بلاک ها

همه چیز درمورد Blackstone

ماین کرافت بلک استون همان چیزی است که بتمن برای سوپرمن برای Cobblestone است. این بدان معناست که بسیار خنک تر ، خسته کننده تر و شیک تر است. این کتاب در گوشه و کنار کتاب های فلسفه شعر می نویسد. والدینش بسیار خجالت می کشند زیرا آنها “نمی فهمند” ، و این همیشه در مورد پرتگاه و مرگ گرم جهان صحبت می کند. این اساساً همان اتفاقی است که وقتی سنگفرش را می گیرید و آن را خنک می کنید ، اتفاق می افتد و صادقانه بگویم ، ما برای آن بسیار آماده هستیم.

مانند تمام بلوک های Minecraft ، این می تواند یک قسمت عالی از هر خانه Minecraft باشد که شما می سازید. یا یک قلعه مخصوص Minecraft را تحمیل می کنید. Minecraft Blackstone در اسنپ شات 20w15a از Java Edition 1.16 اضافه شد. بنابراین نوع جدیدی از بلوک است که هنوز برای همه بازیکنان Minecraft در دسترس نیست.

با فرض اینکه شما هم می خواهید شیک پوش شوید. فکر کردیم که می توانیم اسرار بلک استون را با شما در میان بگذاریم. درست است ، این یک باشگاه نخبه است. و ما به شما می گوییم که چگونه می توانید وارد شوید. شما در نهایت می توانید رویاهای خود را برای داشتن یک خانه کاملا سیاه در یک تپه کاملا سیاه با یک میز کاملا سیاه زندگی کنید. بنابراین ، در اینجا مطلبی است که شما باید در مورد ماین کرافت بلک استون بدانید.

ماین کرافت بلک استون چیست ؟

بلک استون نوع خاصی از سنگ است که فقط در ندر یافت می شود. این بدان معناست که دستیابی به آن نسبت به برخی دیگر از مواد کمی دشوارتر است. اما نکته مثبت این است که رنگ مشکی هرگز از مد نمی افتد.

مشاهده کنید
همه چیز در مورد ماین کرافت trident

اکنون ، با وجود این واقعیت که به نظر می رسد دلتاهای بازالت ممکن است مکانی عالی برای یافت بلک استون باشند ، در واقع بسیار خطرناک هستند. در حقیقت ، آنها به دلیل ناهموار بودن زمین ، انبوهی از تله های گدازه قابل تشخیص و تعداد زیادی Ghasts و ماگما ، به طور کلی یکی از خطرناک ترین بیوم ها در ندر محسوب می شوند.

این بدان معناست که اگر برای پیدا کردن مقداری بلک استون به ندر می روید. باید کاملاً محتاط باشید ، زیرا در غیر این صورت ، در پایان در زنده زره پوش خود آشپزی می کنید. و به طور بالقوه بسیاری از وسایل را از دست می دهید. این می تواند یک زمان استرس زا باشد ، بنابراین شما می خواهید بدانید که چه کاری می توانید با Blackstone انجام دهید ، بالاخره ارزش آن را دارد.

ماین کرافت بلک استون

با Minecraft Blackstone چه کاری می توانید انجام دهید؟

خبر خوب این است که بلک استون کاربردهای زیادی دارد. خبر بد این است که اکثر آنها دقیقاً همان سنگ فرش است. به عنوان مثال ، اگر می خواهید ، می توانید ابزارهای سنگی را با استفاده از بلک استون بسازید ، اما همچنان دارای ابزارهای سنگی معمولی هستند. همچنین می توانید از آن برای تعمیر ابزارهای گفته شده استفاده کنید ، باز هم ، بدون تغییر در تصاویر مورد

از طرف مثبت ، می توانید بلک استون را به اسلب ، پله و حتی دیوار تبدیل کنید. این بدان معناست که حتی یک دهکده Blackstone Minecraft را بسازید. مطمئناً ، این فقط یک تغییر زیباشناختی است.

مشاهده کنید
آموزش استفاده از کامند بلاک - Command Block

MineCraft Blackstone

Blackstone را از کجا می توانید در Minecraft پیدا کنید؟

برای جمع آوری این سنگ نادر باید به Minecraft Nether سر بزنید. می توانید آن را از Nether Wastes یا بیومتال بازالت دلتاس بگیرید.

کجا می توانید Gilded Blackstone را در Minecraft پیدا کنید؟

همچنین در ندر ، اما به ویژه در سازه های Bastion Remnant و اغلب در مجاورت صندوق های باستیون. هنگامی که استخراج می شود ، یک نسخه از خود یا gold nuggets دراپ می شود. اگر کلنگی با Silk Touch دارید ، همیشه می توانید Gilded Blackstone را ماین کنید تا خود را دراپ کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا