اخبار

رای گیری موب جدید ماین کرافت

Minecraft به زودی یک موب جدید ماین کرافت اضافه میکند. و شما می توانید در مورد اینکه کدام یک از آنها هستند صحبت کنید. Mojang در وب سایت خود فاش کرده است. که در حال باز کردن رای عمومی در Minecraft Live در تاریخ 3 اکتبر هستند. تا مشخص کنند کدام یک از موب ها درماین کرافت اضافه میشود. شما می توانید از بین Iceecher Minecraft Dungeons ، IceBook Minecraft Earth ، یا Glow Squid انتخاب کنید.

گر به Iceologer رأی دهید. آنها در قله های جدید کوهی که از برج جهان فراتر می رود اقامت می کنند. اگر شمارا ببینند . آنها “ابرهای یخی پرنده” را به شما هجوم می آورند. بنابراین ، به نظر می رسد که Iceologer ها قطعاً گزینه خصمانه ای هستند. humble Moobloom به طرز قابل توجهی آرام تر است. آنها توانایی تعامل با زنبورهای عسل را خواهند داشت. و بیوم گل جنگلی را بیشتر گل می کنند.

در آخر ، ما Glow Squid را داریم. این گزینه مسالمت آمیز دیگری است که باعث آرامش آب و هوا در آبهای Minecraft می شود زیرا آنها آن را با بدن نورانی خود روشن می کنند. آنها بسیار شبیه ماهی مرکب معمولی عمل می کنند ، بنابراین به شما حمله نمی کنند. آنها فقط براق تر خواهند شد. اگر از جنبه آرام بازی ساختمانی Mojang’s لذت ببرید ، به نظر یک گزینه می رسد.

پس برای رای دادن ، می توانید به لایو Minecraft در تاریخ 3 اکتبر ساعت 12:00 EST / 17:00 BST / 09:00 PST بروید.

تریلر اشتراک گذاشته شده از ماین کرافت

مشاهده کنید
ماینکرفت Realms Plus

موب جدید ماین کرافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا