چیت ماینکرفتماینکرفت PE

دستورات و چیت های ماین کرافت PE

یک دستور یا چیت ماین کرافت PE چیزی فراتر از یک رشته حروف است. آنها( دستورات و چیت های ماین کرافت PE ) می توانند در یک لحظه جهان را تغییر دهند. از کشتن هر دشمن در اطراف شما تا ذوب فوری تمام فلزات موجودی شما. ممکن است برخی از افراد این تقلب را بنامند. اما ما فکر می کنیم که این صرفاً باعث صرفه جویی در وقت می شود و به شما اجازه می دهد پروژه شگفت انگیز Minecraft خود را ادامه دهید.

اما چگونه دستورات Minecraft را وارد می کنید؟ خوشبختانه ، استفاده از دستورات کنسول Minecraft بسیار ساده است. آنها به راحتی وارد کردن بذرهای Minecraft هستند. هنگام ایجاد دنیای Minecraft جدید ، از شما خواسته می شود که اجازه تقلب را بدهید یا نه. پس از انتخاب بله و بارگیری جهان ، باید کلید “C” را فشار دهید تا نوار فرمان بلند شود ، جایی که در آن همه تقلب ها و دستورات خود را وارد خواهید کرد.

هر دستوری را که در یک پخش کننده وارد می کنید ، باید با برش اسلش پیشوند (/) پیشوند شود. دستورات بخش چند نفره( آنلاین ) با این پیشوند کار نمی کنند.

چگونه چیت بازی ماین کرافت PE را فعال کنیم ؟

فعال کردن تقلب در Minecraft: Pocket Edition آسان است. هنگام ایجاد دنیای Suvival ، به سمت سرآیند “Cheats” پیمایش کنید و نوار لغزنده را به سمت راست حرکت دهید ، که باعث می شود تا صفحه لغزنده سبز شود. همچنین می توانید با ضربه زدن روی نماد مداد در سمت راست نام جهان خود در فهرست “جهانی ها” ، ترفندها را برای دنیای موجود فعال کنید. توجه به این نکته مهم است که هنگام ایجاد دنیای خلاق ، تقلب ها به طور خودکار فعال می شوند.

چیت ماین کرافت PE

فعال کردن تقلب ها باعث ایجاد یک پاپ آپ می شود که به شما هشدار می دهد با فعال شدن ترفندها ، دستاوردهای Xbox Live غیرفعال می شوند. با انجام این کار ، ترفندها فعال می شوند و دستاوردهای Xbox Live برای آن جهان به طور دائمی غیرفعال می شوند ، حتی اگر قبل از ایجاد جهانی ، لغزنده را به حالت خاموش تغییر دهید. پیامی را در بالای منوی تنظیمات بازی مشاهده خواهید کرد که به شما اطلاع می دهد دستاوردها برای جهان غیرفعال شده اند. همچنین می توانید در دنیای از قبل ایجاد شده در فهرست جهانی ویرایش ها را غیرفعال کرده و مجدداً فعال کنید ، اما با این وجود باز هم دستیابی به موفقیت های Xbox Live امکان پذیر نیست.

فعال کردن چیت Minecraft PE

چگونه دستورات Minecraft PE را وارد کنیم ؟

هنگامی که ترفندها را در دنیای خود فعال کردید ، وارد کردن دستورات واقعی در Minecraft: Pocket Edition نیز آسان است! به سادگی روی دکمه “Chat” در بالای صفحه ضربه بزنید ، که جعبه گپ را باز می کند و به شما امکان می دهد دستورات خود را وارد کنید.

شایان ذکر است که ، هنگام وارد کردن یک دستور ، منوی گپ Minecraft: Pocket Edition به طور خودکار آرگومان ها را پیشنهاد می کند. همچنین می توانید لیست های گسترده ای از استدلال ها را در ویکی های مختلف پیدا کنید.

آرگومان های دستوران Minecraft: Pocket Edition

بسیاری از دستوراتی که نیاز به مشخص کردن یک بازیکن دارند نیز از استفاده از انتخابگرهای هدف پشتیبانی می کنند. که می تواند به جای نام بازیکن و برای تعیین بیش از یک بازیکن استفاده شود. از انتخاب کنندگان هدف زیر می توان در Minecraft استفاده کرد: نسخه جیبی:

  • p: نزدیکترین بازیکن
  • r: پخش کننده تصادفی
  • a: همه بازیکنان
  • e: همه موجودات
  • s: نهادی که دستور را اجرا می کند

علاوه بر این ، دستوراتی که شامل جابجایی بلوک ها یا موجودیت ها هستند. از شما می خواهند مختصات نقشه را برای هر مقصد مربوطه مشخص کنید. نقشه Minecraft از مختصات XYZ استفاده می کند. در اینجا نحوه تعیین مختصات استفاده می شود:

  • X – موقعیتی شرقی / غربی در جهان. ارزشهای مثبت به شرق ، منفی به غرب افزایش می یابد.
  • Y – یک موقعیت بالا / پایین در جهان. مقادیر مثبت به سمت بالا ، مقادیر منفی به سمت پایین افزایش می یابد.
  • Z – موقعیتی جنوبی / شمالی در نقشه. مقادیر موقعیت به سمت جنوب ، منفی به سمت شمال افزایش می یابد.

همچنین می توانید از کاراکتر ~ به عنوان یک مختصات نسبی (مانند 1، ، یک بلوک مختصات از مکان خود) یا به طور کامل به جای مختصات در مواردی که می خواهید یک دستور را با مکان فعلی خود به عنوان هدف اجرا کنید ، استفاده کنید.

نحوه دادن دسترسی استفاده از دستورات به بازیکنان دیگر در ماین کرافت PE

اگر از یک دنیای چند نفره استفاده می کنید ، باید با استفاده از دستور / op که به بازیکن “وضعیت” را می دهد ، اجازه اجرای دستورات را به هر بازیکن بدهید. با دستور / deop می توانید وضعیت Operator بازیکن را حذف کنید ، همچنین در زیر توضیح داده شده است.

لیست دستورات و چیت های ماین کرافت PE

پاک کردن یه آیتم از جیب بازیکن دیگر

/clear [player: target] [itemName: Item] [data: int] [maxCount: int]

از این دستور می توان موارد موجودی موجودی بازیکن را حذف کرد. مهم است که هنگام استفاده از این دستور نام مورد را مشخص کنید. در غیر این صورت همه موارد از موجودی بازیکن حذف می شوند.

مشاهده کنید
مود صندلی های بیشتر ماین کرافت PE

آرگومان ها

  • player (اختیاری): نام player تحت تأثیر دستور. اگر هیچ نام بازیکن مشخص نشده باشد. بر بازیکن صادر کننده فرمان تأثیر می گذارد.
  • itemName (اختیاری): این آرگومان نام موردی است که باید حذف شود.
  • data (اختیاری): این استدلال فقط در صورت وجود چندین تغییر در مورد ، مانند رنگهای مختلف از همان نوع بلوک ، استفاده می شود.
  • maxCount (اختیاری): برای تعیین مقدار موردی که باید برداشته شود استفاده می شود. اگر روی 0 تنظیم شود ، هیچ موردی را حذف نمی کند. (اما اگر مورد موجودی موجود در پخش کننده وجود داشته باشد به شما اطلاع می دهد.) و در صورت تعریف نشدن ، همه موارد مشخص شده را حذف می کند.

مثال

/clear MinecraftPlayer wool 6 12

این دستور 12 پشم صورتی را از موجودی MinecraftPlayer حذف می کند.


بخشهایی از نقشه را شبیه سازی یا انتقال دهید.

/clone [replace|masked] [normal|force|move]

/clone filtered

این دستور به شما امکان می دهد یک منطقه مشخص از نقشه را شبیه سازی کنید و آنها را به یک مقصد دیگر منتقل کنید یا کپی کنید. به عنوان مثال ، می توانید از این دستور برای انتقال (یا کپی) معبد یا خانه روستا به مکان دیگری (با مختصات مشخص شده) استفاده کنید.

آرگومان ها

  • start: xyz و end: xyz : برای مشخص کردن مختصات دو گوشه مخالف منطقه ای که شما شبیه سازی می کنید ، استفاده می شود.
  • destination: xyz : گوشه پایین شمال غربی منطقه مقصد را مشخص می کند (جایی که قسمت شبیه سازی شده را در آنجا قرار می دهید).
  • replace|masked(اختیاری): جایگزین کردن همه بلوک ها ، از جمله هوا ، جایگزینی تمام بلوک ها در مقصد ، در حالی که Masked فقط بلوک های غیر هوا را کپی می کند.
  • filtered (اختیاری): فیلتر شده فقط بلوک های کاشی مطابق با نام را کپی می کند.
  • normal | force | move (اختیاری): Normal تمام بلوک هایی را که در مقصد اصلی شبیه سازی کرده اید را ترک می کند و یک کلون جدید ایجاد می کند. Force به شما امکان می دهد تا منطقه را حتی در صورت همپوشانی مبدا و مقصد کلون کنید ، و Move منبع را به مقصد کلون می کند و منبع را با هوا جایگزین می کند.
  • tileName: Block : نام بلوک خاصی است که می خواهید کلون شود.
  • tileData: int (اختیاری): داده های بلوک را برای استفاده مشخص کنید. در صورت تغییر در بلوک (به عنوان مثال ، بلوک های پشمی با رنگ های مختلف).

مثال

/clone 100 100 100 200 200 200 900 900 900 replace normal

این دستور بلوک های پیدا شده بین مختصات 100 ، 100 ، 100 و 200 ، 200 ، 200 را شبیه سازی می کند و آنها را در 900 ، 900 ، 900 قرار می دهد و یک نسخه از بلوک ها را در مقصد اصلی خود می گذارد.


به یک سرور وصل شوید.

/connect

این دستور سعی در اتصال پخش کننده به سرور مشخص شده دارد. serverUri است که به سادگی URL (یا IP) از سرور.


دشواری نقشه را تغییر دهید.

/difficulty

این دستور دشواری نقشه را تغییر می دهد. شایان ذکر است که در سرورهای چند نفره ، این تغییر فقط تا زمان راه اندازی مجدد سرور ادامه خواهد داشت.

آرگومان ها

  • peaceful: هیچ جمعیتی تخم ریزی نخواهد کرد. بازیکنان به طور خودکار سلامتی را بازسازی می کنند و نوار گرسنگی تخلیه نمی شود.
  • easy : اوباش خصمانه تخمریزی می کنند اما خسارت کمتری نسبت به حالت عادی وارد می کنند. نوار گرسنگی می تواند تخلیه شود اما سلامتی بازیکن نسبت به حالت عادی بیشتر است.
  • normal : اوباش خصمانه تخم ریزی می کنند. اجازه می دهد نوار گرسنگی تخلیه شود ، سلامتی بازیکن به مراتب کمتر خواهد شد.
  • hard: اوباش خصمانه خسارت بیشتری وارد می كنند. و اجازه می دهند كه میله گرسنگی كاملاً از بین برود و بدون سلامتی بازیکن ، باعث مرگ گرسنگی بازیکن می شود.

مثال

/difficulty easy

این دستور حالت دشواری نقشه را به آسان تغییر می دهد.


به بازیکنان تأثیرات مثبت و منفی بدهید.

/effect [seconds: int] [amplifier: int] [true|false]

این دستور توانایی ایجاد تأثیرات مثبت و منفی خاص بر روی پخش کننده هدف را فراهم می کند. به عنوان مثال ، می توانید با استفاده از این دستور بازیکن را مسموم کنید ، یا به آنها تنفس آب دهید.

آرگومان ها

  • player : نام پخش کننده هدفمند برای اثر.
  • effect : از شناسه های اثر وضعیت برای اعطای حافظه یا رفع اشکال به پخش کننده هدف استفاده کنید.
  • seconds (اختیاری): مدت زمان اثر در چند ثانیه.
  • amplifier (اختیاری): شدت بیشتری به اثر می بخشد.

مثال

/effect MinecraftPlayer poison 15

این دستور به مدت 15 ثانیه اثر Poison را به MinecraftPlayer تحمیل می کند.


دستورات ماین کرافت PE

از طرف یک یا چند بازیکن دیگر دستوری را اجرا کنید

/execute

این دستور به شما امکان می دهد دستور دیگری را از طرف نهاد دیگری اجرا کنید. به شما این امکان را می دهد که فرمان را مانند اینکه توسط بازیکن دیگری وارد شده است ، مجبور کنید که اجرا شود و می تواند برای اجرای آسان دستورات روی چندین هدف استفاده شود.

مشاهده کنید
آموزش ماینکرفت PE ( قسمت دوم )

آرگومان ها

  • origin : target: هدف اثر (نام بازیکن یا انتخاب کننده هدف ، مانندa).
  • Position : xyz: مختصاتی که از آن دستور اجرا می شود. اگر مشخص نشده باشد ، از محل فعلی پخش کننده هدف گرفته می شود.
  • command : فرمانی که باید اجرا شود.

مثال

/execute MinecraftPlayer ~~~ summon pig

این دستور یک خوک را در محل دقیق MinecraftPlayer احضار می کند.


تمام یا قسمتهای یک منطقه را با یک بلوک مشخص پر کنید

/fill [tileData: int] [outline|hollow|destroy|keep]

از این دستور می توان یک منطقه را با بلوک پر کرد. شما باید مختصات گوشه را مشخص کنید و منطقه موجود در آن مختصات منطقه معتبری برای فرمان در نظر گرفته می شود.

آرگومان ها

از: xyz و به: xyz : این مختصات گوشه مخالف منطقه ای هستند که می خواهید پر کنید. به عنوان مثال ، اگر منطقه یک مربع باشد ، می توانید از مختصات گوشه پایین سمت چپ و گوشه سمت راست بالا استفاده کنید.

  • tileName: Block : نام بلوکی است که می خواهید منطقه را با آن پر کنید.
  • tileData: int (اختیاری): داده های بلوک را برای استفاده مشخص کنید ، در صورت تغییر در بلوک (به عنوان مثال ، بلوک های پشمی با رنگ های مختلف).
  • outline (اختیاری): فقط بلوک های لبه خارجی ناحیه مشخص شده را جایگزین می کند.
  • hollow (اختیاری): لبه خارجی را با بلوک های مشخص شده جایگزین می کند و منطقه داخلی را با هوا پر می کند.
  • Keep (اختیاری): فقط بلوک های هوا را در منطقه پر کردن جایگزین می کند (بنابراین هر بلوک موجود تغییر نمی کند).
  • destroy (اختیاری): جایگزینی تمام بلوک ها در قسمت پر کردن.

مثال

/fill 15 15 15 30 30 30 sand outline

این دستور با رئوس مطالب از بلوک های شن و ماسه ، منطقه را با مرزهای گوشه xyz 15 15 15 و 30 30 30 پر می کند.


حالت بازی را تغییر دهید

/gamemode [player: target]

از این دستور می توان برای تغییر حالت بازی فعلی استفاده کرد. گزینه های موجود Survival ، Creative ، Adventure یا Spectator هستند. حالت Survival تجربه پیش فرض Minecraft است ، Creative یک حالت Sandbox است که به بلوک های بی نهایت دسترسی می دهد و جنبه های گیم پلی مانند سلامتی و گرسنگی را از بین می برد ، حالت Adventure قابلیت تخریب بلوک ها (برای استفاده در نقشه های سفارشی ، در درجه اول) و حالت Spectator را از بین می برد پخش کننده را نامرئی می کند و به آنها اجازه می دهد تا در سراسر جهان پرواز کنند و از طریق اشیا and و پخش کننده ها کلیپ کنند.

آرگومان ها

  • mode : حالت بازی مورد نظر (نگاه کنید به بالا) ، شامل Survival ، Creative ، Adventure یا Spectator.
  • player: target : اگر مشخص شده باشد ، فقط روی آن پخش کننده تأثیر می گذارد. در صورت نامشخص بودن ، با استفاده از دستور بر پخش کننده تأثیر می گذارد.

مثال

/gamemode creative

این دستور gamemode جهان را به حالت Creative تغییر می دهد.


دستورات ماین کرافت PE

مقدار قاعده بازی را تنظیم یا پرس و جو کنید

/gamerule [true|false]

این دستورات مکانیک خاص بازی را تغییر می دهند ، از جمله ضامن آتش سوزی ، اجازه دادن به بازیکنان برای نگه داشتن موجودی کالا ، ضامن روشن و خاموش کردن هیولا ، و غیره. شما می توانید با اجرای دستور / gamerule یا در لیست زیر لیست تمام gamerules معتبر را مشاهده کنید. ویکی رسمی ماین کرافت .

مثال

/ gamerule tntexplodes false

این دستور منفجر شدن TNT را در جهان غیرممکن می کند.


دستورات و چیت های ماین کرافت PE

یک آیتم را به یک بازیکن بدهید

/give [amount: int] [data: int] [components: json]

با این دستور می توانید 64 مورد را به بازیکن دیگری (یا خودتان) بدهید. برای بدست آوردن موارد بیشتر می توانید این دستور را چندین بار اجرا کنید. شایان ذکر است که مواردی که به طور معمول روی هم قرار نمی گیرند ، روی هم قرار نخواهند گرفت ، بنابراین بیشتر از آنچه که از نظر جسمی حمل می کنید به خودتان ندهید (مانند سلاح هایی که روی هم قرار نمی گیرند).

آرگومان ها

  • player: target : هدفی که مورد را دریافت می کند
  • itemName: Item : نام موردی است که دریافت می کنند
  • amount: int : مقدار موردی که دریافت می کنند
  • data: int (اختیاری) : در صورت لزوم ، داده های یک مورد خاص.
  • components: json (اختیاری): من نمی دانم این به چه معنی است لطفا این را تغییر دهید

مثال

/give MinecraftPlayer diamond_pickaxe 1

این دستور به MinecraftPlayer یک Diamond Pickaxe می دهد.


دستورات و چیت های ماین کرافت PE

همه دستورات را لیست کنید یا با یک دستور خاص کمک بگیرید

/کمک

/help [command: CommandName]

این دستور تمام دستورات موجود در بازی را لیست می کند. از آنجا که این لیست توسط وضوح موجود در صفحه نمایش شما محدود می شود ، می توانید از دستور page: int برای رفتن به صفحات خاص لیست دستورات استفاده کنید. همچنین می توانید از دستور commandName برای کمک به یک دستور خاص استفاده کنید ، که در آن شرح دستور و همچنین نحو آن لیست می شود.

مشاهده کنید
آموزش دستورات ماینکرفت

مثال ها

/help 3

این دستور صفحه سوم لیست دستورات را نمایش می دهد.

/help summon

این دستور کمک ویژه مربوط به دستور / summon را نمایش می دهد.


بازیکنان و نهادهای دیگر در جهان را بکشید

/kill [target: target]

این دستور موجودیت ها را می کشد. که می تواند شامل بازیکنان ، اوباش یا حتی موجودات غیر زنده مانند موارد باشد. اگر هدف مشخص نشده باشد ، بازیکن صادر کننده دستور را از بین می برد.

آرگومان ها

  • target: target : هدف کشته شدن.

مثال

/kill MinecraftPlayer

این دستور بازیکن MinecraftPlayer را از بین می برد.


دستورات ماین کرافت PE

لیست تمام بازیکنان موجود در سرور

/list

این دستور لیستی از تمام بازیکنان فعلی متصل به سرور را نشان می دهد.


مختصات نزدیکترین ساختار از یک نوع مشخص را پیدا و نمایش دهید.

/locate

از این دستور می توان برای قرار دادن نزدیکترین ساختار یک نوع داده شده استفاده کرد. مشخص شده با استفاده از آرگومان های ذکر شده در زیر. با اجرای این دستور مختصات نزدیکترین ساختار تطبیق به گپ منتقل می شود. که فقط برای بازیکنی که فرمان را اجرا می کند قابل مشاهده خواهد بود.

آرگومان ها

  • Endcity – نزدیکترین شهر End را پیدا می کند.
  • Fortress – نزدیکترین قلعه Nether را پیدا می کند.
  • Mansion – نزدیکترین عمارت جنگل را پیدا می کند.
  • Mineshaft – نزدیکترین میل مین متروکه را پیدا می کند.
  • Monument – نزدیکترین بناهای تاریخی را پیدا می کند.
  • Stronghold – نزدیکترین دژ را پیدا می کند.
  • Temple – نزدیکترین معبد را پیدا می کند.
  • Village – نزدیکترین دهکده را پیدا می کند.

مثال

/locate village

این دستور نزدیکترین دهکده را پیدا کرده و مختصات را در چت بازیکنی که فرمان را اجرا می کند ، خارج می کند.


دستورات و چیت های ماین کرافت PE

پیامی درباره خودتان نمایش دهید

/me

از این دستور می توان برای نمایش پیامی درباره خود استفاده کرد ، مانند emote-based emote ، که در چت نمایش داده می شود.

مثال

/me can’t stop dancing.

این دستور “MinecraftPlayer نمی تواند رقص را متوقف کند.” در واقع شما را به رقص وادار نخواهد کرد ، اما مطمئناً به همه خواهد داد که شما عاشق بوگی هستید.


ارسال پیام خصوصی به بازیکن دیگر

/msg (or /tell or /w)

این دستور برای ارسال پیام های چت به پخش کننده مورد نظر استفاده می شود. دستورات / tell و / w نیز به همین ترتیب عمل خواهند کرد ، و از طریق دستورات آشنا به بازیکنان پیام خصوصی ، بازیکنان را انتخاب می کنند.

مثال

/tell OtherMinecraftPlayer what’s up

این دستور به بازیکن OtherMinecraftPlayer با پیام “چه خبر است” به صورت خصوصی پیام می دهد.


دستورات ماین کرافت PE

اعطای وضعیت اپراتور بازیکن (یا حذف وضعیت اپراتور آنها)

/op (and /deop)

این دستور وضعیت اپراتور را به پخش کننده مورد نظر اعطا می کند. در Multiplayer ، یک بازیکن برای اجرای دستورات باید از وضعیت Operator برخوردار باشد.

مثال

/ op OtherMinecraftPlayer

این دستور وضعیت Operator را به OtherMinecraftPlayer اعطا می کند ، که اکنون در اجرای دستورات آزاد است.


یک صدای مشخص را پخش کنید

/playsound [player: target] [position: x y z] [volume: float] [pitch: float] [minimumVolume: float] (and /stopsound)

این دستور صدای مشخص شده را پخش می کند. اگر نسخه های مختلفی از یک رویداد صوتی خاص وجود داشته باشد (به عنوان مثال ، صداهایی که توسط یک حیوان ایجاد می شود) ، آن را به صورت تصادفی پخش می کند. می توانید لیستی از تمام اصوات موجود در Minecraft: Pocket Edition را در اینجا بیابید .

آرگومان ها

  • sound: string : صدایی که باید پخش شود
  • player: target : هدف (مبدا) برای پخش صدا
  • Position: xyz : مکان خاصی را برای پخش صدا مشخص کنید
  • volume: float : فاصله ای را که صدا شنیده می شود مشخص کنید.
  • pitch: float : میزان صدای پخش شده را مشخص کنید.
  • minimumVolume : میزان صدا را برای همه اهداف مشخص کنید

مثال

/ playsound mob.cow.say

این دستور صدای گاو را پخش می کند که برای شخص صادرکننده فرمان و هر بازیکن نزدیک به آن قابل شنیدن است.


دستورات و چیت های ماین کرافت PE

موارد موجود در موجودی بلوک ها یا موجودیت ها را با موارد دیگر جایگزین کنید

/replaceitem block slot.container [amount: int] [data: int] [components: json]

/replaceitem entity [amount: int] [data: int] [components: json]

از این دستور می توان برای جایگزینی نوع دیگری از موارد با نوع دیگری استفاده کرد. می توانید لیست کاملی از تعریفهای slotType و slotId را در اینجا بیابید . بنابراین ، به عنوان مثال ، می توانید یک مورد را در یک شیار مخصوص قفسه سینه با یک مورد کاملاً متفاوت جایگزین کنید.

آرگومان ها

  • Position: xyz (فقط بلوک): مختصات بلوک را برای اصلاح مشخص می کند.
  • target: target (فقط موجودیت): نهاد (یا نهادها) را برای اصلاح مشخص می کند. می تواند بازیکن باشد.
  • slotType: EntityEquipmentSlot : شیار موجودی را برای اصلاح مشخص می کند.
  • slotID int : هنگام اصلاح EntityEquipmentSlot مورد استفاده قرار می گیرد ، شکافی را که باید اصلاح شود مشخص می کند (مانند شیار مخصوص در صندوقچه یا شیار زرهی خاص).
  • itemName: Item: مورد جدیدی را تعیین می کند که با آن می تواند مورد مشخص شده را جایگزین کند.
  • amount: int (اختیاری): تعداد مواردی را که باید در شیار قرار گیرد مشخص می کند.
  • data: int (اختیاری): داده های بلوک را برای استفاده مشخص کنید ، در صورت تغییر در بلوک (به عنوان مثال ، بلوک های پشمی با رنگ های مختلف).

مثال

مشاهده کنید
چیت بازی ماینکرفت

دستورات ماین کرافت PE

برای سایر بازیکنان در چت پیام ارسال کنید

/say

این دستور به پخش کننده این امکان را می دهد تا در چت گزارشی را که به صورت عمومی قابل مشاهده است ، بیان کند. بازیکنان برای مکالمه خصوصی باید از دستور / msg استفاده کنند.

مثال

/say I love dancing!

این دستور در گپ نمایش داده می شود: “MinecraftPlayer: من عاشق رقص هستم!”


دستورات ماین کرافت PE

یک بلوک را به یک بلوک دیگر تغییر دهید

/setblock [tileData: int] [replace|destroy|keep]

این دستور به شما امکان می دهد یک بلوک را با یک بلوک دیگر جایگزین کنید. بلوک در حال تغییر یا قابل تعویض یا از بین می رود. اگر هیچ بلوکی در محل وجود ندارد ، می توانید با استفاده از دستور Keep فقط بلوک های هوا را تغییر دهید.

آرگومان ها

  • Position : موقعیت بلوکی که می خواهید تغییر دهید.
  • tileName: Block : شناسه بلوکی که می خواهید به جای بلوک مشخص شده ایجاد کنید.
  • tileData: int (اختیاری): داده های بلوک را برای استفاده مشخص کنید ، در صورت تغییر در بلوک (به عنوان مثال ، بلوک های پشمی با رنگ های مختلف).
  • replace|destroy|keep (اختیاری): جایگزینی به سادگی یک بلوک را با بلوک دیگر جایگزین می کند. Destroy بلوک موجود را برداشته و باعث می شود که آن به عنوان موردی که قابل جمع آوری است رها شود. Keep فقط بلوک های هوا را تغییر می دهد و بر بلوک های موجود تأثیر نمی گذارد.

مثال

/setblock 10 10 10 stone

این دستور بلوک واقع در مختصات 10 ، 10 ، 10 را به یک بلوک Stone تغییر می دهد.


حداکثر تعداد بازیکنان مجاز برای پیوستن به یک جهان چند نفره را تعیین کنید

/ setmaxplayers

این دستور به شما امکان می دهد حداکثر تعداد بازیکنانی را که می توانند به دنیای چند نفره بپیوندند مشخص کنید. Minecraft: Pocket Edition به طور پیش فرض حداکثر 8 بازیکن همزمان در جهان (یا 11 بازیکن در یک Realm بازی می کند). می توانید حداکثر تعداد بازیکنان را به هر چیزی بین یک تا 30 تغییر دهید.

مثال

/ setmaxplayers 3

این دستور به تنها 3 بازیکن امکان می دهد تا همزمان در دنیای چند نفره بازی کنند.


نقطه spawn جهانی را برای همه بازیکنان تعیین کنید

/ setworldspawn [spawnPoint: xyz]

این دستور نقطه تخم ریزی جهانی را برای همه بازیکنان تعیین می کند ، جایی که آنها هنگام پیوستن به دنیا تخمریزی می کنند و همچنین در هنگام مرگ دوباره تخم ریزی می کنند مگر اینکه یک نقطه تخم ریزی متفاوت با استفاده از دستور / spawnpoint مشخص شود.

مثال

/ setworldspawn 255 255 255

این دستور نقطه تخم ریزی جهانی را برای همه بازیکنان به مکان در مختصات 255 ، 255 ، 255 تنظیم می کند.


نقطه spawn را برای یک بازیکن جداگانه تعیین کنید

/setworldspawn [spawnPoint: x y z]

این دستور به شما امکان می دهد یک نقطه تخم ریزی مشخص را برای یک بازیکن جداگانه تعیین کنید. اگر مختصات مشخص نشده باشد ، نقطه تخم ریزی محل فعلی پخش کننده خواهد بود. به همین دلیل ، ساده ترین کار این است که بازیکن بخواهید در جایی که واقعاً می خواهند نقطه تخم ریزی اش باشد بایستد تا اینکه با مختصات زحمت بکشد.

آرگومان ها

  • player: target : بازیکنی که باید نقطه تخم ریزی آن تنظیم شود.
  • spawnPos : مختصات نقطه تخم ریزی جدید بازیکن.

مثال

/ spawnpoint OtherMinecraftPlayer 255 255 255

این دستور باعث می شود تا پخش کننده OtherMinecraftPlayer نقطه تخم ریزی را در مکان 255 ، 255 ، 255 قرار دهد.


اشخاص را به مکان های تصادفی در یک منطقه منتقل کنید

/spreadplayers

این دستور احمقانه af است.


احضار نهادی

/summon [spawnPos: x y z]

از این دستور می توان برای فراخوانی تقریباً هر موجودی در Minecraft: Pocket Edition ، شامل اوباش ، اقلام ، وسایل نقلیه و غیره استفاده کرد. می توانید لیستی از انواع موجودیت معتبر را در اینجا پیدا کنید .

آرگومان ها

  • EntityType: EntityType: نهاد احضار شده را مشخص می کند.
  • spawnPos: xyz : موقعیتی را برای تخم ریزی موجودیت تعیین می کند. اگر مشخص نشود ، موجودیت را در موقعیت بازیکن صادر کننده دستور تخم ریزی می کند.

مثال

/summon pig

این دستور خوکی را که در آن ایستاده اید احضار می کند.


دستورات و چیت های ماین کرافت PE

تغییر زمان یا جستجوی زمان در جهان

/time add

/time set

/time query

چندین دستور / زمان وجود دارد که هر کدام عملکرد متفاوتی دارند. / اضافه کردن زمان می تواند برای افزودن یک مقدار به زمان بازی جهان استفاده شود ، / مجموعه زمان می تواند برای تنظیم جهان در یک زمان خاص (به صورت عددی تعریف شده یا با استفاده از روز ، شب ، ظهر یا نیمه شب) و / زمان از query می توان برای بازگرداندن آمارهای مختلف در مورد پیشرفت زمان در جهان استفاده کرد. زمان با تیک های بازی اندازه گیری می شود و هر مجموعه از 20 تیک بازی معادل 1 ثانیه در زمان واقعی زندگی است. یک روز کامل در Minecraft 24000 بازی است که معادل 20 دقیقه از زمان واقعی زندگی است.

  • “0” = طلوع آفتاب
  • “6000” = نیمه روز
  • “12000” = غروب
  • 18000 ″ = شب
مشاهده کنید
Minecraft Dungeons منتشر شد!

مثال

/time set day

این دستور زمان در جهان را برای روز تعیین می کند (یا 1000 ، اگر از مقادیر تیک بازی استفاده می کنید).


عناوین صفحه را تنظیم و کنترل کنید

/title

/title times

این دستور می تواند برای نمایش یک عنوان به بازیکنان در جهان شما با متن بزرگ در مرکز صفحه استفاده شود. همچنین می توانید زیرنویس را برای نمایش تنظیم کنید ، همچنین می توانید fade-in و fade-out را کنترل کنید. این یک دستور کوچک دقیق برای اهداف داستان سرایی است. این دستور از نحو JSON برای قالب بندی اضافی پشتیبانی می کند ، که می توانید در اینجا درباره آن اطلاعات بیشتری کسب کنید .

آرگومان ها

  • player: target : بازیکنی را که عنوان را به آن نمایش می دهد مشخص می کند.
  • titleText: message: پیامی را که ارسال می کنید مشخص می کند. برای این حالت سه حالت مختلف وجود دارد ، عنوان ، زیرنویس و نوار اقدام ، هر کدام تعیین می کنند که پیام در کجا نمایش داده شود.
  • fadeIn: int ، stay: int ، fadeOut: int : از این آرگومان ها می توان با دستور / title times استفاده کرد تا مشخص شود تعداد پیام های بازی در بازی چقدر است. اگر با این دستور هیچ زمانی را مشخص نکنید ، از زمان پیش فرض به طور خودکار استفاده می شود.

مثال

/title @s title Welcome to Minecraft!

این دستور پیام “Welcome to Minecraft!” را نمایش می دهد در مرکز تمام صفحه های پخش کننده قرار دارد.


تله پورت

/teleport

این دستور به شما امکان می دهد نهادها (از جمله خود ، بازیکنان آنلاین ، اوباش و غیره) را به مکان های مشخصی دوربری کنید. اگر مقصد موجودیت دیگری است (در مورد مقصد: هدف) ، می توانید با استفاده از این دستور خود را به آنها دور کنید. اگر مکان تعیین شده هنوز ایجاد نشده باشد ، همچنان کار خواهد کرد و پس از انتقال از راه دور ، به راحتی تکه هایی را در اطراف موجودیت ایجاد می کند.

آرگومان ها

  • victim: target : نهادی را که باید از طریق تلفن از طریق پخش کننده ها یا انتخاب کنندگان هدف از راه دور مورد انتقال قرار گیرد ، مشخص می کند.
  • destination: xyz : مختصات را برای انتقال از طریق هدف به آن مشخص می کند. مطمئن باشید که شما از طریق teleport کردن افراد به دیوارها نمی کنید ، زیرا این فقط بد است.
  • destination: target : موجودیت را مشخص می کند تا هدف را از طریق پخش کننده ها یا انتخاب کنندگان هدف از طریق دور دور انتقال دهد.

مثال

/ teleport OtherMinecraftPlayer MinecraftPlayer

این دستور OtherMinecraftPlayer را به مکان دقیق MinecraftPlayer منتقل می کند.


دستورات و چیت های ماین کرافت PE

باران را روشن و خاموش کنید

/ toggledownfall

این دستور به سادگی باران را تغییر می دهد. اجرای مجدد دستور باعث خاموش شدن باران می شود. با استفاده از اثر / هوا می توانید به همان اثر برسید.

مثال

/ toggledownfall

این دستور باعث باریدن می شود. دوباره از آن استفاده کنید و باعث می شود باران متوقف شود.


دستورات و چیت ماین کرافت PE

هوا را برای دنیا تنظیم کنید

/weather [duration: int]

این دستور به شما امکان می دهد آب و هوای یک دنیا را تغییر دهید و مدت زمانی را برای دوام مشخص کنید. سه نوع مختلف آب و هوا وجود دارد و می توان مدت زمان آن را بین هر 1 تا 1،000،000 ثانیه تنظیم کرد.

آرگومان ها

  • clear : هوا را برای پاک کردن تنظیم می کند.
  • rain : هوا را برای باریدن تنظیم می کند.
  • thunder : هوا را به رعد و برق می رساند.

مثال

/set weather rain 180

این دستور باعث می شود سه دقیقه باران ببارد.


دستورات و چیت های ماین کرافت PE

تجربه را به یک بازیکن (یا خود) اضافه کنید

/xp [player: target]

این دستور به شما امکان می دهد تجربه را به یک پخش کننده مشخص اضافه کنید. تجربه اضافه شده می تواند هر مقدار بین 0 و 2147483647 باشد. همچنین می توانید یک L به انتهای مبلغ اضافه کنید تا در عوض سطوح کامل را اضافه کنید. نام بازیکن را کنار بگذارید و به خود تجربه می دهید.

مثال

/ xp 1000 OtherMinecraftPlayer

این دستور به OtherMinecraftPlayer 1000 امتیاز تجربه اعطا می کند.

موارد را از موجودی پاک کنید

/clear [player] [itemname]

اگر می خواهید همه موارد را از موجودی خود پاک کنید فقط شما / پاک کنید. اگر می خواهید از همه موارد موجودی بازیکنان دیگر استفاده کنید ، فقط از [نام بازی] استفاده کنید / پاک کنید.

به بازیکن یک مانع بدهید

/give [player] barrier [amount]

موانعی در موجودی بازیکن ظاهر می شود و می توان آنها را در هر جای بازی قرار داد تا یک سد نامرئی ایجاد کند که توسط بازیکنان یا اوباش قابل عبور نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا