مپ ها

دانلود مپ Half-Life 2 برای ماین کرافت

بازی Half-Life 2 در حال حاضر تقریباً در ردیف بازی های قدیمی قرار می گیرد و در حالی که هنوز یک بازی کلاسیک است ، تمام ناراحتی های فنی یک بازی از دوران خود را دارد. مانند بارگیری صفحه نمایش بین سطوح , .. خوب ، بازسازی Half-Life 2 در جهان باز ماین کرافت ممکن است زیاد زمان بر باشد ، اما گروهی از بازیکنان Minecraft پنج سال گذشته را صرف بازسازی کل دنیای FPS کلاسیک در یک نقشه پیوسته کرده اند.

نام City-17 [Grand Project] ممکن است نشان دهد که فقط بر بازسازی شهر نمادین Half-Life 2 متمرکز شده است ، اما نه-این پروژه همه چیز را پوشش می دهد ، از کانال ها تا Ravenholm ، Citadel ، Vault و حتی بالاتر به محتویات قسمت 1. این شامل Borealis است ، کشتی ای که قرار بود به عنوان محیطی برای Half-Life 3 یا Episode 3 عمل کند.

سازندگان می گویند پروژه City-17 در فوریه 2016 آغاز شد و هنوز کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد. Black Mesa ، آزمایشگاه علوم دیافراگم و کل قسمت 2 در لیست کارهای انجام شده. بازترین بخش مپ فوق العاده Half-Life 2 ، بزرگراه 17 ، همچنان در حال پیشرفت است. به روز رسانی اخیر بزرگراه را به اتمام 20 درصد می رساند.

کلیپی از مپ فوق العاده Half-Life 2 در ماین کرافت

تصاویر مپ Half-Life 2 در ماین کرافت

14416710_lrg

Image 1 of 15

دانلود مپ Half-life 2

Icon

map half-life 2 302M 2276 downloads

...

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا