ماب ها

همه چیز درمورد زنبور های عسل در ماین کرافت

زنبورهای Minecraft یک گروه خنثی Minecraft هستند. به این معنی که آنها از خود محافظت میکنند مگر اینکه با آنها یا لانه های آنها درگیر شوید.. اگر مانند واقعیت نیش بزند ، زنبور نیش خود را از دست می دهد و در نهایت می میرد. زنبور عسل Minecraft بخشی از Minecraft Java Edition است و چیزی را که Mojang “یک اشکال بزرگ” می‌نامد را به مجموعه اوباش Minecraft اضافه می‌کند. سازندگان مود های ماین کرافت قبلاً مدهای Adventure Time و Bee Movie را برای به‌روزرسانی زنبور عسل ایجاد کرده‌اند. و همچنین حالتی را ایجاد کرده‌اند که به شما امکان می‌دهد با اتصال زین‌ها در Minecraft زنبور سوار شوید.

پیدا کردن زنبور عسل

می‌توانید زنبورهای Minecraft را در نزدیکی لانه‌های زنبور عسل در ماین کرافت در جنگل‌های گل، دشت‌ها و دشت‌های آفتابگردان پیدا کنید. آنها به طور طبیعی تخم ریزی می کنند و می توانند تا پنج سطح عسل را نگه دارند و به عنوان یک سیستم ارتباطی بین زنبورها در Minecraft استفاده می شوند. می‌توانید با قرار دادن آتش در نزدیکی لانه یا کندو، زنبورها را در حالت آرام با دود نگه دارید. که اگر در حال جمع‌آوری لانه زنبوری یا پر کردن بطری عسل خود هستید، ضروری است. فقط مطمئن شوید که از silk touch استفاده کنید تا با خیال راحت بلوک را با زنبورهای ذخیره شده داخل آن بگیرید. در غیر این صورت لانه از بین می رود.

اهلی شدن زنبود عسل در ماین کرافت

رفتار زنبورها در اطراف بازیکن کمی عجیب است، و آن این است که اگر به یکی از آنها حمله کنید. زنبورهای اطراف نیز به شما حمله می کنند. نیش اولیه آنها آسیب می زند و می تواند شما را بکشد، و اگر اینطور نباشد باید ده ثانیه آسیب سم را نیز تحمل کنید.

مشاهده کنید
همه چیز در مورد Warden در ماین کرافت

برداشت عسل در ماین کرافت

بطری عسل Minecraft

استفاده از یک لیوان خالی روی کندو یا لانه زنبور عسل که پر از عسل است، یک بطری عسل به شما می دهد. می‌توانید از بطری عسل برای درست کردن شکر یا ساخت کندوی عسل یا بلوک عسل Minecraft خود استفاده کنید.

لانه زنبوری Minecraft

استفاده از قیچی روی لانه زنبور عسل زمانی که حداکثر ظرفیت دارد لانه زنبوری تولید می کند. اگر زنبورها بدون مزاحمت از لانه ها عبور کنند، لانه زنبورها به احتمال زیاد به سطح بالا می رود.

کجا زنبورها را در Minecraft پیدا کنیم؟

می‌توانید زنبورهای Minecraft را در نزدیکی لانه‌های زنبور عسل در جنگل‌های گل، دشت‌ها و دشت‌های آفتابگردان پیدا کنید

چگونه زنبورهای Minecraft را اهلی کنیم؟

رفتار زنبورها در اطراف بازیکن کمی عجیب است، و آن این است که اگر به یکی از آنها حمله کنید. زنبورهای اطراف نیز به شما حمله می کنند.

چگونه در ماین کرافت عسل برداشت کنیم؟

با استفاده از honey bottle و honeycomb میتوانید عسل برداشت کنید.

چگونه بفهمیم لانه زنبور پر است؟

تشخیص آن بسیار آسان است، اما تنها نشانه های بصری زمانی ظاهر می شوند که لانه یا کندو پر است، بنابراین هیچ راهی برای تشخیص نیمی از ظرفیت یا خالی بودن شما وجود ندارد

چگونه در ماین کرافت کندو بسازیم؟

در Crafting Table، سه تخته چوبی به هر رنگی را در سه شیار بالا و پایین قرار دهید، سپس سه لانه زنبوری به دست آمده از لانه زنبورها را در ردیف وسط قرار دهید. شما آن را دارید، یک کندوی ماینکرافت.

مشاهده کنید
نحوه پیدا کردن Village در ماین کرافت | صفر تا صد Village

زنبورها در Minecraft همان اوباش خنثی شیرینی هستند که ما منتظرش بودیم، و دوستان باهوش ما چیزی بیشتر از لذت دیدن بدن‌های مبهم آنها در یک روز آفتابی را فراهم می‌کنند. می توانید از زنبورها برای ساخت عسل، لانه زنبوری، ساخت کندو و گرده افشانی مزرعه Minecraft خود استفاده کنید. آنها حتی گل های مورد علاقه خود را دارند، پس بگذارید آنها زنبور باشند… متاسفم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا