اسکینچیت مود اسکین

بهترین اسکین های ماین کرافت در سال 2024

اجازه دهید با بهترین اسکین های ماین کرافت در سال 2024 ، از جمله ماب های Minecraft، حیوانات زیبا، اسکین های خنده دار ، و ابرقهرمانان از هر دو دنیای DC و Marvel به شما کمک کنیم.

بهترین اسکین های Minecraft کدامند؟ ما اینترنت را جست‌وجو کرده‌ایم و برخی از جالب‌ترین اسکین‌های Minecraft را امتحان کرده‌ایم تا از این مشکل خلاص شوید، شاید شما بخواهید شبیه حیوان، ابرقهرمان یا شخصیت انیمیشن مورد علاقه‌تان باشید.

البته، همیشه می‌توانید یک اسکین پیش‌فرض Minecraft انتخاب کنید. علاوه بر استیو و الکس، هفت شخصیت دیگر را می‌توان انتخاب کرد: Noor, Sunny, Ari, Zuri, Makena, Kai, و Efe. گفته می‌شود، اگر ترجیح می‌دهید به جای آن یک اسکین منحصربه‌فردتر و فوق‌العاده‌تر Minecraft را برای کاراکتر خود انتخاب کنید.، ما یک تناسب سفارشی را توصیه می‌کنیم. با وجود انبوهی از اسکین‌های جذاب برای انتخاب، پیدا کردن بهترین اسکین‌ها به تنهایی دشوار است، بنابراین در اینجا برخی از بهترین اسکین‌های Minecraft موجود برای دانلود در حال حاضر در NameMC، و همچنین دستورالعمل‌هایی در مورد نحوه ساخت وجود دارد.

اسکین های کیوت Minecraft / اسکین های خنده دار Minecraft / اسکین های دخترانه Minecraft / اسکین های Boy Minecraft / اسکین های Kawaii Minecraft

اسکین های رایگان Minecraft

اگر فقط به دنبال اسکین های Minecraft رایگان هستید، باید بهتون بگم که، تمام اسکین های Minecraft زیر 100٪ رایگان هستند. در واقع، اسکین های Minecraft همیشه رایگان هستند، بنابراین تا زمانی که برای تهیه آنها به یک وب سایت معتبر پایبند باشید، هرگز نباید هزینه ای از شما دریافت شود. به عبارت دیگر، شما آزاد هستید که تمام اسکین های Minecraft را در این لیست امتحان کنید!

اسکین های کیوت Minecraft

اسکین onesie خرس قطبی

بیایید با آن روبرو شویم، جدای از فانتوم های Minecraft و Wardens، بازی sandbox در هسته خود بسیار زیبا است. چند سایه زن و بسته بافت زیبای Minecraft اضافه کنید و می توانید خانه های قابل ستایش و زیبا نیز بسازید. برای زندگی در یک خانه زیبا، باید دوست داشته باشید که زیبا به نظر برسید و خوشبختانه اسکین های شیرین زیادی در نوک انگشتان شما وجود دارد. ما هر چیزی که شامل لباس‌های دنج، حیوانات و پاستل باشد را دوست داریم، بنابراین این اشکسن دختر خرس قطبی Onesie Minecraft بهترین انتخاب ما است. پس از همه، شما باید زمانی که توسط یخ احاطه شده اید، دنج بمانید

اسکین Onesie

Onesies عالی هستند، به خصوص در شکل حیوانی، بنابراین ما به یک موضوع دیگر ادامه می دهیم. این پاندا وانزی قرمز بسیار شایان ستایش و (احتمالا) راحت است و آن را به لباسی عالی برای پوشیدن در خانه Minecraft شما تبدیل می کند. ممکن است زامبی ها را نترساند… اما شاید استتاری برای mesa biome فراهم کند.

مشاهده کنید
گذراندن تعطیلات کریسمس در ماین کرافت

My Melody اسکین

با پایبندی به تم آواتارهای زیبا، فاصله بسیار کمی برای سفر تا رسیدن به دنیای Sanrio وجود دارد. در حالی که اسکین های Hello Kitty، Kuromi و موارد دیگر زیادی وجود دارد، ما فقط این اسکین My Melody را دوست داریم که شخصیت Sanrio را برای زمستان لباس پوشیده می‌بیند.

اسکین دختران کیوت ماین کرافت

بهترین اسکین های سال ماین کرافت

چه کسی یک دختر ایمو زیبا را دوست ندارد ؟ بسیاری از اسکین های دخترانه Goth Minecraft در دسترس هستند. اما ما این دو زیبا را از NameMC، Emo Girl و Amlra انتخاب کرده‌ایم. چگونه می‌توانید چتری‌های بلند و خواب‌آلود آنها را دوست نداشته باشید.

Emo اسکین

بهترین اسکین های سال ماین کرافت

برای مطابقت با مورد بالا، در اینجا یک پوسته ایمویی Minecraft وجود دارد که ظاهر عصبانی سال 2007 را میخکوب می کند. شخصیت رنگ پریده است، لباس‌ها و موها تیره هستند و جزئیات زیبای کوچک روی یکی از چکمه‌ها کافی است تا آن را از مجموعه به همان اندازه بزرگ اسکین های گوت Minecraft متمایز کند.

اسکن های خنده دار و فان Minecraft

اسکین Patrick

بهترین اسکین های سال ماین کرافت

تعداد زیادی پوسته خنده دار Minecraft برای شما نیز وجود دارد. به لطف لغزش ها و رفتار احمقانه اش، پاتریک استار در حال حاضر یک مرد بسیار بامزه است.

اسکین Spongebob

بهترین اسکین های سال ماین کرافت

اگر با یکی از دوستانتان در بیکینی باتم یا The Nether معاشرت می‌کنید. می‌توانید پاتریک باشید در حالی که دیگری لباس بهترین باب اسفنجی را به تن می‌کند. این یک اسکین باب اسفنجی عالی است که با اسکین پاتریک بالا مطابقت دارد.

اسکین Trollface

بهترین اسکین های سال ماین کرافت

با این اسکین هوشمند Trollface به سراغ میم ها بروید و دوستان خود را در سرورهای Minecraft ترول کنید.

مشاهده کنید
نحوه ساخت اسکین skin ماین کرافت

اسکین Noob

بهترین اسکین های سال ماین کرافت

تنها یک نیاز برای اسکین نوب Minecraft خوب وجود دارد: شخصیت باید کاملاً بی‌خبر به نظر برسد که یک از بازیکنان Minecraft که طراحی این نسخه ی اسکین استیو بود، این وظیفه را انجام داد. زیرا نمی توانیم تصور کنیم استیو نوب سگ قهرمانانه با یک creeper مبارزه کند.

اسکین های دخترانه ماین کرافت

اگر مطمئن نیستید که چه می خواهید، اما دقیقا دنبال یک اسکین معمولی پسر یا دختر هستید، به معنای واقعی کلمه هزاران هزار اسکین Minecraft برای انتخاب وجود دارد. در اینجا فقط چند مورد را آماده کردیم و امیدوارم یکی از آنها مورد پسند شما قرار بگیرد.

اسکین Cat girl

بهترین اسکین های سال ماین کرافت

گربه ها چیزی هستند که دنیا را متحد می کنند، درست است؟ آنها را دوست داشته باشید یا از آنها متنفر باشید، اینترنت پر از گربه های بامزه، خنده دار و احمق است که آماده اند خلق و خوی شما را بهبود بخشند. در حالی که تعداد زیادی اسکین گربه Minecraft وجود دارد. این اسکین دختر کاوائی بامزه دارای موهای دو رنگ صورتی و مشکی است که با هدفون/گوش بند زیبا تحسین برانگیز است.

Sunflower girl اسکین

بهترین اسکین های سال ماین کرافت

برای استایل گل، پری و بوهمی، این اسکین زیبای دخترانه آفتابگردان را داریم. این زیبایی برنزه نه تنها یک گل آفتابگردان روی پیراهنش پوشیده است، بلکه تاج آفتابگردان دور سر او چیزی است که واقعاً این اسکین را برجسته می کند. ما کاملاً می‌توانیم خودمان را تصویر کنیم که در دشت‌های آفتابگردان Minecraft دراز کشیده‌ایم.

دختر گوتیک با چشم بند

بهترین اسکین های سال ماین کرافت

اگر به چیزی کمی تیره‌تر علاقه دارید و مشکی رنگ مورد علاقه‌تان است، این اسکین دخترانه چشم‌بند از JingledBell بسیار جذاب است. در واقع، ما آنقدر از این لباس گوتیک الهام گرفته‌ایم .

اسکین های پسرانه Minecraft

اسکین اسپورت

بهترین اسکین های سال ماین کرافت

اگر استایل شما اسپورت است، پس این اسکین Minecraft برای شما مناسب است. این پسر Minecraft یک کلاه به عقب، کوله پشتی و کفش های ورزشی زیبا می پوشد – و حتی توری روی هودی او با لوازم جانبی او هماهنگ است. ما عاشق توجه به جزئیات توسط Dazzles_ هستیم، و این که این هودی به نحوی بسیار راحت به نظر می رسد.

مشاهده کنید
بهترین اسکین های ماین کرافت

اسکین پسرانه گوتیک

بهترین اسکین های سال ماین کرافت

ما یک دختر گوتیک داریم، بنابراین فکر کردیم احتمالاً باید همتای او را پیدا کنیم – و او اینجاست. صادقانه بگویم، این اسکین ماینکرافت با لباس تیره می‌تواند به راحتی توسط یک بازیکن پسر، دختر، یا یک بازیکن خنثی پذیرفته شود، و این کمربند آویزان پایین، تاپ ضربدری کنایه‌آمیز و حاشیه ایمو برای هرکسی که مرتباً خود را در Hot Topic می‌یابد عالی است. ما همچنین فرض می کنیم که اسکین رنگ پریده نیست، بلکه لایه بندی تی شرت ایمو کلاسیک است.

پوست پسرانه جذاب و شیک

بهترین اسکین های سال ماین کرافت

ما مطمئن نیستیم که تا به حال یک اسکین Minecraft دیده باشیم که به خوبی این اسکین پسر شیک Minecraft لباس پوشیده باشد. این اسکین ماینکرافت با لباس قهوه‌ای بسیار هماهنگ و کاملاً با رنگ موهایش، با شلوارهای چهارخانه، کفش‌های سفید تمیز و جامپر یقه‌بلند، راحت و خنک به نظر می‌رسد.

اسکین های Kawaii Minecraft

Cat boy

بهترین اسکین های سال ماین کرافت

یک نسخه دختر گربه از اسکین این گربه پسر Minecraft نیز وجود دارد، زیرا سازنده Hivewind دو نسخه از اکثر پوست های آنها را می سازد.

موهای آبی

بهترین اسکین های سال ماین کرافت

اگر پاپیون‌های صورتی، جوراب‌های خرگوش، و موهای آبی بچه برای جذب شما به این اسکین کاوایی Minecraft کافی نیستند، پس مطمئناً این حالت زیبا خواهد بود. چهره‌ها اغلب می‌توانند در اسکین های Minecraft یکسان به نظر برسند، تنها کارهای زیادی می‌توان با یک مربع 8×8 پیکسل انجام داد، اما به‌نوعی خالق Nyaiko با این چشم‌های بسته و گونه‌های سرخ شده، ظاهر کاوایی را کاملاً ثابت می‌کند.

Hello kitty

بهترین اسکین های سال ماین کرافت

چهره Hello Kitty کاملاً بی‌نقص است. زیرا کمان‌های صورتی زیبا آستین‌های شما را تزئین می‌کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا