اخبار

تاخیر در انتشار نسخه 1.17 ماین کرافت

تاخیر در انتشار نسخه 1.17 ماین کرافت: به روزرسانی بزرگ Caves and Cliffs برای Minecraft که در اوایل سال جاری اعلام شد. تا حدی به تأخیر افتاده است. توسعه دهنده Mojang می گوید که به روزرسانی 1.17 بازی ماین کرافت اکنون در دو قسمت انجام می شود. نسخه اول در تابستان امسال همانطور که در ابتدا برنامه ریزی شده بود وارد می شود و قسمت دوم نیز در فصل تعطیلات منتشر می شود.

موجانگ می گوید تصمیم گرفته برای اطمینان از کیفیت ، مدیریت پیچیدگی های فنی و سالم نگه داشتن تیم توسعه ، انتشار نسخه 1.17 ماین کرافت را به دو قسمت تقسیم کند. به طور کلی ، بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند. که برخی از بلوک ها و اوباش جدید را در بخش تابستانی به روزرسانی مشاهده کنند. در حالی که قسمت های پیچیده تری که نحوه تولید نسل جهانی( World Generation ) را تغییر می دهند. به بخش برنامه ریزی شده برای فصل تعطیلات می رسند.

هنریک کنیبرگ ، طراح گیم پلی وانیل ، توضیح می دهد.: “این به روز رسانی بسیار بزرگ است. ما در Minecraft شکل جهانی را تغییر می دهیم.” کوه ها و سیستم های غاری جدیدی که برای به روزرسانی برنامه ریزی شده اند. نیاز به تغییر در ارتفاع جهان دارند و این مشکلات جدیدی را برای حل مشکلات عملکرد Minecraft مطرح می کند. كنیبرگ می گوید.: “هرچه دنیا بالاتر باشد ، اتفاقات بیشتری می افتد.

کلیپ مصاحبه در مورد تاخیر در زمان انتشار ماین کرافت 1.17

خوشبختانه ، همه موارد موجود در به روزرسانی غارها و صخره ها به تغییرات اساسی در نحوه تولید جهان نیاز ندارند. ماب های جدید ، مانند axolotls و pugnacious goats ، همراه با بسیاری از بیوم جدید و بلوک های ساختمانی ، در به روزرسانی تابستان گنجانده خواهند شد. این موارد شامل مواردی مانند drip leaf ، glow berries و deepslate است.

مشاهده کنید
ماین کرافت 1.17 : بلاک های اضافه شده

در حالی که بیشتر نسل های جهان ( world generation ) به روزرسانی تعطیلات باز می مانند. اما به روزرسانی تابستانی حداقل طعم و مزه را در بر خواهد گرفت. انتظار می رود. با رسیدن نیمه تابستان به روزرسانی copper and geodes ، را مشاهده کنید. غارها و کوه های جدید و همچنین افزایش ارتفاع جهان با به روزرسانی تعطیلات منتشر می شوند.

موژانگ می گوید تقسیم به روزرسانی به دو قسمت به این معنی است که دیگر مجبور نیستیم از تیمش بخواهیم اضافه کار کند. که برای ارسال به روزرسانی طبق برنامه اولیه لازم بود.

پیش از انتشار ، شما هنوز هم می توانید برخی از ویژگی های آینده ماین کرافت را به صورت آزمایشی بازی کنید. در Bedrock Edition ، می توانید در Experiments گزینه “Caves & Cliffs” را تغییر دهید. در جاوا نیز میتوانید با اسنپ شات های منتشر شده این نسخه را بررسی و بازی کنید.

‫5 دیدگاه ها

    1. لینک بازی رو که نمیدیم شما داخل لانچر میتونید ورژن رو انتخاب کنید و لانچر خودش نصب و دانلود میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا