخل غرق کشتی را دارند و ممکن است شما بتوانید یکی را از یک تاجر سرگردان خریداری کنید.

یک روش دیگر برای گرفتن یک کدو تنبل تراشیده شده وجود دارد. اگر یک اوباش خصمانه Minecraft هنگام هالووین تخم ریزی کند. این احتمال وجود دارد که با یک کدو تنبل حک شده روی سر خود ظاهر شوند. برای سرقت کدو تنبل ، باید آن را با ابزاری که در جدول افسون Minecraft به آن اضافه کرده اید ، بکشید. احتمال افتادن آن بسیار ناچیز است. بهتر است قبل از اینکه شما را در کاربردهای متنوع کدو تنبل Minecraft راهنمایی کنید. خودتان را کنده کاری کنید ، که در زیر نحوه انجام آن را توضیح خواهیم داد.

مشاهده کنید
ایده های ساخت فارم در ماین کرافت به همراه فیلم آموزشی – فارم Wool

چگونه می توان یک کدو تنبل را در Minecraft carve کرد

تراشیدن کدو تنبل در ماین کرافت ساده است. از قیچی روی کدو تنبل بدون تراش استفاده کنید. چهار دانه کدو تنبل دریافت خواهید کرد ، همچنین یک دوست جدید جذاب خواهید داشت. احتمالاً ناگفته نماند ، اما نه ، شما نمی توانید یک کدو تنبل Minecraft را لغو کنید – شما آن را به دنیا آورده اید و اکنون مسئول آن هستید.

شما می توانید با ترکیب یک کدو تنبل حکاکی شده و مشعل یک جک الانترن درست کنید. آنها مقدار کمی نور را تأمین می کنند و می توانند زیر آب قرار گیرند تا کف اقیانوس را روشن کنند ، که همیشه مفید است.

کدو تنبل های تراشیده شده فقط برای تزئین نیستند. همچنین می توان از آنها برای ایجاد گل گلدان برفی و یا برفی استفاده کرد. قبل از بیرون آوردن کدو تنبل تراشیده شده یا جک الانترن ، باید چهار بلوک آهنی به شکل T قرار دهید تا گلدان آهن Minecraft خود را بسازید. برای یک گل برف ، شما دو بلوک برفی را به صورت عمودی روی هم قرار داده و آن را با کدو تنبل حک شده خود بالا خواهید برد.

طرز تهیه پای کدو تنبل در Minecraft

آه ، پای کدو تنبل در ماین کرافت. حداقل قبل از افزودن هرگونه تغییر حالت Minecraft بر اساس معادله ، یکی از جذاب ترین غذاهای Minecraft در دسترس است. در اینجا نحوه می توانید یک پای کدو تنبل راحت را در آشپزخانه Minecraft خود شلاق بزنید. (آشپزخانه مجلل مورد نیاز نیست. اما از این طریق سرگرم کننده تر است).

مشاهده کنید
آموزش پیدا کردن End portal در ماین کرافت

برای تهیه پای کدو تنبل ، یک کدو تنبل را با شکر و یک تخم مرغ در جدول کاردستی خود ترکیب کنید. به همین سادگی – و خوردن یک عدد 8 گرسنگی و 4.8 اشباع را بازیابی می کند. اگر پخت و پز قدرت شما را ندارد. روستاهای کشاورزان سطح کارآموز ممکن است. در ازای یک زمرد ، چهار کیک کدو تنبل با شما تجارت کنند. شاید بتوانید آنها را در صندوق های روستاهای تایگا نیز پیدا کنید.

فارم کدوتنبل در ماین کرفت

چگونه یک مزرعه کدو تنبل Minecraft درست کنیم ؟

بنابراین ، اکنون شما اعتیاد به پای کدو تنبل دارید و به یک منبع ثابت کدو حلوایی زمستانی نیاز دارید. این امر نیاز به یک مزرعه کدو تنبل دارد. امیدوارم که شما کدو تنبل آخر خود را نخورده باشید ، زیرا باید آن را برای بذرهای خود قیچی کنید (یا آن را در یک شبکه ساخت کار قرار دهید) این بذرها باید در زمین های کشاورزی هیدراته کاشته شوند ، در کنار آن یک نقطه خالی وجود دارد که کدو تنبل می تواند برود ، مانند – مانند خربزه – یک ساقه رشد می کند و در یک بلوک همسایه تولید می شود. ممکن است یک کدو تنبل به دو ساقه متصل شود ، که کارآمد نیست ، بنابراین باید مطمئن شوید که هر ساقه دارای یک نقطه تخم ریزی است که با لکه تخم ریزی ساقه دیگر همخوانی ندارد.

طرح های مزرعه کدو تنبل با بازدهی متفاوت وجود دارد. اما طرح بالا مکان خوبی برای شروع است – براساس شبکه 9 × 9 است. از نظر فنی ، فقط مربع میانی باید پر از آب شود. اما برای جلوگیری از همپوشانی لازم است بقیه ردیف را با چیزی پر کنید. این یک طرح دستی مزارع کدو تنبل Minecraft است. اگر می خواهید بدانید چگونه یک مزرعه کدو تنبل خودکار ایجاد کنید ،فیلم آموزشی زیر را ببنید. این طرح ها دقیقاً به همین ترتیب در مزارع خربزه ماین کرافت نیز کار می کنند.

مشاهده کنید
همه چیز در مورد ماین کرافت trident

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا