بلاک ها

همه چیز در مورد شمع در ماین کرافت

آیا می خواهید بدانید چگونه در Minecraft شمع روشن کنید؟ در بروزرسانی Minecraft 1.17 که در ماه ژوئن منتشر شد ، شمع هایی به بازی ماین کرافت اضافه شد. نسخه Bedrock نیز به روز رسانی 1.17 را دریافت کرد. اما برخی موارد مانند شمع در ماین کرافت و آزالیا در گلدان تا 1.17.10 به تعویق افتاد. اکنون که شمع ها سرانجام برای همه در دسترس هستند. زمان آن فرا رسیده است که بدانید با آنها چه کاری می توانید انجام دهید.

در قسمت اول به روز رسانی غارها و صخره ها شمع ها را راهی برای روشن شدن هر محیط تاریک معرفی می کند. مطمئناً برای روشن کردن غارها می توانید به مشعل ها تکیه کنید. اما شمع در ماین کرافت استعداد خاصی را به ارمغان می آورند که نمی توانید قیمت آن را تعیین کنید. به نظر ما ، شمع ها ذاتاً برتر از مشعل ها هستند زیرا کاربردهای متعددی دارند. می توان از آنها در کیک تولد برای ایجاد یک خاطره دل انگیز برای همه افراد درگیر استفاده کرد.

چسباندن یک چوب شعله ور بزرگ به یک کیک به هیچ وجه کار نمی کند. در صورتی که می پرسید. چه به دنبال روشن کردن کیک تولد یا ایجاد یک محیط فوق العاده در یک غار نزدیک هستید. این شمع های Minecraft مطمئناً جهان شما را روشن می کند. در اینجا نحوه استفاده از آنها است.

نحوه ساخت شمع Minecraft

شمع های Minecraft مشابه ترشی های دریایی عمل می کنند. می توان آنها را به عنوان اجسام مستقل قرار داد و می توانید حداکثر چهار عدد از آنها را در یک بلوک گروه بندی کنید. برای روشن کردن شمع ، به سنگ چخماق و فولاد یا هر پرتابه شعله ور نیاز دارید. Bedrock Edition به شما اجازه می دهد تا چشمگیر باشید. به شما این امکان را می دهد که با استفاده از شمشیری که با آتش enchant شده است مشعلی روشن کنید.

مشاهده کنید
آموزش ماینکرفت ( قسمت دوم )

پس از روشن شدن ، هر شمع سطح نوری سه ساطع می کند و اگر چهار شمع را با هم جمع کنید، تا 12 افزایش می یابد. فقط یک شمع را می توان روی یک کیک نخورده قرار داد. هنگامی که آن کیک مصرف شد ، شمع روی زمین می افتد. می توانید شمع های روشن را با استفاده از آب خاموش کنید. استفاده بیش از حد از آب باعث می شود شمع ها دچار آبگرفتگی شوند و مانع روشن شدن شمع شوید.

نحوه ساخت شمع در ماین کرافت

شمع در ماین کرافت

  • Honeycomb x1
  • String x1

برای ساخت شمع های خود ، باید کندو عسلی را در میدان مرکزی قرار دهید. نخ را مستقیماً بالای آن قرار دهید تا شروع به ساخت شمع کنید.

برای رنگ کردن شمع از ترکیب زیر استفاده کنید.

  • Candles x1
  • Matching Dye x1

هنگامی که شمع های خود را در اختیار دارید ، می توانید رنگ آنها را با قرار دادن یک رنگ متناسب در مربع مرکزی تغییر دهید. سپس شمعی را در سمت چپ آن قرار دهید. 16 شمع رنگی برای انتخاب وجود دارد که گزینه های زیادی برای تزئین خانه شما در اختیار شما قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا