ایده های ساختفیلم آموزشی بازی ماین کرافت

ایده های ساخت خانه در ماین کرافت به همراه فیلم آموزشی – طرح خانه زیرزمینی

به دنبال ایده های ساخت خانه در ماین کرافت هستید؟ اگر از ساخت بعدی خود الهام گرفته اید ، کمی بیشتر در طراحی های خانه Minecraft فرو رفته ایم تا شما را در ایجاد خانه رویایی خود قرار دهیم. باید کمی وقت ، برخی منابع و مقداری عشق را کنار بگذارید ، زیرا ساختن خانه در Minecraft کار ساده ای نیست.خانه زیر زمینی Minecraft

در حالی که ساخت خانه عالی خود در Minecraft یک کار وقت گیر است ، اما هیچ حسی را احساس نمی کنید که وقتی از پنجره داخل محوطه اتاق دنج خود را نگاه می کنید یا از منظره مخفیگاه بالای تپه خود تعجب می کنید. این ایده های خانه Minecraft در ساخت یک طرح از ابتدا باعث صرفه جویی در شما می شود ، بنابراین می توانید زمان بیشتری را صرف لذت بردن از پد جدید خود کنید و زمان کمتری برای ساختن خانه ها خسته شوید.

ساخت خانه در ماین کرافت

بنابراین چه شما یک طرفدار ساخت خانه در ماین کرافت باشید. و چه برای اولین بار به این فعالیت دلهره آور نزدیک می شوید. ما انواع مختلفی از خانه های Minecraft را که می توانید بسازید. شامل کابین های چوبی ، کلبه های ساحلی ، املاک حومه ای و حتی اقامتگاه های مربوط به دوران قرون وسطی را در اینجا قرار داده ایم. هر ساختمانی که در اینجا به نمایش درآمده است ، یک آموزش تصویری مفید ضمیمه کرده است. فقط برای دستیابی به ساخت آنها آسان تر است.

خانه زیر زمینی Minecraft

یک روند اخیر برای خانه های Minecraft ساخت یک خانه زیر زمینی Minecraft است. با پله هایی که به ورودی پایگاه زیرزمینی شما منتهی می شود. برای ساختن این محل زندگی منحصر به فرد ، باید ناحیه ای را که می خواهید. پایه خود را در آن بسازید خارج کنید. سپس ، وقتی دیوارها ، پله ها و هر چیز دیگری که ملک شما نیاز دارد را ساختید. می توانید مقداری شیشه بر روی سقف بچسبانید. تا نور خورشید از بین برود. اگر به خصوص علاقه دارید گیاهان را در خانه نگه دارید. این یک گزینه عالی است.

برای روشن نگه داشتن شبانه این کار می تواند دشوار باشد ، اما این چند مشعل یا بلوک سنگ براق نمی توانند آن را برطرف کنند. آیا می خواهید بهترین قسمت را بدانید؟ از آنجا که این مورد در Minecraft است ، شما هرگز نگران تشکیل قالب بر روی دیوارها نخواهید بود. فقط مطمئن شوید که در اطراف خانه خود حصارکشی کافی داشته باشید ، در غیر اینصورت شب می توانید در خانه خود را بکوبید.

‫7 دیدگاه ها

  1. واقعا عالی بود مرسی از اینکه این فیلم رو گذاشتی . من دقیقا همین خونه رو درست کردم واقعا عالی بود😘

    1. بی اس ال یا کامپیلیمنتری بزن لگ نمیشی اگه ضعیفه سیستمت بگو بهت شیدر با مشخصات کم بدم

  2. سلام
    خیلی خوب بود
    فقط من یک سوال داشتم اسم شیدرش چی هست یا از کجا دانلود کنم ؟
    اگر کسی میدونه بگه ممنون میشم
    ممنون از سایت خوبتون
    عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا