ماب ها

همه چیز درمورد بزها در ماین کرافت 1.17 – Minecraft Goat

بز ها به ماین کرافت آمده اند ! بله ! بزها در Minecraft هستند. سرانجام! انواع مختلفی از بز در دنیای واقعی وجود دارد. از بز کوهی که به نوعی می تواند در شیب های تند راه برود. تا بز غش غش … در Minecraft ، بزها بر اساس بز کوهی راکی (یا Oreamnos americanus) ساخته می شوند. و هم برای شرایط آلپ و هم برای آلابین مناسب هستند.

آنها همچنین از نظر ظاهری بز نیستند. آنها ظاهرا مربع مربع شکل طراحی شده اند. با این حال ، این بز است که ما داریم و آنها حداقل به نظر می رسد مانند حیوانات پشمالوی قله های کوهی هستند که می شناسیم و آنها را دوست داریم.

اگر واقعاً خوش شانس باشید. می توانید با بزهای screaming هم برخورد کنید. تنها تفاوتی که بین آنها و بزهای معمولی وجود دارد ، ضرب و شتم آنهاست ، بنابراین برای یافتن آنها باید از نزدیک گوش کنید.

بز ها در ماین کرافت

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، آنها بر اساس بز کوهی راکی ​​ساخته شده اند. یک ضد سرما که برای خنک شدن به عنوان یک بز نقاب می زند. شبیه سازی ویژگی بارز آنها بسیار دشوار است: توانایی بالا رفتن و تعادل در سطوح شیب دار.

بنابراین در عوض ، بزهای Minecraft می توانند به جای بلوک استاندارد ، دو بلوک بلندی بپرند. وقتی با سوراخی در زمین یا بلوک های برف روبرو شوند ، می توانند تا ده بلوک به هوا بلند شوند.

رام کردن بزها در ماین کرافت

در دنیای واقعی ، بزها اولین حیواناتی بودند که بخاطر خوردن چمن ، تولید شیر و گوشت خوشمزه اهلی شدند. می توانید از گندم استفاده کنید تا آنها شما را دنبال کنند و تغذیه آنها با گندم ، آنها را برای تولید مثل در حالت عاشقی قرار می دهد. شما همچنین می توانید با استفاده از یک سطل خالی روی آنها شیر تولید کنید ، آنها را بخاطر گوشت گوسفندی خام بکشید یا گوسفندی را در صورت آتش سوزی پخته کنید. اما چه کسی چنین کار وحشتناکی را انجام می دهد؟

مشاهده کنید
زمان انتشار نسخه جدیدMinecraft 1.17 Caves and Cliffs

شاخ بز ها در ماین کرافت

بروزرسانی Minecraft 1.17 همچنین مورد جدیدی به نام شاخ بز اضافه می کند. هنگامی که از آن استفاده می کنید ، صدایی ایجاد خواهید کرد که گویی از بوق می زنید تا زنگ خطر را به صدا درآورید. این همان صدایی است که در هنگام حمله به روستاهای Minecraft شنیده می شود.

کجا میتوان بز هارا در ماین کرافت پیدا کرد ؟

بزها در Minecraft در بالای سطوح مرتفع در سطح هفت یا بالاتر مانند صخره ها یافت می شوند. به نظر نمی رسد اگر صخره ها پوشیده از برف یا چمن باشد زیاد مهم است ، اما به نظر می رسد در طول روز بیشتر در اطراف پرسه می زنند.

بزها در ماین کرافت چه کاری انجام می دهند؟

توانایی بالا رفتن و تعادل در سطوح شیب دار.بزهای Minecraft می توانند به جای بلوک استاندارد ، دو بلوک بلندی بپرند.وقتی با سوراخی در زمین یا بلوک های برف پودری روبرو شوید ، می توانند تا ده بلوک به هوا بلند شوند.

بزها در ماین کرافت چه می خورند؟

علف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا