آپدیت هااخبار

ماین کرافت 1.16.5 باRelease Candidate به صورت آزمایشی زمان انتشار ماین کرافت 1.17

Minecraft در آستانه به روزرسانی جدید و کوچک با نسخه ماین کرافت 1.16.5 است که به تازگی قبل از انتشار نامزد آزمایشی نهایی شده است. این به روزرسانی فقط شامل چند راه حل فنی برای رفع خرابی های سرور است. اما موجانگ در اینجا نکته بسیار جالب تری را تأیید کرده است.: اسنپشات بعدی Caves and Cliffs ( ماین کرافت 1.17 ) قرار است هفته آینده راه اندازی شود.

Minecraft 1.16.5 Release Candidate 1 ( ماین کرافت 1.16.5) اکنون برای آزمایش در دسترس است. و اگر هیچ مورد قابل توجهی کشف نشود. جمعه ، 15 ژانویه به طور مستقیم اجرا می شود. در این به روز رسانی دو رفع اشکال وجود دارد. هر دو به مشکلات خرابی سرور می پردازند. اما توسعه دهندگان به دلایل امنیتی جزئیات را ساکت نگه می دارند.

زمان انتشار ماین کرافت 1.17

توسعه دهندگان در Reddit اضافه می کنند: “ما امیدواریم که هفته آینده اسنپشات دیگری از Caves and Cliffs منتشر شود.” هر عکس فوری یک یا چند ویژگی جدید را معرفی می کند. که در به روزرسانی نهایی گنجانده خواهد شد. به عنوان مثال جدیدترین مورد ، Minecraft axolotl را معرفی کرده است. تاریخ مناسب انتشار Minecraft 1.17 در حال حاضر برای تابستان 2021 میباشد. که این انتشار در سراسر Bedrock و Java Editions در نظر گرفته شده است.

مشاهده کنید
گذراندن تعطیلات کریسمس در ماین کرافت

‫6 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا