ماب ها

همه چیز در مورد روباه در ماین کرافت ( MineCraft Fox )

سعی دارید روباهی در ماین کرافت رام کنید؟ اگر در اهلی کردن این انبوه منفعل های دور از دسترس مشکل دارید. ما یک راهنما برای چگونگی اهلی کردن روباه Minecraft و هر چیز دیگری که باید در مورد این دسته از موزهای دم دستی دوست داشتنی کرکی بدانید ، آماده کرده ایم.

روباه های Minecraft در تایگا ، تایگای غول پیکر و بیوم های برفی تخم ریزی می کنند. و موب های شبانه هستند و باعث می شود شب ها بخصوص در جنگل ها تخم ریزی کنند. روباه ها که در بیوم های برفی یافت می شوند. خز سفید دارند ، اما رفتاری مشابه روباههای موجود در سایر بیوم ها دارند. آنها معمولاً در گروههای 2-4 ساله تخمریزی می كنند. و 5٪ احتمال تخم ریزی آنها به عنوان روباه بچه است.

روباه ها در Minecraft 20٪ شانس پرورش مواد را دارند که شامل زمرد ، پای خرگوش ، پوست خرگوش ، تخم مرغ ، گندم ، چرم یا پر است. احتمالاً اینها از طعمه های آنها هستند. اگر روباهی را ببینید که یکی از اینها را در دهان خود خوابیده است. دزدکی حرکت کردن روی آن وسوسه انگیز است. اما اگر پا به بلوک مجاور بگذارید ، روباه از خواب بیدار می شود. اگر روباه متأسفانه از حمله گرگ یا بازیکن بمیرد. یک یا دو گوی تجربه را رها می کند. در اینجا همه مواردی که باید در مورد روباه های Minecraft بدانید وجود دارد. از جمله نحوه اهلی کردن یک روباه در Minecraft و محل روباه شدن Minecraft.

رفتار روباه در ماین کرافت

تصور می کنید که روباههای موجود در Minecraft به بازیکنان نزدیک شوند ؟ افسوس که آنها با نزدیک شدن بازیکنان دور خواهند شد. روباه های Minecraft وقتی گرگ ها به آنها نزدیک می شوند نیز همینطور است ، آنها واقعاً از این اوباش خوششان نمی آید ، زیرا در معرض دید قرار می گیرند. اگر می خواهید روباه شما به اطراف بچسبد ، آنها واقعاً همراهان بسیار وفاداری هستند که به شما اعتماد کنند و به هر گروه دیگری که به بازیکن شما حمله کند حمله خواهند کرد.

مشاهده کنید
لیست کامل موب های ماین کرافت - Minecraft Mobs

نحوه رام کردن روباه در ماین کرافت

روباه در ماین کرافت

بچه روباهایی که به طور طبیعی تخم ریزی شده اند نیز به شما اعتماد نخواهند کرد ، اما اگر از یک توت شیرین (که روباه ها عاشق آن هستند) روی دو روباه بالغ استفاده کنید ، کودکی که آنها تولید می کنند در واقع به بازیکن شما اعتماد خواهد کرد. گرچه روباه های کودک عادت دارند که به دنبال روباه های بالغ بروند ، شما می توانید یک روباه به روباه bubba جدید رام شده خود متصل کنید تا زمانی که بالغ شود تا جلوی سرگردانی آن را بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا