آموزش های بازیاسکین

نحوه ساخت اسکین skin ماین کرافت

آیا شما عاشق بازی Minecraft هستید؟ امروز یاد خواهید گرفت که چگونه شخصیت خود را شخصی سازی کنید تا بازی را حتی بیشتر سرگرم کننده و جذاب کنید. با ما همراه باشید تا در مراحل ساده نحوه ساخت skin اسکین ماین کرافت Minecraft را توضیح دهیم.

اسکین Minecraft چیست؟

اسکین Minecraft یک دانلود گرافیکی است که ظاهر یک شخصیت بازی ویدیویی را تغییر می دهد. یک اسکین نتیجه بازی را تغییر نمی دهد. در Minecraft، باید بدانید که اسکین از پیکسل تشکیل شده است. پیکسل یک مربع رنگ در صفحه نمایش است. اسکین های Minecraft در دو اندازه ارائه می‌شوند. – 64 x 64 پیکسل (مجموعاً 4096) و 128 x 128 پیکسل (مجموعاً 16، 384!). هنگامی که یک اسکین Minecraft ایجاد می کنید. پیکسل های زیادی برای پر کردن وجود دارد. اما ابزارهای مختلف رنگ به شما کمک می کنند تا این کار را نسبتاً سریع انجام دهید.

اسکین Minecraft از چه قطعاتی تشکیل شده است؟

بخش های پوسته Minecraft عبارتند از:

  • سر – 6 طرف قابل مشاهده
  • نیم تنه بدن – 4 طرف قابل مشاهده
  • بازوها – 6 طرف قابل مشاهده است
  • پاها – 5 طرف قابل مشاهده است

مهم است که در نظر بگیرید کدام سطوح پوست قابل مشاهده است. به عنوان مثال، بالای منشور مستطیلی که پاها است هرگز قابل مشاهده نیست. اما پایین سر از زوایای خاصی قابل مشاهده است زیرا از گردن بیرون می آید.نحوه ساخت اسکین skin ماین کرافت

نحوه ساخت اسکین Minecraft

تنها در هفت مرحله سریع می توانید شخصیت سفارشی خود را بسازید! بیا شروع کنیم.

1. ویرایشگر Skin را باز کنید.

با رفتن به وب سایت Skin Editor شروع کنید. (در اینجا برخی از بهترین سایت ها ساخت اسکین Minecraft برای انتخاب وجود دارد. برای این آموزش، استفاده از MinecraftSkins را توصیه می کنیم. برای شروع، شخصیت Steve (مذکر ) به عنوان اسکین پیش فرض نشان داده می شود.

مشاهده کنید
آموزش اسکای بلاک ماینکرفت – قسمت دوم
ساخت اسکین ماین کرافت
ساخت اسکین ماین کرافت

2. با ابزارها آشنا شوید

کلیک کنید و ماوس خود را حرکت دهید تا اسکین بچرخد. با چرخ ماوس خود می توانید روی اسکین خود بزرگنمایی و کوچکنمایی کنید. پالت های رنگی با استفاده از رنگ های زیر تنظیم می شوند. و ابزارهایی برای کشیدن، پر کردن و پاک کردن وجود دارد. ابزار قلم مو هر بار 1 پیکسل را پر می کند. برای رنگ آمیزی مداوم خطوط پیکسل کلیک کنید و بکشید. ابزار سطل رنگ تمام سطح اسکینی را که روی آن قرار دارید (مانند بازوی چپ) پر می کند. به یاد داشته باشید، همیشه می توانید روی دکمه لغو کلیک کنید تا یک مرحله به عقب برگردید.

3. یک شخصیت را انتخاب کنید

اکنون می‌توانید شخصیتی را برای شروع ساختن انتخاب کنید. سعی کنید شخصیتی را پیدا کنید که نزدیک‌ترین شخصیت به اسکینی باشد که قصد ایجاد آن را دارید. همچنین می‌توانید الکس (زن) را از منوی کشویی زیر اسکین خود انتخاب کنید. و می‌توانید هر اسکین فهرست شده در زیر اسکین‌های جدید یا اسکین‌های برتر را برای ویرایش انتخاب کنید.

4. یک پالت رنگ را انتخاب کنید

اگر دقت کنید، پیراهن استیو حداقل 3 رنگ آبی دارد. بیشتر اسکین های Minecraft از چندین سایه همرنگ برای دادن بافت و عمق به شخصیت ها استفاده می کنند. بنابراین روی هر مربع روی پیراهن شخصیت خود کلیک کنید تا رنگ آن تغییر کند. سعی کنید 3-5 رنگی را که دوست دارید با استفاده از قلم مو اضافه کنید. برای پر کردن سریع بخش های بزرگ می توانید از قوطی رنگ استفاده کنید.

مشاهده کنید
معرفی گیم مود های اصلی ماین کرافت

اکثر ویرایشگرهای skin ابزارهایی برای کمک به شما در سایه زدن دارند. MC Skins یک ابزار رنگ دارد که به طور خودکار یک سایه روشن تر و تیره تر از رنگ انتخابی شما می کند. و ظاهری خالدار با 3 سایه ایجاد می کند. MinecraftSkins از ابزار “رنگ روشن” و “رنگ تیره” برای کمک به ایجاد پالت سایه استفاده می کند. برای استفاده از آن، کافی است رنگ خود را در پالت انتخاب کنید. و روی ستاره روشن یا تیره کلیک کنید تا روشنایی آن رنگ کم یا زیاد شود. برای سایه زدن اسکینتان نیازی به تغییر رنگ زیاد ندارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا