دستگاه هارداستون

آموزش کامل رد استون – Redstone

آموزش Redstone:

اگر می خواهید در Minecraft در حد امکان پیشرفته شوید ، redstone میتواند برای رسیدن به خواسته تان در بازی به شما کمک کند . درهایی که به طور خودکار باز و بسته میشوند، چراغ های کنترلدار و سوئیچ را کنترل می کنند ، مزارع که خودشان برداشت می کنند – با redstone امکان پذیر است.

ساده ترین راه برای فکر کردن در مورد redstone از نظر وسایل برقی است. اجزای Redstone مانند اهرم ها دقیقاً مانند سوئیچ های دستگاه های دنیای واقعی هستند و redstone در بازی مانند سیم کشی برقی قرار داده شده است.

آشنایی با مواد و ابزار Redstone

بهترین راه برای ایجاد احساس redstone ، بارگیری یک بازی Creative Mode و باز کردن برگه redstone در Inventory Creative Mode است که در زیر مشاهده می کنید.

آموزش Redstone

redstone به این دلیل نامگذاری شده است زیرا مؤلفه اصلی اکثر تولیدهای redstone ، گرد و غبار redstone است: ماده ای ارزشمند که با استخراج بلوک های سنگ معدن redstone جمع آوری شده است. حتی بازیکنانی که به ساخت خلاقیت های redstone دقیق نمی پردازند ، هنوز از redstone استفاده می کنند تا برخی از ابزارهای پیشرفته تر در بازی مانند ساعت و قطب نما را ایجاد کنند. همچنین به عنوان یک ماده معدنی برای ساخت معجون مورد استفاده قرار می گیرد.

آموزش Redstone

استفاده از edstone در دو دسته مجزا قرار می گیرد: استفاده از redstone برای ساختن وسایل redstone مانند ساعت و قطب نما که در بالا مشاهده می شود ، و اجزای مدار redstone مانند تکرار کننده ها ، پیستون ها و dispensers (اجزای مدار برای ساخت وسایل دقیق تر استفاده می شود)

مشاهده کنید
آموزش ساخت گیت آهنی در ماین کرافت

چه نوع دستگاه هایی ؟!

همانطور که در مقدمه این درس اشاره کردیم ، بازیکنان خلاق تعدادی دستگاه redstone واقعاً قابل توجه را طراحی کرده اند که کاملاً پیچیده است از جمله ماکت های CPU های اولیه رایانه ، ماشین حساب های نمودار ، و خلاقیت های پیچیده ای که می توانند کارهای پیچیده ای مانند آسانسور ، برآمدگی و غیره را انجام دهند.

اگر می خواهید که تا چه حد مردم مرزهای Minecraft را گسترش داده اند ، کلیپ های YouTube را جستجو کرده و برای اختراعات redstone جستجو کنید. ما مدت زمان طولانی است که بازی Minecraft را بازی می کنیم و هنوز هم در همه دستگاه های خلاقانه که بازیکنان اختصاصی ساخته اند ، متعجب هستیم!

نمونه هایی از سازه های ساده Redstone

بیایید نگاهی به چند نمونه ساده از مدارهای redstone بیندازیم تا آنچه می توان با آن انجام داد را برجسته کنیم.

در اینجا ساده ترین سازه ها و ساختاری که حتی برای کسانی که بدون مدرک مهندسی برق نیز هستند ، به آسانی قابل آشنایی است:

آموزش Redstone

سوئیچ قدیمی و تنظیم نور: شما سوئیچ را تکان می دهید و چراغ حالت آن را تغییر می دهد. با تکیه بر آن مفهوم ساده و اضافه کردن سیم کشی اضافی ، تاخیر و مکانیزم های دیگر مانند پیستون ها ، می توانید واقعاً توانایی های خود را در بازی تقویت کرده و زمان زیادی را در این روند صرفه جویی کنید.

یکی از اولین دستگاههای ساخت مجدد که ما تاکنون ایجاد کرده ایم از ناامیدی متولد شده است. ما مشغول تحقیق در مورد سریال های چالش برانگیز مین هاست و سیستم های غار رها شده بودیم و اذیت می شدیم که چقدر طول می کشد که با تجهیزات جدید (زره و سلاح) مطابقت داشته باشد تا بتوانیم دوباره به داخل معدن برگردیم تا غارت گمشده خود را بازیابی کنیم. بعد از کمی طوفان مغزی ما به این طرح رسیدیم:

مشاهده کنید
تغییرات اسنپ شات 20w18a

آموزش Redstone

این مجموعه ای از شش توزیع کننده با صفحه فشار در مرکز است. هنگامی که به صفحه فشار می روید ، dispensers هر چهار قطعه زره آهنی به همراه سلاح را شلیک می کنند تا بلافاصله زره پوش و مسلح شوید.

اگر ما دیوار را بشکنیم و پشت دستگاه را مشاهده کنیم:

آموزش Redstone

طراحی بسیار ساده است. گرد و غبار Redstone متصل به صفحه فشار در قسمت پشت درب. تکرار کننده ها ، که معمولاً برای تقویت قدرت سیگنال استفاده می شوند ، فقط در آنجا هستند تا به عنوان فاصله دهنده عمل کنند ، بنابراین سیم “redstone” اتصال کوتاه ندارد. هنگامی که بر روی صفحه قرار می گیرید فعال می شوید و ضسبنسرسها را وارد عمل می کند که زره و اسلحه را روی بدن شما می چرخاند.

اگرچه مثال فوق دارای پیکربندی کلاسیک redstone-as-wire است ، اما همه خلاقیت های redstone لزوماً از نوع های سیمی نیستند. یکی از خلاقیت های مورد علاقه ما برای استفاده از قطعات redstone از جنبه های مکانیکی مانند الکتریکی است: حباب ها و اهرم ها.

در اینجا نحوه دستیابی به اهرم و قیف آورده شده است:

آموزش Redstone
آموزش Redstone

آموزش پخت غذا و استیک با redstone به صورت اتوماتیک:

آموزش Redstone
آموزش Redstone

گوشت خوک خام ، سنگ آهن و مانند آن در بالا می رود ، گوشت خوک پخته شده و شمش آهن شمع در سینه زیر قرار دارد. تا زمانی که سوخت ، وسایلی برای پخت و پز وجود داشته باشد ، و فضای داخل قفسه سینه در قسمت پایین آن وجود داشته باشد ، فقط باعث می شود چمدانها را در امتداد خود نگه دارید. اهرم ها فرآیندهای بارگذاری فردی را روشن و خاموش می کنند. بیایید به پشت نگاه کنیم تا نگاهی بهتر به نحوه عملکرد آن بیندازیم.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا