Resource pack

بهترین تکسچر پک Minecraft برای نسخه جاوا در سال 2021 [ 1.12.x تا 1.17.x ]

به دنبال بهترین تکسچر پک Minecraft برای نسخه جاوا هستید؟ جذابیت های کم فی ماینکرفت پیش بینی می شود اولین کاری که مدرسها برای “رفع” آن انجام دادند. تکسچر های قرمز رنگ اگرچه متمایز هستند ، اگر به مدت کافی به آنها خیره شوید. هدف بارز آن است. در حالی که موجانگ به تدریج جذابیت زیبایی Minecraft را تغییر داده است ، به خصوص با معرفی ، اگر دنبال یک ظاهر خاص در بازی ماین کرافت هستید ، تکسچر پک بهترین گزینه هستند.

در اینجا تکسچر پک های مورد علاقه Minecraft خود را قرار داده ایم. در اینجا هیچ چیز خیلی دیوانه وار وجود ندارد ، زیرا تعمیرات اساسی گسترده بصری بخشی از مدهای بزرگتر Minecraft است که اساساً بازی را تغییر می دهد و این مقاله دیگری است.

آنچه در اینجا داریم ، انتخاب خارق العاده ای از تکسچر پک هاست که سبک های بصری تغییر یافته از فوق واقع گرایانه تا کارتونی ، تا تغییرات علمی-تخیلی و ظریف را به Minecraft می دهد. اگر می خواهید ظاهری کاملا متفاوت داشته باشید حتی تکسچر پک های متحرک نیز وجود دارد. مطمئن نیستید که چگونه یکی از این تکسچر پک های جدید را بارگیری و نصب کنید؟ نگران نباشید ، ما می توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم. برای لذت بردن از تنوع و سرزندگی تکسچر پک های Minecraft ، روی آن کلیک کنید.

نحوه نصب تکسچر پک در ماین کرافت

آموزش نصب تکسچرپک

  • بسته تکسچر پک مورد نظر خود را بارگیری کنید.
  • ماین کرافت را باز کنید .
  • مطمئن شوید که از نسخه اصلی ماین کرافت استفاده میکنید.
  • روی دکمه Play کلیک کنید.
  • از منوی اصلی “Options” را انتخاب کنید.
  • سپس به بخش “Resource Packs” بروید.
  • اکنون روی “Open Resource Packs” کلیک کنید.
  • تکسچر پک تازه بارگیری شده خود را در پوشه قرار دهید. در یک فایل zip کار می کند یا از حالت فشرده خارج می شود.
  • با کشیدن آنها به ستون سمت راست ، آنها را در بازی انتخاب کنید.
  • بسته های افزودنی خود را دوباره مرتب کنید تا به ترتیب صحیح بارگیری شوند.

بهترین تکسچر پک Minecraft

تکسچر پک Quadral برای ماین کرافت

Quadral یک تکسچر پک درخشان و پر جنب و جوش است که فاصله زیادی با زیبایی پیش فرض Minecraft ندارد. و دارای تکسچر های ساده و جذاب است که به دنیای شما طراوت بصری می بخشد. از نرم وانیل کمی نرم و ملایم به نظر می رسد. و مانند Minecraft بومی دارای رزولوشن 16 × 16 است. بنابراین جایگزینی عالی برای ماجراجویی بعدی حالت بقا است.

مشاهده کنید
نمایش مپ ماینکرفت در مرورگر

تکسچر پک Faithful برای ماین کرافت

شما بخاطر اینکه فکر می کنید هیچ تفاوتی بین این تصاویر وجود ندارد ، بخشیده می شوید. اما با دقت نگاه کنید ، و می بینید که جزئیات بیشتری در هر مکعب وجود دارد. دلیل این امر این است که Faithful نسخه 32 × 32 تکسچر پک نرم افزاری پیش فرض Minecraft است. بنابراین وضوح آن دو برابر است. و شما مشاهده خواهید کرد که آجرها گردتر ، درختان پرتر و چمن مرغوب تر است. حتی تخم مرغ منفردی که به طور غیرقابل توجیهی در دست داریم ، به نظر می رسد تخم مرغدار است.

تکسچر پک Anemoia برای ماین کرافت

نصب Anemoia مانند قدم گذاشتن در یک دنیای رویایی روانگردان است. تکسچر پک های زنده Anemoia جسورانه و کارتونی هستند ، اما در عین حال آرامش بخش – با رنگ های خنک آبی ، بنفش و سبز در همه جا ، گویی که کل نقشه شما زیر آب است. این تکسچر پک مطمئناً سورئال ، با سگ های رنگ پذیر و روستاییان بیگانه خوش برخورد را در آغوش می کشد.

تکسچر پک Good Vibes برای ماین کرافت

همانطور که تصور می کنید ، Good Vibes دنیای Minecraft شما را با یک پالت رنگی شاد و شاد و چند تکه مخمل قابل ستایش ، به یک سرزمین عجایب زیبا تبدیل می کند. این یک پک نرم و ملایم با تکسچر صاف و مناسب است – برای ساختن محل اقامت دنج بعدی و لگد زدن به پاها در کنار شومینه.

تکسچر پک Mizunos 16 Craft برای ماین کرافت

به دنبال آن فضای دنج و کلبه هستید؟ بیش از Mizunos 16 Craft نگاه نکنید – تکسچر های تیره و روستایی آن برای ساخت قلعه بعدی Minecraft یا ایجاد یک بهشت روستایی خانگی مناسب است. Mizunos 16 Craft حتی روستاییان را به حیوان تبدیل می کند – مانند خرس های زیبا در بالا.

مشاهده کنید
مود تبدیل به لگو در ماین کرافت

تکسچر پک Annahstas Beastrinia برای ماین کرافت

Annahstas Beastrinia یک تکسچر پک Minecraft است که برای تولید مثل زیبایی Minecraft Pokémon / Pixelmon طراحی شده است. تکسچر آن به لطف وضوح 32 برابر جزئیات بیشتری دارد. و پالت رنگ آن نرم است و تمرکز آن روی رنگهای اشباع کم است. در هر قفسه کتاب حتی توپ های پوکر وجود دارد.

تکسچر پک Jicklus برای ماین کرافت

پک Jicklus با ظاهر پیش فرض Minecraft تفاوت چندانی ندارد – باعث می شود همه چیز کمی گرمتر شود. مانند یک قهوه قهوه ای روستایی – یک هاتبار زیبا نیز وجود دارد ، و انواع مختلفی از جلوه های ویژه. فقط به گاو شایان ستایش کوهستانی در بالا نگاه کنید. چطور نتوانستید با آن صورت پشمی گرم شوید؟ این برای یک نقشه فانتزی یا سبک RPG یا ساخت یک مزرعه آرام Minecraft با محل زندگی کمی متفاوت بسیار مناسب است.

تکسچر پک Sapixcraft برای ماین کرافت

Sapixcraft یک تکسچرپک Minecraft درخشان و چشم نواز در طیف وسیعی از رزولوشن ها است. ما 32 برابر رفته ایم ، اما وضوح تا 512 برابر از طریق وب سایت آنها در دسترس است. بسته تمیز و فوق العاده پر جنب و جوش است ، به همین دلیل تشخیص بین بلوک ها آسان است. حتی یک افزودنی کریسمس برای فصل جشن وجود دارد.

تکسچر پک Jolicraft برای ماین کرافت

Jolicraft سالهاست که یک تکسچر پک مورد علاقه Minecraft است و به راحتی می توان فهمید چرا – “تکسچر پک غریب” سطل جذابی دارد. بسیاری از بسته های بافت Minecraft موضوعی دارند که سعی می کنند آن را ناخن بزنند ، اما Joli’s در مورد بیان شخصی است. این نوعی دنیای فانتزی تویی است که رفتار شاد او را به بهترین شکل منعکس می کند: آفتاب چرخان قطعاً منظره ای شادتر از مربع چمباتمه پیش فرض است. جولیکرافت احساس می کند در یک روز گرم تابستان در کنار ساحل قدم می زنید.

تکسچر پک Bloom, Bright and Retro برای ماین کرافت

یک سر و صدا از رنگ روشن به دنیای Minecraft خود بریزید – Bloom ، Bright و Retro یک تکسچر پک چشم نواز است که تکسچر های شما را به 11 سبک تبدیل می کند ، به سبک کنتراست بالا و قدیمی نینتندو. همچنین یک افزونه وجود دارد که به شما امکان می دهد استاد شمشیر را از Zelda استفاده کنید ، بنابراین می توانید مانند قهرمانی که به دنیا آمده اید بروید و قلمرو را نجات دهید.

مشاهده کنید
Resource Pack درخت کریسمس در ماین کرافت

تکسچر پک RetroNES برای ماین کرافت

ما با این تکسچر پک Minecraft حتی بیشتر به گذشته بازمی گردیم – RetroNES یکی از جالبترین بسته های منابع است ، با یک پالت رنگی قدیمی مدرسه عاشقانه ساخته شده و رئوس مطالب سیاه و سفید. هنرمند اصلی چندی پیش کار روی آن را متوقف کرد ، اما خوشبختانه ، به تازگی با نسخه 1.16 احیا و به روز شده است – اگرچه اگر می خواهید بسته صدای یکپارچهسازی با سیستمعامل همراه شما باشد ، باید به نسخه 1.8 پایبند باشید.

تکسچر پک Epic Adventures برای ماین کرافت

اگر به دنبال چیزی کمی واقع گرایانه تر هستید ، اما هنوز هم فضای مجازی Minecraft را حفظ می کنید ، Epic Adventures درست در کوچه سنگفرش شماست. وضوح 32 برابر آن به این معنی است که جزئیات آن دو برابر است – باید بگوییم که پوست زیبایی عالی دارد نیازی به ذکر ماه با شکوه و جزئیات نیست. ستاره واقعی این نمایش ، آن درخت پرزدار اضافی است.

دانلود بهترین تکسچر پک Minecraft

ما در زیر تمامی تکسچرپک های معرفی شده را در نسخه ها مربوط آماده و در پایین برای دانلود قرار دادیم.

Icon

دانلود بهترین تکسچر پک Minecraft 1.12 115.4 MB 1315 downloads

Epic Adventures Quadral Annahstas Beastrinia Faithful   ...

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا