ماب ها

همه چیز در مورد فانتوم در ماین کرافت Minecraft phantom

فانتوم در ماین کرافت در گروه ماب های وحشی در حال پرواز قرار میگرد. و کسانی طعمه او هستند که بیش از سه روز در بازی بدون خواب بازی کرده باشند. چشمان سبز و مهره ای آنها می تواند شما را از فاصله بسیار دور تشخیص دهد ، بنابراین آماده باشید.

یک فانتوم Minecraft در حین چرخش بیکار دنباله ای از دود خاکستری پف دار باقی می گذارد. که در حالت خلاقانه مشاهده می شود ، زیرا حمله نخواهد کرد. فانتوم در ماین کرافت در صورت اصابت با شمشیری که با smite انچانت شود یا در اثر اثر instant health آسیب ببیند ، آسیب بیشتری می بیند. با این حال ، آنها در برابر سم ایمنی ندارند و اثرات معجون های آسیب فوری را معکوس می کنند.

آنها با شیب پایین حمله می کنند و برای مدت طولانی در همان مکان معلق نیستند. که این امر می تواند ضربه خوب با کمان را دشوار کند. شمشیر بهترین راه برای سرنگونی شبح است ، یا می توانید گرگ رام شده خود را به آنجا بفرستید. اگر همه موارد دیگر از کار بیفتد ، فانتوم از گربه متنفر است. معمولاً با 16 بلوک فاصله از هر گونه گربه سانان فاصله دارد. اگر گربه اهلی شما صدای خش خش بدهد ، فرار می کند.

اسپاون کردن فانتوم در ماین کرافت

فانتوم های Minecraft در دنیای ماورا یا در هنگام رعد و برق spawn می کنند. آنها همیشه بالای سر شما اسپاون میشوند. به ویژه پرهیز از این موجودات بدخواه دشوار است. اگر از بی خوابی رنج می برید و سه روز یا بیشتر بدون خواب رفته اید. منتظر باشید که گریه های توخالی یک شبح را بشنوید زیرا آسمان بالای سر شما را می پوشاند. برای بدتر کردن شرایط ، برای بلند مدت نخوابید تا فانتوم بیشر سراغ شما بیاید.

مشاهده کنید
همه چیز درمورد زنبور های عسل در ماین کرافت

برای تخمگذاری فانتوم ، باید کمی بالاتر از سطح دریا باشید ، و بالای سر بلوکی نداشته باشید که جلوی نور را بگیرد. ظرفیت نوری فانتوم دو برابر است. بنابراین باید تخمگذاری کند تا فانتوم در Minecraft تخم ریزی کند. انتظار می رود صدای فریاد و صدای بال زدن 1-6 فانتوم را بشنوید که باعث بلوک 20 تا 34 بلوک بالاتر از شما خواهد شد.

فانتوم در ماین کرافت

احضار فانتوم در ماین کرافت

با استفاده از چیت ماین کرافت می توانید یک فانتوم را احضار کنید. که شما را مجبور می کند چیت ها را در world روشن کنید. با استفاده از پنجره گپ و دستور “/ summon” می توانید در هر دنیای کنکوری که در آن هستید یک فانتوم را احضار کنید. مطمئناً ممکن است بخواهید زمان روز را به شب تغییر دهید در غیر این صورت شبح مانند هر جمعیت غیرمردمی در Minecraft روی آتش spawn می کند.

غنیمت فانتوم در Minecraft

اگر موفق به کشتن یک شبح شوید ، به زمین می افتد و به راحتی به شما پاداش می دهد. فانتوم های Minecraft موارد ارزشمند و همچنین XP را رها می کنند.

  1. 0-1 غشای فانتوم ( phantom membranes )
  2. 5 گوی تجربه( experience orbs )

در صورتی که فکر می کنید از غشاهای فانتوم در Minecraft برای چه کاری استفاده می شود. می توانید از آنها برای تهیه معجونهای Minecraft مانند Potion of Slow Falling استفاده کنید. این نیاز به یک پایه brewing stand ، مقداری آب بطری و پودر شعله ور دارد. از غشاهای فانتوم Minecraft می توان برای ترمیم الیتراهای شکسته نیز استفاده کرد.

مشاهده کنید
همه چیز در مورد روباه در ماین کرافت ( MineCraft Fox )

ساخت معجون Potion of Slow Falling در ماین کرافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا