اخباراسکین

گذراندن تعطیلات کریسمس در ماین کرافت


کریسمس در ماین کرافت – هیچ زمانی بهتر از کریسمس برای بازی ماین کرافت وجود ندارد. ته نشین شدن برف با یک فنجان کاکائو داغ و بارگذاری نقشه جدید ماین کرافت یا استفاده از برخی از seed ماین کرافت برای کاوش ، روش عالی برای گذراندن تعطیلات است.

همه ما سنت های کریسمس خود را داریم. زود بیدار می شویم تا قبل از هجوم هدایا و غذا چند ساعت از بازی ها را انجام دهیم. . یا شاید سنت شما تماشای فیلم Minecraft Christmas یا قرار دادن آهنگ کریسمس Minecraft است.

هر چه که باشد، همه ما می توانیم قبول کنیم که کریسمس یک زمان جادویی در Minecraft است. اگر مد Minecraft را به درستی نصب کنید، روستاها در برف یخ می بندند و عصاهای آب نبات از زمین بیرون می زنند و حتی روستاییان نیز به نظر روحیه خوبی دارند. اگر به دنبال این هستید که واقعاً در کریسمس Minecraft غوطه ور شوید، در اینجا هدیه تعطیلات ما به شما است، بهترین شیدرها، مدها، seed ها و موارد دیگر Minecraft کریسمس. نیازی به تشکر از ما نیست، فقط کریسمس Minecraft مبارک!!

seed سرزمین عجایب زمستانی

Seed: -4711314255631843238 (1.16.4)

کریسمس در ماین کرافت

این seed شما را در ساحل یک ساحل پوشیده از برف تخم ریزی می کند – از تپه های شنی به تاندرا برفی بروید ، اگر خوش شانس باشید ممکن است یک خرس قطبی را مشاهده کنید به جنوب ، در امتداد ساحل بروید و یک دهکده Christmassy پیدا کنید.

اگر به جای آن به سمت شمال ، بالای تپه های برفی تائگا بروید. در کنار رودخانه پیچیده و یخ زده ، یک رشته دیدنی از سنبله های یخ خواهید دید. که برای ساخت یک قلعه بزرگ و زمستانی Minecraft بسیار مناسب است. در این دانه چیزهای بیشتری برای کشف وجود دارد. گل های تپه ای ، ویرانه ها و روستاها در تپه های پوشیده از برف مستقر شده اند – مناسب برای یک سفر زمستانی با دوستان.

مشاهده کنید
ماینکرفت Realms Plus

seed دهکده برفی در Minecraft 1.18

Seed: -6370726983755563033 (1.18.1)
Snowy village coordinates: X= 896, Z=80

پس از spawn در لبه یک اقیانوس یخ زده و تکان دادن برای خرس های قطبی روی یخ زیر، از دامنه های برفی پشت سر خود عبور کنید و دهکده ای را در لبه یک جنگل خواهید دید. با کوه‌های پوشیده از برف در دوردست، و یک igloo با دریچه‌ای مخفی که در نزدیکی آن پنهان شده است، این seed عالی برای به‌روزرسانی‌های Caves and Cliffs update در تعطیلات است.

اسکین Rudolph برای کریسمس در ماین کرافت

کریسمس در ماین کرافت

این اسکین زیبا و جذاب Rudolph را در حالی که از بین برف ها عبور می کنید استفاده نکنید – اگرچه برای موجودی پر از هدایا به elytra (یا حالت خلاقانه) احتیاج دارید تا در آسمان اوج بگیرید.

ریسورس پک درخت کریسمس

این ریسورس پک درختان کریسمس درختان بلوط را با چراغ های درخشان به درختان کریسمس تبدیل می کند. همچنین 22 گلدسته رنگارنگ اضافه می کند که می توانید با استفاده از قاب اقلام از شاخه ها آویزان کنید. برای به دست آوردن این قلاب‌ها باید cheatrs را فعال کنید، که می‌توان با استفاده از دستور کنسول Minecraft /give و احضار یک بیل diamond به دست آورد. طراحی بابل با مقدار آسیبی که به بیل اختصاص می‌دهید تعیین می‌شود. هنگامی که تزئین درخت خود را به پایان رساندید. با قرار دادن یک مشعل قرمز سنگ روی آن یک ستاره بپوشانید.

اسکین پنگوئن برای کریسمس در ماین کرافت

کریسمس در ماین کرافت

با این اسکین ناز پنگوئن Minecraft ، با کلاه سانتا و یک روسری راه راه دنج ، به سبک اسکیت بازی کنید.

مشاهده کنید
زمان انتشار نسخه جدیدMinecraft 1.17 Caves and Cliffs

مود زمستانه GhoulCraft ماین کرافت

Ghoulcraft یک ریسورس پک مدل سفارشی است که انواع مبلمان و لوازم جانبی منحصر به فرد را به بازی شما اضافه می کند. و بسته زمستانی Ghoulcraft پر از تزئینات کریسمس است تا شادی فصلی را به دنیای Minecraft شما بیاورد. این برای مطابقت با Mizuno’s 16 Craft، یکی از بسته‌های بافت Minecraft مورد علاقه ما طراحی شده است، بنابراین توصیه می‌کنیم از آنها با هم استفاده کنید.

اسکین سانتا کریپر برای کریسمس در ماین کرافت

کریسمس در ماین کرافت

تکسچرپک کریسمس در ماین کرافت

این تکسچر پک کریسمس ماین کرافت کاملاً با تکسچرهای وانیلا Minecraft مطابقت دارد.

اگر امسال کریسمس در انبار خود باروتی پیدا کردید. آن را به گردن کرپر سانتا بیندازید – اگرچه احتمال دارد قبل از رسیدن به هرجای شیر و شیرینی شما ، دودکش شما را در مسیر پایین منفجر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا