آپدیت ها

دراپ شدن سنگ معدن خام به جای بلوک در آهن ، طلا و مس

آخرین اسنپ شات Minecraft ارائه شده است ( اسنپ شات 21w14a ماین کرافت 1.17 ) تا دور دیگری از تغییرات به روز شده در Caves and Cliffs را نشان دهد. اسنپ شات 21w14a تغییر ظریف اما مهمی ایجاد می کند: اکنون با استخراج آنها از آهن ، طلا و مس نسخه خام دریافت خواهید کرد. این به شما کمک می کند تا از بهم ریختگی موجودی کالا جلوگیری کرده و پاداش افسون ثروت را از این سنگ معدن سازگارتر سازد.

پیش از این ، آهن ، طلا و مس به راحتی بلوک های سنگ معدن را هنگام استخراج از آنها می ریختند. اما اکنون سنگ معدن خام دریافت خواهید کرد. دقیقاً مانند چیزی مانند زغال سنگ. شما می توانید این سنگ معدن های خام را مانند بلوک ها گداخته کنید. و با استفاده از Silk touch هنوز هم می توانید بلوک های سنگ معدنی را جمع کنید.

توسعه دهندگان اسنپ شات توضیح می دهند که این تغییر به دلیل عمق سنگ رخ می دهد. اکنون که هرچه عمیق تر می شوید نوع دیگری از سنگ وجود دارد. انواع معادن متناسب نیز وجود دارد. اگر استخراج سنگ معدن ثابت باقی مانده بود. شما باید از هر نوع سنگ معدن دو پشته جمع کنید. این تغییر بدان معنی است که برای مرتب نگه داشتن موجودی کالا شما به سادگی یک دسته سنگ خام خواهید داشت.

این همچنین بدان معنی است که fortune اکنون در تمام انواع سنگ معدن بسیار سازگارتر خواهد بود.

گیم پلی اسنپ شات 21w14a ماین کرافت 1.17

آموزش دانلود و نصب ماین کرافت اسنپ شات

در نظرات پست های مختلف کاربران در مورد فعال سازی اسنپ شات ها سوال کردند. به همین جهت ما یک آموزش تصویری استفاده از اسنپ شات های ماین کرافت در لانچر اصلی ماین کرافت آماده کردیم. تا کاربران بتوانند اسنپ شات های جدید ماین کرافت را تست کنند و از بازی لذت ببرند.

مشاهده کنید
دانلود و نصب اسنپ شات Caves and Cliffs 21w03a ماین کرافت 1.17
ماین کرافت اسنپ شات 21w03a

برای دریافت این اسنپ شات جدید ، بازیکنان باید لانچر Minecraft خود را باز کرده و به سمت تب install نصب شوند. از آنجا ، بازیکنان می توانند نسخه هایی را که می خواهند در صفحه نصب خود نمایش داده شود ، بررسی کنند.

ماین کرافت اسنپ شات 21w03a

با کلیک بر روی دکمه ‘snapshots’ به بازیکنان امکان دسترسی به آخرین عکس فوری برای بازی را می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا