اخبار

ماین کرافت بدراک و جاوا هردو به Xbox Game Pass خواهد پیوست

Mojang اعلام کرده است که Minecraft به کتابخانه PC Xbox Game Pass ملحق می شود و هر دو نسخه ماین کرافت بدراک و جاوا در Xbox Game Pass ماه نوامبر در سرویس موجود است.

در جریان Minecraft Live ، Mojang فاش کرد. که Xbox Game Pass برای رایانه از 2 نوامبر شامل Minecraft Java و Bedrock Edition خواهد بود.

در پستی که دیروز (16 اکتبر) ارسال شد. مگان اسپور ، رهبر انجمن Xbox Game Pass موارد زیر را به اشتراک گذاشت: “Minecraft در 2 نوامبر به Game Pass برای رایانه شخصی می آید.! و حتی بهتر ، شما برای اولین بار با هم به عنوان Minecraft دسترسی خواهید داشت.: بسته نرم افزاری PC شامل جاوا و Bedrock Edition است!

به طور دقیق تر ، هر دو نسخه ماین کرافت بدراک و جاوا در Xbox Game Pass از طریق Xbox Game Game for PC از 2 نوامبر 2021 در دسترس خواهند بود.

ماین کرافت بدارک و جاوا

نسخه‌های مختلف Minecraft شما را می‌ترسانند و گیج می‌کنند. نسخه جاوا که معمولاً از طریق وب سایت Minecraft به قیمت 17.95 پوند / 26.95 دلار فروخته می شود. قابل سفارشی ترین نسخه بازی است و اگر قصد استفاده از پوسته های سفارشی Minecraft، مودهای Minecraft را دارید. نسخه ای است که می خواهید. نقشه ها و سرورهای Minecraft. اینها اساساً همه چیزهایی هستند. که Minecraft را روی رایانه شخصی به یکی از بهترین بازی های sandbox در اطراف تبدیل می کند.

با این حال، نسخه جاوا نیز سخت‌افزار قوی تری نیاز دارد. به همین دلیل است که ممکن است بخواهید نسخه Bedrock را بررسی کنید. که نسخه سازگار با چند پلتفرم، کراس‌پلی و گیم‌پد بازی است. همچنین نسبتا به سخت افزار بسیار کمتر نیاز دارد. Bedrock Edition معمولاً در فروشگاه مایکروسافت با قیمت 22.49 پوند / 26.99 دلار در دسترس است. این نسخه همچنین دسترسی به بازار Minecraft را دارد، جایی که می‌توانید نقشه‌های اضافی، پوسته‌ها و چیزهای مختلف دیگر را خریداری کنید.

اگر هرگز برای Xbox Game Pass برای رایانه شخصی ثبت نام نکرده اید، می توانید ماه اول را با 1.00 پوند / 1.00 دلار دریافت کنید. که پس از آن به 7.99 پوند / 9.99 دلار ماهانه تبدیل می شود.

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا