بلاک ها

آموزش استفاده از کوره بلند یا اجاق گاز در ماین کرافت ( blast furnace Minecraft )

اگر برای تمام نیازهای ذوب خود به کوره بلند در ماین کرافت نیاز دارید. به جای خوبی مراجعه کردید!. ایجاد کوره بلند در Minecraft اولین قدم برای دستیابی به ذوب شدن وسایل قدیمی خود در شمش های آهنی است. که می توانید از آن برای ساخت وسایل دیگر مانند سندان ماینکرفت یا سنگ فرش Minecraft استفاده کنید.

کوره های بلند را می توان در روستا ( Village ) های Minecraft در خانه های زره پوش یافت. اگر یک زره پوش روستایی ( villager armorer Mob ) وجود نداشته باشد که از کوره بلند به عنوان محل کار خود استفاده کند. هر یک از اهالی روستای Minecraft ( villager ) می توانند حرفه خود را به زره پوش تغییر دهند.

این بلوک Minecraft با سرعت دو برابر یک کوره معمولی کار می کند و می تواند برای سوزاندن سنگ معدن ، زره آهن و ابزار مورد استفاده قرار گیرد. برای ایجاد کوره بلند ابتدا باید یک کوره معمولی درست کنید. می توانید این کار را با استفاده از هشت قطعه سنگ فرش ( Cobblestone ) در شبکه ساخت انجام دهید. اکنون کوره خود را تهیه کرده اید ، در اینجا بقیه دستورالعمل های کوره بلند Minecraft و آنچه را که می توانید با آن کار کنید در صورت آتش گرفتن و آماده شدن ، آماده است.

مواد لازم کوره بلند در ماین کرافت ( Minecraft blast furnace ):

رای ایجاد کوره بلند Minecraft ، به مواد زیر احتیاج دارید.

  • شمش آهن x 5
  • کوره x 1
  • سنگ صاف x 3

شبکه ساخت ( Crafting table ) را بالا بکشید و کوره را در مرکز شبکه قرار دهید. دو شمش آهن را در دو طرف کوره و سه باقی مانده را در ردیف بالا قرار دهید. سه سنگ صاف ( smooth stones ) را در امتداد ردیف پایین قرار دهید و اکنون آماده ساخت کوره بلند هستید.

مشاهده کنید
همه چیز در مورد شمع در ماین کرافت

آموزش استفاده از کوره بلند در ماین کرافت ( Minecraft blast furnace ):

شما می توانید از کوره بلند Minecraft برای ذوب بلوک های سنگی ، ابزارها و زره پوش ها – و همچنین طلا یا زنجیره ای استفاده کنید. برای استفاده از کوره بلند باید مورد و سوخت را روی کوره بلند قرار دهید تا حالت “روشن” شود. مورد موجود در کوره بلند دو برابر سریعتر کوره عادی ذوب می شود ، اما سوخت مورد استفاده در کوره بلند نیز با دو برابر سرعت مصرف خواهد شد. با انتخاب “استفاده از مورد” می توانید مورد ذوب شده را از بلوک جمع آوری کنید.

با استفاده از کوره بلند Minecraft روی یک سنگ معدن ، آن را ذوب کرده و به سرعت و به طور موثر شمش آهن می دهید ، بنابراین می توانید از آن برای سایر نیازهای صنایع دستی خود استفاده کنید ، خواه استفاده از یک جدول افسون یا ایجاد یک بنر Minecraft برای سپر شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا