آموزش های بازی

آموزش کامل استفاده از Beacon

نحوه استفاده از Beacon

اولین beacon خود را ایجاد می کنید؟ یا صرفاً در جستجوی آموزش کامل استفاده از beacon این کالای نادر و با ارزش است. یکbeacon در ماین کرافت، شما را به عنوان یک منبع عظیم در منابع و زمان به شما باز می گرداند و یک تن از مواد لازم برای به دست آوردن آنها وجود دارد که متاسفانه به آسانی به اندازه چرخش در سرتاسر جهان و استخراج چند بلوک آسان نیستند.

ساختن Beacon Minecraft روندی فوق العاده طولانی است ، اما مطمئناً جوایز ارزش آن را دارند. به شما جلوه های وضعیتی از قبیل سرعت ، افزایش پرش ، عجله ، احیا ، مقاومت و قدرت را به خود و بازیکنان اطراف می دهد. وقتی Beacon در Minecraft فعال شود ، پرتویی از نور را به آسمان ساطع می کند که از دور دیده می شود ، نشانه ای چشمگیر که شما مالک جدید این کالای خیره کننده و تحت تعقیب هستید.

در اینجا همه چیزهایی که باید در موردBeacon Minecraft از جمله دستور العمل ، تنظیم و قدرت هایی که می خواهید به محض آماده شدن چراغ خود استفاده کنید ، وجود دارد.

ساخت Beacon در ماین کرافت

آموزش ساخت Beacon در ماین کرافت

بنابراین ، چگونه می توانید یک Beacon را در Minecraft شکار کنید؟ برای ساختنBeacon به بهترین مواد نیاز خواهید داشت ، و هیچ بلوک قدیمی این کار را نخواهد کرد:

  • 5 glass
  • The Nether Star
  • 3 obsidian

هنگامی که همه این مواد را در اختیار داشته باشید ، Nether Star را در وسط کرفت تِیبِل قرار دهید ، شیشه ای را در هر طرف طرف ستاره Nether و در ردیف بالا ، و ابسیدین در امتداد ردیف پایین قرار دهید.

مشاهده کنید
چگونه یک کیپ Optifine برای Minecraft دریافت کنیم

ساخت شیشه یا Glass در ماین کرافت

شیشه کمترین نگرانی شما را دارد ، معمولاً می توانید این مورد را در عمارتهای جنگلی پیدا کنید یا با ذوب شدن ماسه در یک blast furnace Minecraft ، آن را ایجاد کنید. اگر شیشه استخراج می کنید ، حتما از silk touch enchantment با استفاده از یک enchantment table(Minecraft) استفاده کنید – این شکننده است!

ساخت Nether Star در ماین کرافت

تنها یک راه برای دریافت Nether Star در Minecraft وجود دارد و کار ساده ای نیست. متاسفانه شما باید سخت ترین رئیس Minecraft یعنی Wither شکست دهید ، و از لوت آن استفاده کنید
آموزش کشتن Wither در ماینکرفت

ساخت Obsidian در ماین کرافت

چندین روش برای به دست آوردن ابسیدان در Minecraft وجود دارد. این ماده بطور طبیعی در سطح انتها به عنوان بخشی از End world ، در end cities حاوی یک قطعه الماس یا در برخی از رودخانه ها و غارهای زیر آب تولید می شود.

اگر احتیاج به ایجاد ابسیدین دارید ، وقتی آب چشمه به گدازه جاری می شود و می توان آن را در لایه ده یا پایین استخراج کرد ، شکل می گیرد.

آموزش استفاده از Beacon

اکنون Beacon خود را درست کرده اید ، به اندازه کاشت Beacon جدید خود در زمین و امید به بهترین چیزها خیالی بیش نیست. Beacon Minecraft شما بسیار بیشتر از این خواسته است ، از همه باقی مانده ترین رئیس رئیس کنفرانس Minecraft ساخته شده است.

برای کاشت Beacon خود باید یک هرم ایجاد کنید. این تنها راه فعال کردن چراغ Minecraft است ، و به همین راحتی است که به عنوان پایین انداختن برخی از بلوک ها ساده است. سطوح مختلف اهرام وجود دارد و برای ایجاد هرم خود باید از آهن ، طلا ، زمرد یا الماس استفاده کنید ، مهم نیست از کدام یک استفاده می کنید یا نحوه قرارگیری این بلوک ها ، مگر اینکه قصد زیبای داشته باشید.

مشاهده کنید
آموزش اسکای بلاک SkyBlock ماین کرافت – قسمت چهارم
سظح لول هرمRangeقدرست
1 – 3×320 blocksSpeed/Haste
2 – 5×5, 3×330 blocksResistance/Jump Boost
3 – 7×7, 5×5, 3×340 blocksStrength
4 – 9×9, 7×7, 5×5, 3×350 blocksRegeneration/Increased Primary Powers

تغییر پاوِر Beacon در ماین کرافت

چگونه می توانید در انتخاب قدرت Beacon خود در Minecraft انتخاب داشته باشید؟ اگرچه برای به دست آوردن قدرت Beacon Minecraft باید به سطوح مشخصی برسید ، وقتی به هر سطح رسیدید ، می توانید یک قدرت را در رابط کاربری گرافیکی چراغ انتخاب کنید. برای انتخاب یکی از قدرتهای اصلی ، برای بدست آوردن اثر وضعیت ، باید از چراغ خود را با شمش آهن ، شمش طلا ، زمرد یا الماس تغذیه کنید.

تغییر رنگ نور Beacon در ماین کرافت

می توانید با قرار دادن یک صفحه شیشه ای رنگی در بالای نور چراغ ، سایه چراغ خود را در Minecraft تغییر دهید. رنگ شیشه رنگ آمیزی که در آن قرار دارید رنگ نور چراغ را تعیین می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا